لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تاریخ عرضه و قیمت گوشی های  A3 و A5

تاریخ عرضه و قیمت گوشی های  A3 و A5

براساس گزارش‌ها، گفته شده کمپانی سامسونگ پس از موفقیت گلکسی s7  و s7 اج، بار دیگر از جدید ترین اسمارت‌فون‌های سری A خود یعنی گلکسی A5  و گلکسی  A3 را رونمایی کرد. سامسونگ گفته که این اسمات‌فون‌ها از جدید ترین فناوری‌ها استفاده کرده است.

اندازه نمایشگر گوشی A3  و A5


 گوشی‌های جدید سری A سامسونگ، مانند برداران دوقلو و شبیح به هم هستند و از نظر اندازه، کمی گیج کننده به نظر می‌رسند. گوشی  A5 از یک نمایشگر 4.5 اینچی و گوشی  A5 نیز از یک نمایشگر 4.7 اینچی بهره می‌برند که هردوی آن‌ها از فناوری super AMOLED  برخوردارند و به دلیل وضوح خوب آن‌ها مورد توجه قرار گرفته اند. در ساخت و ساز نیز این دو گوشی از نظر اقتصادی، مقرون  و به صرفه کار کرده اند. استفاده از فلزها و شیشه‌ها باعث شده تا دارای مقاومت خوبی در برابر خط و خش و ضربه داشته باشند.

دوربین گلکسی  A3و A5

در دوربین نیز سامسونگ تفاوت را در اسمارت‌فون های نسخه‌ی قبلی خود ایجاد کرده؛ این اسمارت‌فون‌ها دارای دوربین 13مگاپیکسلی هستند و در جلو نیز دوربین 5 مگاپیکسی مناسب سلفی و ... در آن ها قرار داده شده است که حس خوبی را با گرفتن عکس‌های با کیفیت در کابر ایجاد می‌کند. اما شاید تنها معایبی که می‌توان در نظر گرفت، سرعت عملکرد نوید هاست که در s7بهتر ظاهر شده اند. البته این دوگوشی میان رده می‌باشند و نمی‌ظظتوان انتظار زیادی از آن ها داشت.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

وضعیت باتری گلکسی  A3 و A5


خوشبختانه قلب‌های تپنده‌ی این دو گوشی تازه‌نفس‌ در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارند. در گلکسی A3 از باتری  2300 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است ، در حالی که باتری گلکسی A5 به دلیل بزرگتر بودن صفحه‌نمایش از باتری 2900 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این تلفن‌ها از S7 و S7 Edge نازک ترهستند ، بنابراین باتری‌ها به اندازه کافی عظیم نیستند ، اما بازهم می‌توانند در طول روز برای انجام کار‌های طولانی مدت، شما را راضی نگه دارند.

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


نتیجه گیری

همچنین شرکت سامسونگ اعلام کرده که سری گلکسی ای (2017)، اوایل ماه آینده در دسترس خریداران اروپایی قرار خواهد گرفت. همچنین این کمپانی قیمت این دو مدل از گوشی‌های خود را برای مشتریان اروپایی اعلام کرده است؛ بر این اساس، قیمت گلکسی ای 3 (2017) و گلکسی ای 5 (2017) به ترتیب 329 یورو و 429 یورو خواهد بود. البته سامسونگ هنوز تاریخ دقیق ارائه این دستگاه‌ها به بازارهای دیگر جهان را اعلام نکرده است، اما احتمال دارد سری جدید گلکسی A در پایان ماه جاری میلادی به برخی از بازارهای آسیایی عرضه شود.

 

 


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات