لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

دلایل خرید آیفون 7 و 7 پلاس نسبت به نسل قبلی آیفون

دلایل خرید آیفون 7 و 7 پلاس نسبت به نسل قبلی آیفون

چند ماهی از عرضه شدن آیفون 7 میگذرد اما هنوز هم خیلی ها بین خرید و یا نخریدن آن دو دل هستند، امروز با شما هستیم تا تمامی مزایای خرید این گوشی هوشمند را بررسی کنیم.

1. طراحی و ساخت آیفون 7 و 7 پلاس

بالاخره در این نسخه آن خطوط پشت بد شکلی که به شدت از زیبایی آیفون می کاست ورداشته شده اند و دیگر خطی را در پشت آیفون نمیبینیم، همچنین دوربین در دو آیفون بسیار بهتر از نسل های پیشین طراحی شده اند.

2. سخت افزار سخت افزار آیفون 7

قدرت آیفون های 7 بیشتر از آیفون های قبلی است این مورد به خصوص در مورد آیفون 7 پلاس ملموس تر است که تجربه ای خارق العاده از مالتی تسکینگ را با رَم 3 گیگابایتی خود به اجرا در می آورد. همچنین تراشه ی A10 که در این آیفون استفاده شده تمامی رقبا را درتست های بنچمارک کنار زده و به تنهایی در رتبه اول یکه تازی می کند.

3. دوربین دوربین آیفون 7

بهترین و فوق العاده ترین دوربین در بین تمامی گوشی های هوشمند امسال متعلق به آیفون 7 است. دوربین 12 مگاپیکسلی، لرزشگر اپتیکال تصویر، لنز بزرگتر، دوربین جلویی 7 مگاپیکسل، لنز شش لایه و سرعت بهتر در دوربین تنها بخشی از بهبود های دوربین در این نسل از آیفون است که در آیفون 7 پلاس حتی از این نیز بهتر است و با استفاده از دوربین دوم می توان زوم 10 برابری را بدون افت کیفیت و ثبت تصاویر فوق العاده پرتره است.

4. اسپیکر های فوق العاده با کیفیت اسپیکر های آیفون 7

اگر اهل موزیک می باشید از آیفون 7 گذشتن برایتان گناهی نابخشودنی است! دو اسپیکر برای به وجود آوردن صدای استریو در این آیفون وجود دارند که صدایی بهتر و بلند تر را نسبت به نسل های پیشین ایجاد می کنند. همچنین ایرپاد های جدید که مبتنی بر درگاه لایتینگ هستند صدایی با وضوح و صدای بیشتری را به شما تقدیم می کنند که اینکار، حذف جک 3/5 میلیمتری را توسط اپل تا مقداری توجیه پذیر تر نشان می دهد.

5. ضدآب‌ بودن

ضدآب‌بودن آیفون 7 ضدآب‌بودن امکانی است که اپل در سال‌های قبل از آن به‌عنوان یک قابلیت اضافی و غیرضروری در ساخت گوشی یاد می‌کرد؛ اما داستان در آیفون 7 متفاوت است. اپل اعلام کرده که آیفون جدیدش فقط در مقابل آب مقاوم است؛ ولی ضدآب نیست. این مقاومت در حدی است که بتوانید از گوشی در محیط‌های با رطوبت زیاد مثل کنار دریا استفاده کنید یا در استخر به عکاسی بپردازید و با آن به سونا بروید.

?لیست کوتاه مزایا

- عملکرد بهتر و عالی باتری در دو مدل آیفون 7 به خصوص آیفون 7 پلاس - دکمه هوم جدید با فناوری تاچ سه بعدی - صفحه نمایش با روشنایی بهتر و نمایش رنگ بهتر - ظرفیت های بیشتر برای حافظه - اضافه شدن رنگ های جدید مشکی مات و مشکی براق - ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار

سخن پایانی

این دو آیفون به هیچ عنوان به آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس شبیه نیستند و بهبود های بسیار خوبی را به خود دیده اند که آن ها را کاملا از نسل قبلی جدا کرده است، پس اگر قصد خرید این دو شاهکار تکنولوژی را دارید ذره ای شک به دل خود راه ندهید. تهیه شده در : موبایل آباد


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما

آخرین دیدگاه ها

تصویر کاربر
دلایل خرید آیفون ٧ و ٧ پلاس نسبت به نسل قبلى آیفون | نانو وای فای
7 سال قبل

[…] منبع : موبایل آباد […]

ثبت درخواست تعمیرات