لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ال جی به دلیل عملکرد ضعیف بخش موبایل 224 میلیون دلار ضرر کرد

ال جی به دلیل عملکرد ضعیف بخش موبایل 224 میلیون دلار ضرر کرد

ال‌جی الکترونیکس گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2016 را منتشر کرد که بر اساس آن این کمپانی موفق شده است در طول سه ماه فعالیت، درآمدی 12.79 میلیارد دلاری به دست بیاورد که 11.7 درصد در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سوم و 1.5 درصد در مقایسه با سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2015 افزایش داشته است. این افزایش درآمد را باید به حساب رشد فروش لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه ال‌جی در کنار سیستم‌های سرگرمی این کمپانی کره‌ای خواند که باعث شده است ال‌جی بهترین سود عملیاتی خود را در سال 2016 به دست بیاورد. البته عملکرد ضعیف بخش موبایل ضرری 223.98 میلیون دلاری را به این کمپانی تحمیل کرده است.

ال‌جی در کنار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود، گزارش مالی سالیانه‌ی خود را نیز ارائه کرد که بر اساس آن این کمپانی موفق شده است سود عملیاتی 1.16 میلیارد دلاری را در سال گذشته به دست بیاورد که در مقایسه با سال 2015 نشان از افزایش 12.2 درصدی دارد. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، این افزایش به‌واسطه‌ی عملکرد خوب بخش تولید لوازم خانگی، سیستم‌های تهویه و همچنین سیستم‌های سرگرمی ال‌جی است. ال‌جی موفق شده است سال 2016 در مجموع درآمدی 47.92 میلیون دلاری به دست آورد که سود خالص کسب‌شده از این درآمد 109.31 میلیون دلار اعلام شده است.

درآمد کسب‌شده توسط بخش موبایل ال‌جی در پاییز 2016 بیش از 2.51 میلیارد دلار گزارش شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 نشان از افزایش 15.4 درصدی دارد. این افزایش به‌واسطه‌ی رونمایی از پرچم‌دار نوپای ال‌جی یا همان وی 20 اتفاق افتاده است. جی 5، پرچم‌دار سال 2016 ال‌جی موفقیت بسیار پایینی کسب کرد و دلیل کاهش سوددهی بخش موبایل ال‌جی با وجود سرمایه‌گذاری زیاد در مورد بازاریابی آن، همین گوشی هوشمند است. انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی هوشمند ال‌جی بتواند در سال 2017 عملکرد بسیار بهتری به نمایش بگذارد.

بخش لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه ال‌جی موفق شده است در سه‌ماهه‌ی چهارم درآمدی 3.5 میلیارد دلاری و در کل سال درآمدی 14.92 میلیارد دلاری به دست بیاورد. موفقیت محصولاتی نظیر ماشین‌های لباس‌شویی ال‌جی در کنار یخچال‌های Door-in-Door در کره‌ی جنوبی و آمریکای شمالی باعث افزایش درآمد 5.6 درصدی این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 شده است.

بخش سرگرمی‌های ال‌جی نیز موفق شده است در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2016 درآمدی 4.15 میلیارد دلاری کسب کند که در مقایسه با تابستان سال 2016 نشان از افزایش 15.7 درصدی دارد. افزایش درآمد این بخش به دلیل افزایش فروش تلویزیون‌های 4K اولترا اچ‌دی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا است. منبع: زومیت


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما

آخرین دیدگاه ها

تصویر کاربر
احمد
7 سال قبل

سلام آیا موبایل آباد قادربه رفع خطای ( همپوشانی صفحه مشاهده شد ) می باشد . مدل گوشی LG G4

تصویر کاربر
موبایل آباد
7 سال قبل

با سلام و احترام لطفا درخواست خود را در صفحه ثبت درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناسان مربوطه مشکل دستگاه شما را بررسی کنند و با شما تماس حاصل نمایند. قابل تعمیر بودن یا نبودن دستگاه همچنین هزینه و زمان تعمیر در صورت قابل تعمیر بودن دستگاه طی تماس تلفنی به شما اعلام خواهد شد. با تشکر

ثبت درخواست تعمیرات