لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض ال سی دی گوشی - تعمیر ال سی دی گوشی با کمترین هزینه

تعویض ال سی دی گوشی - تعمیر ال سی دی گوشی با کمترین هزینه

ال‌سی‌دی یا صفحه‌نمایش گوشی موبایل، حساس‌ترین بخش آن است. تمامی جزئیات مربوط به یک تصویر، متن، تماس و سیستم‌عامل در کیفیت و سالم بودن صفحه‌نمایش گوشی موبایل خلاصه می‌شوند. از این بابت باید مراقبت از lcd گوشی را همواره جدی گرفت. تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی معمولاً دلایل مختلفی همچون سقوط از ارتفاع، ضربه، سوختن قطعات داخلی و ترک خوردن دارد. هر ایراد یا نقص کوچکی در صفحه‌نمایش موبایل، بیانگر مشکل‌دار بودن ال‌سی‌دی آن است و پیش از اینکه نیاز به تعویض آن باشد، باید آن مشکل را برطرف کرد. 
اما تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی در چه شرایطی انجام می‌شود و برای شروع باید چه ابزاری داشته‌باشیم؟ در این مقاله به آموزش ساده تعمیر و تعویض LCD گوشی می‌پردازیم و سراغ نکات مهم آن می‌رویم. جالب است بدانید که اکثر مردم، گوشی موبایل خود را حدود 6 بار در ماه به‌صورت ناخواسته به زمین می‌اندازند و احتمالا باعث خرابی ال‌سی‌دی آن می‌شوند. اگر شما هم از این‌دسته افراد هستید و به فکر تعمیر ال‌سی‌دی گوشی خود هستید، در ادامه با مرکز تخصصی تعمیرات موبایل موبایل آباد، همراه باشید.

تعمیر صفحه نمایش گوشی


تعویض ال سی دی گوشی در خانه


در این مورد باید گفت که تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی گوشی، کاری بسیار تخصصی است و اگر با اصول تعمیرات موبایل آشنایی نداشته باشید، بهتر است برای جلوگیری از به بار آمدن هزینه‌های اضافی، تعمیر یا تعویض آن را به یک تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل مطمئن و معتبر بسپارید. همچنین شما می‌توانید برای تعویض یا تعمیر ال‌سی‌دی گوشی موبایل خود، درخواست تعمیر گوشی‌تان را در وبسایت موبایل‌آباد به صورت آنلاین ثبت کنید تا گوشی مشکل گوشی شما سریعا حل شود.


بررسی گارانتی پیش از تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی


اولین کاری که در هنگام شکسته شدن یا آسیب دیدن ال‌سی‌دی گوشی باید انجام دهید، حفظ خونسردی و بررسی گارانتی آن است. اگر گوشی موبایل‌تان به هر دلیلی گارانتی ندارد یا خیلی‌وقت است که از اعتبار آن می‌گذرد، باید یک تعمیرگاه موبایل معتبر و حرفه‌ای پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید، بازار قطعات موبایل به‌دلیل نوسانات قیمتی، ثبات ندارد و پیدا کردن قطعات اورجینال و سالم هم بسیار دشوار است. اما اگر گوشی موبایل‌تان دارای گارانتی یا بیمه است، تعمیر آن آسان‌تر خواهد بود. البته اکثر گارانتی‌ها شامل صدماتی که عمداً یا سهواً باعث خرابی ال‌سی‌دی شده‌اند، نمی‌شوند. اما آیا ال‌سی‌دی گوشی قابل تعمیر است یا باید آن را حتماً عوض کرد؟
توجه کنید که ممکن است برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی نیاز باشد که پول بیشتری خرج کنید. هزینه بالا زمانی ایجاد می‌شود که صفحه‌نمایش یا ال‌سی‌دی گوشی شکسته یا کاملاً خرد شده است و نمی‌توان آن را تعمیر کرد. معمولاً تعویض کردن یک قطعه، هزینه به‌مراتب بیشتری نسبت به تعمیر lcd گوشی دارد.

مشکلات ال سی دی گوشی پس از تعمیر

علائم خرابی ال سی دی گوشی


 
مشکلات مربوط به خرابی ال‌سی‌دی گوشی معمولاً ناشی از افتادن دستگاه، آسیب ناشی از نفوذ مایعات، ترک خوردن یا حتی قرار دادن اجسام سنگین‌وزن روی موبایل هستند. این قبیل از مشکلات بیشتر در گوشی‌های موبایل هوشمند اتفاق می‌افتند، چراکه ساختار آن‌ها به‌مراتب حساس‌تر و ظریف‌تر از گوشی‌های ساده است. بعضی از مشکلاتی که در ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل رخ می‌دهند، عبارتند از:
●    نمایش بخشی از صفحه‌نمایش: در این مورد از خرابی ال‌سی‌دی، نیمی از صفحه‌نمایش سفید یا سیاه می‌شود و نیم دیگر، جزئیات مربوط تصاویر را نشان می‌دهد.
●    تعمیر تاچ ال‌سی‌دی: ممکن است که تاچ ال‌سی‌دی در اثر خرابی و بروز مشکل، دیگر کارایی سابق را نداشتهباشد و کُند کار کند. تعمیر تاچ ال‌سی‌دی شکسته هزینه گران‌تری نسبت به تعمیرات جزئی دارد.
●    ترک‌خوردگی یا شکستگی: به‌وضوح می‌توان دید که ترک‌های زیادی روی ال‌سی‌دی ایجاد شده‌اند و ظاهر آن بیشتر شبیه به یک شیشه شکسته است. در این مورد، معمولاً تعمیر ال‌سی‌دی شکسته گوشی انجام می‌شود.
●    صفحه خالی یا تمام‌سیاه: این مورد معمولاً در اثر سقوط دستگاه یا نفوذ آب رخ می‌دهد. با ایجاد این مشکل، صفحه‌نمایش دستگاه عملاً روشن است، اما هیچ چیزی را نمی‌توان در آن مشاهده کرد. تعمیر ال‌سی‌دی گوشی آب‌خورده معمولاً هزینه بیشتری دارد.
●    صفحه‌نمایش چشمک‌زن: گاهی پیش می‌آید که خطوط افقی یا عمودی سفیدرنگ در صفحه‌نمایش ایجاد می‌شوند. علائم مربوط به خرابی ال‌سی‌دی، بعضی اوقات به‌شکل یک نقطه سفید یا آبی‌رنگ در بخشی از ال‌سی‌دی دستگاه هم دیده می‌شوند.
این علائم ممکن است یکبار اتفاق بیفتند، اما پیش‌ازآنکه بدتر شوند، باید آن‌ها را برطرف کرد. می‌توانید از خدمات باکیفیت تعمیر گوشی مجموعه موبایل آباد بهره‌مند شوید. تعمیرکاران باتجربه ما به‌صورت تضمینی تعمیرات موبایل شما را انجام می‌دهند.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

 

تعمیر ال سی دی گوشی بدون تعویض


بعضی از مشکلات مربوط به ال‌سی‌دی گوشی را می‌توان با لحیم کردن یا تعمیر جزئی برطرف کرد. شاید برایتان سوال باشد که آیا ال‌سی‌دی گوشی قابل تعمیر است یا خیر؟ گاهی پیش می‌آید که صفحه‌نمایش دستگاه دچار خرابی زیاد شده است و چاره‌ای جز تعویض آن وجود ندارد. مثلاً اگر صفحه‌نمایش شما خراب شده و چشمک می‌زند، یعنی قطعه ال‌سی‌دی تا حد زیادی از مادربُرد (Motherboard) جدا شده و نیاز است تا با لحیم‌کار به جای خود برگردد. تعمیر ال‌سی‌دی گوشی بدون تعویض، کاری نیست که شما بتوانید در خانه و بدون دانش کافی انجام دهید.
اگر یک لکه سیاه روی ال‌سی‌دی موبایل ایجاد شده، یعنی وقت آن رسیده است که صفحه‌نمایش آن کاملاً تعویض شود و تعمیر ال‌سی‌دی شکسته گوشی جوابگو نیست. برای تشخیص تمامی این موارد، باید گوشی موبایل‌تان را به یک تعمیرکار حرفه‌ای تحویل دهید تا با آزمایشات مختلف به علت خرابی آن پی ببرد. اکثر کاربران ترجیح می‌هند که در صورت خرابی، ال‌سی‌دی گوشی خود را به‌صورت کامل تعویض کنند. این کار به‌دلیل آن است که معمولاً یک ال‌سی‌دی تعمیرشده دیگر کارایی سابق را ندارد و نمی‌توان روی کیفیت آن حساب خاصی باز کرد.

 

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی بسته‌به مدل گوشی، متفاوت است


ال‌سی‌دی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار (اعم از اندروید و iOS) دارای سیم‌کشی‌های متفاوتی هستند. ال‌سی‌دی و تاچ در بعضی از گوشی‌های هوشمند، جدا از یکدیگر هستند و در بعضی دیگر هم به‌صورت ترکیبی وجود دارند.  اگر تکنسین موبایل نیستید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان ال‌سی‌دی یک موبایل را تعویض یا تعمیر کرد، آن را به یک کارشناس خبره واگذار کنید تا به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

 

پس از خرابی ال‌سی‌دی گوشی چه کار کنیم؟


اولین کاری که پس از خرابی ال‌سی‌دی باید انجام دهید، پیدا کردن یک گوشی موقتی برای انجام کارهایتان است. شما می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده در پلتفرم‌هایی که محصولات دست‌دوم می‌فروشند، یک گوشی موبایل با قیمت معقولانه پیدا کنید. اگر یک گوشی هوشمند نسبتاً قدیمی دارید که کارتان را راه می‌اندازد یا دوستی دارید که حاضر است، گوشی خود را برای چندروز در اختیارتان بگذارد، این کار را انجام دهید. 
حالا وقت آن است که با یک دودوتاچهارتای ساده، هزینه قطعات مورد نیاز برای تعویض ال‌سی‌دی را بسنجید.  پیشنهاد ما این است که کار را به کاردان بسپارید و برای بهبود کیفیت موبایل خود، ریسک نکنید. 

ابزار مورد نیاز برای تعویض ال‌سی‌دی گوشی
ابزارهای کاربردی برای تعویض صفحه‌نمایش گوشی‌های موبایل هوشمند، عبارتند از:
●    پیچ‌گوشتی‌های کوچک از نوع Mini screwdrivers
●    درایوهای Mini Torx
●    موچین پلاستیکی
●    قاب‌بازکن (اسپاتول)
●    سشوار
●    گیره بُرد (کاربردی‌ترین دستگاه تعمیر ال‌سی‌دی موبایل)
این ابزار برای برداشتن قاب گوشی و باز کردن پیچ‌ها استفاده می‌شوند. برای مثال، شاید لازم باشد که پیچ‌های Trox در زیر پوشش باتری یک گوشی موبایل را با پیچ‌گوشتی‌های ریز مخصوص باز کنید. توجه کنید که صرف هزینه برای خرید این ابزار ضروری نیست و گاهی هزینه خرید آن‌ها بیشتر از تعویض ال‌سی‌دی گوشی می‌شود. 

 

اصول اولیه تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی 


مدل‌های مختلف گوشی‌های موجود در بازار دارای راهنماهای استاندارد مخصوص‌به‌خودشان هستند. ممکن است که بعضی از مدل‌ها را بدون ارسال به شرکت سازنده آن نتوان به‌همین راحتی‌ها تعویض کرد. برای بررسی نحوه تعویض ال‌سی‌دی گوشی خود، بهتر است ابتدا در یوتیوب ببینید که آیا می‌توان این کار را به‌راحتی انجام داد یا خیر. 
اکثر گوشی‌های هوشمند از چندین لایه مجزا تشکیل شده‌اند و برای تعویض ال‌سی‌دی باید هر لایه با دقت جدا شود. راهنمای ساده و خلاصه‌شده تعویض صفحه‌نمایش گوشی عبارت است از:
●    باز کردن گوشی موبایل
●    برداشتن ال‌سی‌دی
●    تعویض چسب نمایشگر
●    تعویض ال‌سی‌دی با نوع جدید آن
●    اطمینان از اتصال صحیح کابل‌ها و قطعات
پیشنهاد ما این است که برای تعمیر و تعویض ال‌ سی دی گوشی به‌هیچ‌وجه خودتان اقدام نکنید چراکه یک اشتباه می‌تواند به قیمت از دست رفتن گوشی تان تمام شود!


قدم اول: باز کردن گوشی موبایل
 نحوه تعویض ال سی دی  گوشی
برای شروع، پوشش عقبی دستگاه و باتری را (در صورت امکان) بردارید و محل پیچ‌های ریز Trox را شناسایی کنید. حالا به زیر برچسب‌هایی که در کنار درگاه‌های USB گوشی قرار دارند، نگاه کنید. ممکن است که بعضی از پیچ‌های ریز دستگاه در این قسمت از گوشی پنهان شده باشند و باید آن‌ها را باز کنید. 
حالا گوشی موبایل را با استفاده از گیره بُرد و قاب‌بازکن کاملاً باز و پیچ‌های اضافی را هم با پیچ‌گوشتی ریز باز کنید. سعی کنید تا از همه ابزارهایی که برای تعویض ال‌سی‌دی تهیه کرده‌اید، بهترین استفاده ممکن را داشته‌باشید. ضمناً حواستان باشد که در حین تعویض ال‌سی‌دی، هیچ‌کدام از کابل‌های داخل بدنه گوشی آسیب نبینند. برای جلوگیری از آسیب دیدن کابل‌های حساس داخل گوشی موبایل، از یک تیغه پلاستیکی یا پلکتروم مسطح استفاده کنید.

قدم دوم: ال‌سی‌دی را جدا کنید

نحوه جدا کردن ال سی دی گوشی
 
در این مرحله باید قسمت جلویی گوشی از قسمت پشتی آن جدا شده باشد. حالا صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی گوشی که ساختار شیشه‌ای و حساس دارد را به آرامی بردارید. چسبی که ال‌سی‌دی با آن به محل صفحه‌نمایش دستگاه چسبیده است را می‌توان با یک تفنگ حرارتی (heat gun) یا سشوار، داغ کرد تا پس از نرم شدن، بتوان ال‌سی‌دی را جدا کرد.
اگر هیچ‌کدام از دستگاه‌های تفنگ حرارتی یا سشوار در دسترس‌تان نیست، می‌توانید قسمت جلویی دستگاه  را که حاوی صفحه‌نمایش است، روی یک مکان گرم (مثل رادیاتور یا بخاری) قرار دهید. توجه داشته‌باشید که جداسازی صفحه‌نمایش از دستگاه موبایل کار چندان‌آسانی نیست. برای این کار باید قسمت سوراخ‌شده دوربین موبایل را به‌سمت ال‌سی‌دی فشار دهید و سپس صفحه‌نمایش را به آرامی از بدنه جدا کنید. 

 

مرحله سوم: تعویض چسب


برای اتصال مجدد قطعات داخلی گوشی، یه یک رول چسب ال‌سی‌دی موبایل (مثل GSE T-8000) یا کمی چسب دوطرفه قوی نیاز دارید. برای اینکه صفحه‌نمایش جدید به‌خوبی در جای خود قرار بگیرد و جدا نشود، چسب‌های دوطرفه را بدون جدا کردن روکش، روی محل قرارگیری ال‌سی‌دی قرار دهید.

مرحله چهارم: نصب ال‌سی‌دی جدید
 نحوه تعویض صفحه نمایش گوشی
زمانی که چسب‌های دوطرفه در محل قرارگیری صفحه‌نمایش گذاشته شدند، نوارهای محافظ روی آن‌ها را جدا کنید و ال‌سی‌دی جدید را روی جای خود محکم کنید. وقتی که صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی با چسب برخورد می‌کند، باید آن را به آرامی فشار دهید تا محکم شود و تکان نخورد. مراقب باشید که در حین این کار، به وسط صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی فشار وارد نکنید. وارد کردن نیروی بیش‌ازحد می‌تواند قوی‌ترین ال‌سی‌دی‌های موجود در بازار را هم بشکند.

مرحله پنجم: از اتصالات کابل‌های گوشی مطمئن شوید

تعویض ال سی دی گوشی
 
حالا زمان ان فرا رسیده که پس از تعمیر lcd گوشی، همه قطعات جداشده را دوباره کنار هم قرار دهید و آن را ببندید. برای انجام صحیح این کار ، اول کابل‌های داخل گوشی را وصل و در صورت لزوم، آن‌ها را با چسب‌های یک‌طرفه محکم کنید. قطعات باقیمانده را با احتیاط در دستگاه قرار دهید و مطمئن شوید که کابل یا پیچی باقی نمانده باشد. حالا گوشی را تست کنید و ببینیند که آیا کار می‌کند یا خیر. 
توجه کنید که برای آزمایش عملکرد گوشی، نباید همه پیچ‌های دستگاه را محکم کنید. چرا که ممکن است، همه قطعات به‌خوبی در جای خود قرار نگرفته باشند و  نیاز باشد که بدنه گوشی مجدداً باز شود. آموزش تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی نیازمند یک راهنمای تصویری مفصل است، اما شما می‌توانید با مرور این 5 مرحله، ذهنیت درستی از این کار داشته‌باشید.

 

آیا ال‌سی‌دی جدید گوشی به‌خوبی کار می‌کند؟


 
فراموش نکنید که صفحه‌نمایش گوشی موبایل برای 2 هدف مشخص طراحی شده است: صفحه تاچ برای اجرای دستورات لمسی و نمایش سیستم‌عامل، تصاویر و جزئیات دیگر. یک ال‌سی‌دی جدید و تعمیر تاچ گوشی، ظاهری تقریباً جدید و تازه به گوشی شما می‌بخشد و می‌تواند کارایی صفحه تاچ را بهینه‌تر و بهتر کند. 
با تمامی این اوصاف، تعویض و تعمیر lcd موبایل همیشه موفقیت‌آمیز نیست. برای مثال، بعضی از کاربران پس از تعویض ال‌سی‌دی گوشی، در مورد داغ شدن بیش‌ازاندازه دستگاه شکایت داشته‌اند. نکته اینجاست که خرید قطعات اورجینال از فروشندگان معتبر و اطمینان از کارایی صحیح آن بسیار مهم است. 

 

تعمیر ال سی‌دی گوشی آیفون


قطعات اورجینال گوشی‌های موبایل هوشمند (مثل ال‌سی‌دی)، مخصوصاً محصولات برند آیفون، در بازار ایران کمیاب و بسیار گران‌قیمت هستند. از طرفی، هرچه مدل گوشی‌های آیفون جدیدتر باشد، صفحه‌نمایش آن‌ها هم بزرگتر و گران‌تر است. چنانچه، ال‌سی‌دی گوشی آیفون شما دچار آسیب جزئی شده باشد، می‌توان آن را تعمیر کرد. البته لازم‌به‌ذکر است که برای تعمیر قطعات گوشی‌های موبایل آیفون، نیاز به دستگاه‌های تخصصی و تکنسین مجرب است.
طبیعی است که اگر آسیب‌های وارده به صفحه‌نمایش گوشی‌های آیفون خیلی حاد باشند، باید ال‌سی‌دی آن‌ها را تعویض کرد. هزینه تعویض کردن ال‌سی‌دی گوشی‌های آیفون بسیار گران‌تر از هزینه تعمیر آن‌هاست. معمولاً مراکز تعمیر معتبر و حرفه‌ای برای جلب اعتماد کاربران و مشتریان خود، همه تعمیرت مربوط به گوشی‌های آیفون از جمله تعویض ال‌‌سی‌دی را گارانتی و تضمین می‌کنند.  ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل آیفون هم مثل سایر برندها دارای 2 نوع کپی (فیک) و اورجینال است. برای اینکه اطلاعات کامل‎تری در مورد کیفیت ال‌سی‌دی گوشی‌های آیفون داشته باشید، اصطلاحات زیر را به‌خاطر بسپارید:
●    ال‌سی‌دی اورجینال (اصلی)
●    ال‌سی‌دی نوع OEM
●    ال‌سی‌دی چینی (های‌کپی)
●    ال‌سی‌دی کلاس A
●    ال‌سی‌دی کپی (فیک)

 

 

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ


بعضی از کاربران گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ معمولاً با علائمی همچون خودبه‌خود خاموش شدن صفحه‌نمایش، قطع تصویر، ایجاد خطوط سفید در ال‌سی‌دی و غیره روبه‌رو می‌شوند. این علائم، خبر از خرابی ال‌سی‌دی گوشی می‌دهند و برای تعمیر lcd باید به یک مرکز معتبر تعمیرات مراجعه کرد. 
پس از مراجعه موبایل‌آباد، عملیات عیب‌یابی توسط تکنسین‌ها انجام می‌شود تا عامل خرابی شناسایی شود. برای مثال، اگر قطعه پنل ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ خراب شده باشد، هزینه تعمیر آن معمولاً گران است. هزینه تعمیر فلت ال‌سی‌دی موبایل سامسونگ هم از این قضیه مستثنی نیست. البته این هزینه در مقابل هزینه تعویض ال‌سی‌دی، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را از دست ندهید: تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

تعمیر ال‌سی‌دی گوشی‌های شیائومی


برند شیائومی که چندسالی است که در بازار جهانی موبایل جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، قطعات به‌مراتب ارزان‌تری را نسبت به برندهای دیگر عرضه می‌کند. البته بسته‌به نوع و مدل گوشی موبایل‌های شیائومی، قیمت قطعات آن‌ها هم متفاوت است. برای مثال، قیمت ال‌سی‌دی گوشی Xiaomi Poco X3 در آبان 1401، برابر با 491 هزار تومان بود. این در حالی است که قیمت تاچ و ال‌سی‌دی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس در همان تاریخ، روی هم حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شد.


هزینه تعمیر ال‌سی‌دی گوشی 


باید گفت هزینه تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی تلفن همراه با توجه به نوع مشکل و مدل گوشی بسیار متفاوت است. برای مثال هزینه تعویض ال‌سی‌دی گوششی آیفون 13 با هزینه تعویض یا تعمیر ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ a10 اختلاف بسیار زیادی دارد. در بازار ایران، قیمت قطعات گوشی موبایل، هر روزه تغییر می‌کند و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای ال‌سی‌دی گوشی در نظر گرفت؛ لذا شما می‌توانید برای استعلام قیمت تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی گوشی خود، درخواست تعمیر موبایل خود را در وبسایت موبایل‌آباد ثبت کنید تا کارشناسان ما برای اعلام قیمت با شما تماس بگیرند.


نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن


با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:
1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.
همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 

 

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی با موبایل‌آباد


تعمیرات و تعویض LCD گوشی موبایل باتوجه به نوع، مدل و برند دستگاه صورت می‌گیرد. از طرفی، تعویض صفحه‌نمایش گوشی موبایل کار ساده‌ای نیست و به‌نسبت تعمیر دستگاه، هزینه بسیار گران‌تری دارد. در این مقاله، به بررسی تمام نکات مربوط به تعمیرات ال‌سی‌دی موبایل پرداختیم و آموزش گام‌به‌گام تعویض صفحه‌نمایش را هم در اختیارتان قرار دادیم. مهم‌تر از هرچیزی، این است که بدون داشتن دانش کافی و ابزار تخصصی هرگز به‌سراغ تعمیرات گوشی نروید. از آن‌جایی‌که قیمت قطعات حساس موبایل از جمله ال‌سی‌دی، دائماً در نوسان هستند. شما می‌توانید با ثبت درخواست در مجموعه موبایل آباد به‌صورت آنلاین، از هزینه تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی مطلع شوید. 

 

سوالات متداول


1-    آیا خودم می‌توانم ال‌سی‌دی گوشی‌ام را تعمیر یا تعویض کنم؟

 
در این مورد باید گفت که تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی گوشی، کاری بسیار تخصصی است و اگر با اصول تعمیرات موبایل آشنایی نداشته باشید، بهتر است برای جلوگیری از به بار آمدن هزینه‌های اضافی، تعمیر یا تعویض آن را به یک تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل مطمئن و معتبر بسپارید. همچنین شما می‌توانید برای تعویض یا تعمیر ال‌سی‌دی گوشی موبایل خود، درخواست تعمیر گوشی‌تان را در وبسایت موبایل‌آباد به صورت آنلاین ثبت کنید تا گوشی مشکل گوشی شما سریعا حل شود.


2-    هزینه تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی گوشی چقدر است؟


پاسخ این سوال به علائم زیادی بستگی دارد. هزینه تعمیر یا تعویض  ‌ال‌سی‌دی گوشی بسته به اینکه صفحه نماییش شما شکسته باشد و یا روشن نشود و بسیاری از مشکلات دیگر، متفاوت است و شما می‌توانید برای استعلام هزینه تعمیر یا تعویض ال‌سی‌دی گوشی، درخواست تعمیر موبایل خود را در وبسایت موبایل‌آباد ثبت کنید تا کارشناسان ما در موبایل‌آباد با شما تماس بگیرند و هزینه را به شما اعلام کنند.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات