لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی آیفون 11

تعویض ال سی دی آیفون 11

بی‌شک همه شما حداقل یکبار خراب‌‌شدن ال‌سی‌دی را تجربه کرده‌اید. ال‌سی‌دی دستگاه شما بر اثر چه اتفاقی آسیب دید؟ شما برای تعمیر ال‌سی‌دی خود چه اقدامی کردید؟ 
قطعاً سلامت همهٔ بخش‌های سخت‌افزاری گوشی اهمیت دارد اما سلامت برخی قطعات، حیاتی است و بدون آن‌ها اسمارت‌فون شما عملاً ناکارآمد خواهد بود. ال‌سی‌دی یکی از همین قطعات حیاتی است. هرگونه خلل در این بخش برای کاربران ناخوشایند خواهد بود و در مواردی استفاده از گوشی را غیرممکن می‌کند.   


اگر شما هم یکی از صاحبان گوشی‌های کمپانی اپل هستید؛ پس با حساسیت بالای قطعات و هزینه‌های گزاف هر قطعه آشنایید. همین مسئله نگرانی کاربران را بیشتر کرده و آن‌ها را درمورد تعویض ال‌سی‌دی آیفون 11 مردد می‌کند. اگر ال‌سی‌دی آیفون 11 شما در اثر ضربه، فشار، شکسته، سیاه شده یا از کار افتاده؛ در این مقاله سعی کرده‌ایم تا برای حل مشکلات ال‌سی‌دی آیفون 11 شما از نقطه‌ نظر خود اطلاعات بیشتری را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید؛ همچنین به نحوه تشخیص مرکز تعمیرات موبایل معتبر و مطمئن برای رفع این مشکل می‌پردازیم. 

چه زمانی ال‌سی‌دی آیفون 11 نیاز به تعویض دارد؟

همان‌طور که می‌دانید ال‌سی‌دی‌ها، بیشتر از دیگر قسمت‌ها در معرض آسیب قرار می‌گیرند؛ و آسیبی که به هر قسمت از آن‌ها وارد می‌شود علائم و نشانه‌های به‌خصوصی دارد که در اینجا علل خرابی ال‌سی‌دی و نشانه‌های آن را به اختصار بیان خواهیم کرد.

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل        

شکستن ال‌سی‌دی آیفون 11 یا دیگر اجزای نمایشگر

یکی از شایع‌ترین عواملی که منجر به تعویض ال‌سی‌دی آیفون می‌شود؛ شکستگی ال‌سی‌دی بر اثر ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع و... است.    
این اتفاق بسیاری از کاربران را دچار اشتباه می‌کند؛ آن‌ها با مشاهده آثار شکستگی در صفحه ‌نمایش آیفون خود به سرعت به فکر تعویض ال‌سی‌دی می‌افتند در صورتی که در همه موارد هم نیازی به تعویض ال‌سی‌دی نیست. ممکن است که دیگر بخش‌های صفحهٔ نمایش مثل گلس و... آسیب دیده باشد. صفحه ‌نمایش گوشی‌های هوشمند را 3 بخش گلس، تاچ و ال‌سی‌دی تشکیل می‌دهد. درصورت بروز هرگونه آسیب به بخش‌های متفاوت واکنش متفاوتی خواهید دید.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

نمایشگر آیفون شما در اثر ضربه و فشار شکست؛ پیش از هر اقدامی خودتان دست به ‌کار شوید و بررسی‌های اولیه را انجام دهید. ابتدا عملکرد تاچ و ال‌سی‌دی را به‌طور کامل بررسی کنید اگر ال‌سی‌دی شما قادر به پخش محتوا بدون هیچ مشکلی بود و تاچ به‌طور کامل و جاافتادن در نقطه‌ای عمل می‌کرد؛ خوشبختانه ال‌سی‌دی آیفون شما سالم است و تنها به گلس آسیب وارد شده و این قطعه با هزینه نسبتا پایین‌تر قابل تعویض خواهد بود.
اما در شرایطی که در عملکرد تاچ و ال‌سی‌دی خللی مشاهده کردید؛ به ‌احتمال بسیار زیاد این قطعات دچار مشکل شدند و نیاز به تعویض دارند. در این صورت حتما با یک تعمیرکار مجرب مشورت کنید.

سیاه‌شدن نمایشگر آیفون 11

گاهی آسیب وارده شده به نمایشگر منجر به سیاه‌شدن ال‌سی‌دی می‌شود که این مورد هیچ جای سوالی برای کاربر باقی نمی‌گذارد و سوختگی ال‌سی‌دی کاملا واضح است. 

مشاهده خطوط و لکه‌های رنگی 

دربرخی موارد در نمایشگر آیفون هیچ اثری از شکستگی مشاهده نمی‌کنید اما به‌محض روشن شدن دستگاه در صفحه خطوط و لکه‌های رنگی خودنمایی می‌کنند؛ متاسفانه در این حالت نیز  به ال‌سی‌دی آیفون شما آسیب جدی وارد شده و تنها راه‌حل موجود تعویض این قطعه است.

جا افتادن تاچ در آیفون 11

در مواردی هیچ نشانه‌ای از خرابی صفحه‌نمایش در ظاهر مشاهده نمی‌شود و ال‌سی‌دی قادر به نمایش محتوا بدون هیچ خللی است؛ اما تاچ دستگاه عمل نمی‌کند یا در برخی نقاط جا می‌افتد. دراین‌‌صورت تاچ آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد. اما با توجه به اتصال و یکپارچگی تاچ و ال‌سی‌دی، تفاوتی ندارد کدام بخش آسیب دیده هر دو قطعه تعویض خواهد شد.

آب‌خوردگی ال‌سی‌دی آیفون 11

همان‌طور که می‌دانید رطوبت، تاثیر بسیار مخربی در گوشی‌ها دارد و در صورت نفوذ به هر بخش اثر منفی و جبران‌ناپذیری از خود به جای خواهد گذاشت. البته ناگفته نماند که کمپانی اپل، آیفون 11 را ضدآب طراحی کرده اما باز هم اگر رطوبت به داخل دستگاه نفوذ کند، منجر به سوختگی ال‌سی‌دی خواهد شد. 

اطمینان از اصالت قطعات در تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی آیفون 11 

از اصل‌بودن ال‌سی‌دی آیفون11 مطمئن شوید! 
یکی مسائل مهمی که درمورد تعویض ال‌سی‌دی ایفون 11 حائز اهمیت است؛ مسئله اصل ‌بودن این قطعه است. اگر ال‌سی‌دی آیفون 11 با قطعه غیراورجینال تعویض گردد نه‌ تنها نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت و عملکرد تاچ و وضوح تصویر خوشایند نیست بلکه صدمات مخرب دیگری نیز در بخش‌های دیگر دستگاه وارد خواهد آمد. اما متاسفانه تشخیص اصل بودن این قطعه کار آسانی نیست و نیاز به کمک یک فرد متخصص و مجرب است.

تعویض ال‌سی‌دی را به تعمیرکار مجرب بسپارید.

از آن‌جایی که محصولات اپل خصوصیات منحصر به‌فرد و ویژه‌ای دارند؛نه‌تنها محصولات گران‌قیمتی هستند بلکه قطعات آن‌ها نیز با هزینه بسیار بالایی دارند و متاسفانه در تعمیر و تعویض قطعات آیفون سواستفاده بسیاری می‌شود. به‌طور مثال تعمیرکار ال‌سی‌دی آیفون شما را با قطعه درجه 2 و 3 یا ال‌سی‌دی یک آیفون دسته دوم با هزینه‌ای بسیار بالا  تعویض می‌کند.

هزینه تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی آیفون 11

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، به دلیل گران‌‎قیمت بودن گوشی‌های برند آیفون تعمیرات آن نیز به نسبت دیگر برندهای گوشی هزینه بیشتری برای دارندگان آن دارد. در این جا دربارهٔ قیمت تعمیرات گوشی آیفون 11 صحبت خواهیم کرد.
هزینهٔ تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی گوشی آیفون 11 دارای بخش‌های مختلفی است که شامل قطعه ال‌سی‌دی تهیه شده و اجرت کار تعمیرکار است. شما می‌توانید برای فهمیدن هزینه‌های تخمینی کار تعمیرات گوشی آیفون 11 خود به صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌ مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تعویض ال سی دی گوشی آیفون 11 خود به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چون ممکن است از قطعات غیراورجینال استفاده کرده و باعث شود شما هزینه بیش از حد و گزاف برای تعویض ال سی دی دریافت بپردازید. نمایندگی‌های موبایل‌آباد در سراسر کشور تعویض و تعمیر ال‌سی‌دی گوشی آیفون 11 شما هموطنان عزیز را با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

درمواردی تعمیرکار به دلیل عدم تجربه و مهارت کافی در خصوص آیفون‌ها، نه تنها به تعمیر دستگاه شما کمکی نمی‌کند بلکه سبب آسیب‌رسیدن به بخش‌های دیگر نیز می‌شود. در نتیجه درانتخاب یک تعمیرکار امین و مجرب دقت کنید. در این مقاله قصد داشتیم شما را با ویژگی‌ ال‌سی‌دی آیفون11  و علائم خرابی آن آشنا کرده و روش‌های حل این مشکل را بررسی کنیم. تا با دید وسیع‌تر و آگاهانه‌تر درمورد تعویض ال‌سی‌دی آیفون 11 تصمیم بگیرید.
امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

 

سوالات متداول

1.چطور فرق بین ال‌سی‌دی اورجینال و غیراورجینال آیفون 11 را متوجه شویم؟

اختلاف قیمت ال‌سی‌دی اورجینال و غیراورجینال آیفون 11 بسیار زیاد است. یعنی هزینهٔ خرید یک ال‌سی‌دی غیراورجینال در فروشگاه‌ها نسبت به ال‌سی‌دی اصل پایین‌تر است. بر همین اساس بهتر است بدانید که قیمت حقیقی ال‌سی‌دی اصل آیفون 11 چه مقدار است تا سودجویان قطهٔ فیک را به دلیل قیمت مناسب تعمیرات برای شما استفاده نکند.

2. هزینه تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون 11 چقدر است؟

هزینهٔ تعمیر یا تعویض گوشی آیفون 11 دارای بخش‌های مختلفی است که شامل قطعه ال‌سی‌دی تهیه شده و اجرت کار تعمیرکار است. شما می‌توانید برای فهمیدن هزینه‌های تخمینی کار تعمیرات گوشی آیفون 11 خود به صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌آباد مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تعویض ال سی دی گوشی آیفون 11 خود به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چون ممکن است از قطعات غیراورجینال استفاده کرده و باعث شود شما هزینه بیش از حد و گزاف برای تعویض ال سی دی دریافت بپردازید. نمایندگی‌های موبایل‌آباد در سراسر کشور تعویض و تعمیر ال‌سی‌دی گوشی آیفون 11 شما هموطنان عزیز را با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

3. در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته ای باید توجه داشته باشیم؟ 

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشد، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات دهنده است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request