لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گوشی بدون حاشیه الفون در راه است

گوشی بدون حاشیه الفون در راه است

کمپانی الفون به عنوان یکی دیگر از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در رقابت با کمپانی شیائومی پرچمداری با نمایشگر بدون حاشیه (تمام صفحه) قرار است تولید کند. جالب است بدانید مدل این گوشی اس 8 نام دارد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی معرفی خواهد شد. طبق روندی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند پیش گرفته‌اند به نظر می‌رسد کاربران بیشتر تمایل به کاهش پیدا کردن حاشیه‌های دور صفحه نمایشگر گوشی دارند. البته علاقه‌مندی به گوشی‌هایی که اصطلاحا لبه به لبه طراحی شده‌اند چیز تازه‌ای نیست، اما گویا کمپانی چینی شیاﺋومی با تولید Mi Mix تاثیر بسزایی بر روند ساخت گوشی‌های 2016 گذاشته است . در ادامه جزئیات افشا شده از الفون اس 8 را بررسی می‌کنیم .

طراحی گوشی الفون اس 8

قبلا شنیدیم چند کمپانی در حال طراحی گوشی‌های بدون حاشیه هستند. در همین راستا شایعه تازه‌ای منتشر شده که از تصمیم کمپانی چینی الفون برای تولید گوشی‌های تمام صفحه در آینده نزدیک خبر می‌دهد. همان طور که می‌دانید، این شرکت به تولید گوشی‌های قدرتمند و در عین حال ارزان مشهور است. با توجه به تصاویر افشاشده به نظر می‌رسد الفون اس8 شباهت زیادی به شیاﺋومی می‌میکس دارد.

سیستم عامل گوشی الفون S8

براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده ، در قسمت بالا و کناره‌های الفون اس8 هیچ حاشیه‌ای مشاهده نمی‌شود . علاوه بر طراحی چشم‌نواز صفحه نمایش و فرم ظاهری گوشی ، مشخصات قدرتمندی همچون پردازنده 10 هسته‌ای ­­­­، 128 گیگابایت حافظه داخلی ، سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین جدید را نیز با خود یدک می‌کشد . متاسفانه هنوز جزئیات چندانی درباره این گوشی لو نرفته است ، پس برای کسب اطلاعات بیشتر باید اندکی حوصله به خرج دهیم . در گذشته نیز اطلاعاتی درباره تلاش شرکت‌های ZTE , Meizu و Nubia برای ساخت گوشی‌های تمام صفحه و بدون حاشیه به دستمان رسیده بود که همگی حاکی از تاثیر قابل‌توجه شیاﺋومی می‌میکس بر طراحی گوشی‌های جدید است . اکنون روشن است که برای ساخت چنین گوشی‌هایی میان کمپانی‌های چینی جدالی پرسروصدا درگرفته و از این پس شاهد گجت‌های متعددی با این زبان طراحی خواهیم بود .

نتیجه گیری

در این شرایط، بسیاری از کاربران امیدوارند رهبران بازار جهانی گوشی از جمله اپل و سامسونگ نیز به زودی به این جمع بپیوندند . با توجه به استقبال گرم و فوق‌العاده دنیای تکنولوژی از می‌میکس ، این اتفاق بسیار محتمل به نظر می‌آید . نظر شما درباره گوشی‌های این‌چنینی چیست ؟ آیا با تولید گوشی‌هایی با نمایشگر بدون حاشیه موافقید ؟ به نظر شما کمپانی‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ هم پرچمدار خود را به نمایشگری بدون حاشیه مجهز می‌کنند ؟
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما

آخرین دیدگاه ها

تصویر کاربر
مهلا همایونی
7 سال قبل

ممنون بابت مطالبتون امیدوارم بیشتر شه تعداد مطالب فک کنم چند وقت دیه همه گوشیا اینطوری شن

ثبت درخواست تعمیرات