لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بلک بری در نمایشگاه CES از موبایل DTEK70 با کیبورد QWERTY رونمایی می کند

بلک بری در نمایشگاه CES از موبایل DTEK70 با کیبورد QWERTY رونمایی می کند

بلک بری چندی پیش بود که بالاخره شکست را پذیرفت و اعلام کرد توسعه، تولید و عرضه تمام موبایل های هوشمند آتی خود را به کمپانی TCL می سپرد و دیگر حق طراحی این گوشی را نخواهد داشت و فقط تماشاگر خواهد بود. یعنی تمام دیوایس‌های بعدی شرکت کانادایی، تنها نام بلک بری را یدک می‌کشند. 

مشخصات گوشی DTEK70 Mercury

این شرکت در حال خم شدن با یک تلفن نهایی خود طراحی شده است که با صفحه کلید QWERTY در CES 2017 در ژانویه کامل می شود. البته اطلاعات بیشتری در مورد گوشی DTEK70 Mercury در دسترس نیست، اما چند مورد ارائه شده به صورت آنلاین و همچنین برخی مشخصات به بیرون درز کرده است. آنچه از تصویر بالا مشهود است، این است که به نظر می‌رسد یک اسکنر اثر انگشت است که در نوار فاصله قرار دارد. علاوه بر این ، گزارش شده است که DTEK70 با یک نمایشگر 4.5 اینچی فول اچ دی همراه خواهد شد که در لبه‌ها خم می‌شود ، با یک پنجره مشبک بلندگو در لبه بالایی و سنسورها در سمت چپ بالا قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌آید این گوشی به یک پردازنده ی اسنپ‌دراگون 625 از نوع کوالکام مجهز شده باشد و احتمالا حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت باشد. در قسمت دوربین نیز گفته شده که گرفتن عکس‌های سلفی با یک دوربین 18 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو ارائه می‌شود.

نتیجه گیری 


تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد برنامه های محصولات بلک بری برای آینده اعلام نشده است زیرا این شرکت رسماً اعلام خروج از تجارت تلفن سازی را اعلام کرده است. با این حال ، این شرکت با TCL که به بازار عرضه و فروش دستگاه های مارک BlackBerry پیوند خورده است. به تازگی ، این شرکت همچنین تأیید کرده است که دستگاه های جدید مارک BlackBerry  که در CES 2017 در لاس وگاس برگزار می شود، را راه اندازی خواهد کرد. همچنین برند به صورت رسمی اعلام کرده که دیگر موفق به ساخت تلفن های هوشمند جدید نخواهد بود.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات