لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی گلکسی J7

تعویض ال سی دی گلکسی J7

آیا ال‌سی‌دی گلکسی J7 شما در ضربه، فشار، آبخوردگی و ... آسیب دیده است؟ نگران نباشید، پیش از هر اقدامی با ما در بررسی علل آسیب دیدن ال‌سی‌دی گلکسی J7 و شوید.

اگر شما هم از طرفداران گوشی‌های سامسونگ هستید؛ بی‌شک فناوری ساخت فوق العاده صفحه‌نمایش آن‌ها را می‌شناسید. گوشی‌های گلکسی J7 نیزبا بهره‌مندی از پنل Super EMOLED از این قائده مستثنی نیستند و در بخش ال‌سی‌دی مانند دیگر اعضای خانواده سامسونگ حرفی برای گفتن دارند. 

روش تعمیر ال سی دی گلکسی جی 7 2017 سامسونگ

تعمیر ال سی دی گوشی Galaxy J7 2017 سامسونگ با دو روش قابل انجام است؛ تعویض کامل LCD و تاچ، و تعویض شیشه روی صفحه نمایش که در شرایط خاص قابل انجام است. در تعویض کامل LCD و تاچ باید از قطعات با کیفیت استفاده شود. تقریبا در 80 درصد مواقع، همین تعمیر در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های موبایل انجام می‌شود. تعویض شیشه روی صفحه نمایش در صورتی قابل انجام است که تنها شیشه شکسته باشد و تاچ و LCD کار کنند. این روش با کاهش هزینه تعمیرات همراه است و به دلیل عدم تعویض کامل تاچ و LCD، نگرانی کاربران را درباره کیفیت LCD جدید کاهش می‌دهد. در حدود 20 درصد مواقع، این شرایط ایجاد می‌شود.


به‌طور کلی عوامل متعددی سبب آسیب‌ رسیدن به نمایشگر گلکسی J7 می‌شوند و بخش‌های متفاوت را تحت تاثیر قرار می‌دهند که در هر قسمت این آسیب به‌طور متفاوتی خود را نشان‌می‌دهد.

شرایط تعویض ال‌سی‌دی گلکسی J7

نمایشگر همه گوشی‌های هوشمند را 3 بخش گلس، تاچ و ال‌سی‌دی تشکیل می‌دهد و هرگونه آسیب به بخش‌های مختلف علائم ویژه‌ای دارد و روش تعمیر یا تعویض رامتفاوت میکند.
تاچ و ال‌سی‌دی گلکسی J7‌‌ با وجود اینکه 2 بخش جدا با عملکردهای متفاوت در صفحه نمایش هستند؛ اما به یکدیگر متصل و وابسته هستند و هرگونه آسیب به هر یک از این بخش ها سبب تعویض هر دو قطعه می‌شود. اگر نمایشگر J7 براثر ضربه و فشار بشکند و هر یک از این قسمت‌ها عملکرد مطلوب را نداشته باشند؛ متاسفانه ال‌سی‌دی گوشی شما باید تعویض شود.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

لکه‌های رنگی بر ال‌سی‌دی

یکی از شایع ترین آثار آسیب دیدگی ال‌سی‌دی مشاهده لکه‌های رنگی پس از ضربه یا فشار وارد شده به گوشی است؛ که در این حالت راهی جز تعویض ال‌سی‌دی نیست.

سیاه شدن صفحه نمایش

اگر پس از ضربه و فشار وارد شده به گوشی، صفحه نمایش به طور کامل سیاه شود؛ متاسفانه نمایشگر شما سوخته و تنها راه حل، تعویض ال‌سی‌دی است. البته گاهی سیاه شدن صفحه نمایش به دلیل اختلالات مربوط به بورد به‌وجود می‌آید و ال‌سی‌دی گوشی سلامت است.

با توجه بر این که گلکسی J7 از استاندارد IP68 بهره نبرده و در برابر نفوذ رطوبت مقاوم نیستند، رطوبت نیز یکی‌دیگر از عوامل موثر در خراب شدن ال‌سی‌دی و تعویض آن است.
حرارت یکی دیگر از عواملی است که بر ال‌سی‌دی J7 تاثیر منفی داشته و سبب تعویض این قطعه می‌شود.      

جلوگیری از خرابی LCD گوشی سامسونگ گلکسی J7

جهت جلوگیری از خرابی LCD گوشی سامسونگ گلکسی J7 2017، باید به محافظت درست از آن توجه کرد. در 80% موارد تعمیر LCD این گوشی در نمایندگی سامسونگ به دلیل شکستگی LCD ناشی از ضربه یا فشار است. بنابراین مراقبت همیشگی از گوشی می‌تواند برای جلوگیری از خرابی ال سی دی آن، موثر باشد. بهتر است همیشه موبایل خود را مراقبت کنید و در مکان های شلوغ، از خروج گوشی از جیبتان پرهیز کنید تا از آسیب دیدن گوشی جلوگیری شود.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی Galaxy J7 سامسونگ

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی Galaxy J7 سامسونگ به شرایط تعمیر و کیفیت قطعات نصب شده بستگی دارد. با این حال، LCD اورجینال این گوشی در مقایسه با رده بالا و جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، قیمت پایین‌تری دارد. هزینه تعویض LCD این گوشی از سایر تعمیرات رایجی (مانند تعویض باتری) بیشتر است. البته، با استفاده از LCD کپی می‌توانید هزینه تعمیرات را کاهش دهید. تعویض شیشه روی صفحه نمایش در صورتی که فقط شیشه شکسته باشد و تاچ و LCD کار کنند، ممکن است. این روش همراه با کاهش هزینه‌های تعمیرات است. برای تعمیر گوشی خود به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید یا از سرویس تعمیرات تخصصی موبایل کمک بگیرید.در مرکز تعمیرات موبایل آباد، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، انواع گوشی‌های سامسونگ و آیفون تعمیر می‌شوند.

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.

2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.

3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند. همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

کلام پایانی

کاربران بسیاری برای یافتن مرکز تعمیرات مطمئن و مجهز برای تعویض ال‌سی‌دی زمان زیادی صرف میکنند و گاهی با هزینه بسیار بالا موفق به تعمیر تلفن همراه خود می‌شوند که در برخی موارد پس از گذشت زمان اندک با مشکلات متفاوتی مواجهه می‌شوند یا برای تعویض ال‌سی‌دی گلکسی J7 میان تعمیر ال‌سی‌دی و خرید تلفن‌همراه جدید مردد می‌شوند. 

گوشی J7 هنوز هم طرفداران بسیاری دارد و عرضه آن در نسخه‌های متعدد (2015،2016،2017،Prime،pro و...) بیانگر این موضوع است. پس در صورت نیاز اگر ال‌سی‌دی شما در یک مرکز تعمیرات موبایل امن و متخصص تعویض شود، ارزش صرف هزینه را دارد ونیازی به خرید اسمارت‌فون جدید نیست.

سوالات متداول

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی Galaxy J7 سامسونگ چقدر است؟ 

هزینه تعمیر LCD این گوشی به شرایط تعمیر و کیفیت قطعات نصب شده بستگی دارد. با این حال، LCD اورجینال این گوشی در مقایسه با رده بالا و جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، قیمت پایین‌تری دارد. هزینه تعویض LCD این گوشی از سایر تعمیرات رایجی (مانند تعویض باتری) بیشتر است. البته، با استفاده از LCD کپی می‌توانید هزینه تعمیرات را کاهش دهید.

آیا می‌توان شیشه روی صفحه نمایش گلکسی جی 7 را تعویض کرد؟

تعویض فقط شیشه روی صفحه نمایش در صورتی که فقط شیشه شکسته باشد و تاچ و LCD کار کنند، ممکن است. این روش همراه با کاهش هزینه‌های تعمیرات است. 

آیا در صورت تعویض گلس، کیفیت صفحه نمایش تحت تاثیر قرار می‌گیرد؟

در صورتی که فقط شیشه شکسته باشد و تاچ و LCD سالم باشند، تعویض گلس بر روی صفحه نمایش می‌تواند به عنوان جایگزین تعویض کامل LCD باشد. این روش با کاهش هزینه‌های تعمیرات همراه است و مشکلی برای کیفیت صفحه نمایش ایجاد نمی‌شود.

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات