لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض قاب شکسته گوشی s9 سامسونگ در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه

تعویض قاب شکسته گوشی s9 سامسونگ در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه

شکستن قاب گوشی گلکسی s9 سامسونگ یکی از بیشترین مشکلات رایج این گوشی می‌باشد زیرا روی قاب گوشی s9 سامسونگ یک لایه شیشه‌ای قرار دارد که حساسیت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. نمایندگی سامسونگ موبایل آباد این امکان را به شما می‌دهد تا با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان گوشی s9 خود را تعمیر کنید.

علت شکستن قاب s9 سامسونگ

یکی از رایج‌ترین و اصلی‌ترین دلیل شکستن قاب گوشی s9 ضربه خوردن و فشار آوردن به گوشی می‌باشد. ممکن است بر روی قاب گوشی s9 سامسونگ شما خط و خش هم بیوفتد و به این دلیل شما بخواهید قاب را تعویض کنید. شما می‌توانید از خدمات نمایندگی سامسونگ موبایل آباد با کم‌ترین هزینه این کار را انجام دهید.

هزینه قاب شکسته گوشی s9

متاسفانه هزینه قاب گوشی s9 کم نمی‌باشد به این علت که جنس آن از نوع شیشه‌ای است و همچنین برای تعمیر قاب s9 باید اجزا سخت‌افزاری باز شوند و بعد تعمیر دوباره نصب شوند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تعویض قاب شکسته s9 حتما از قطعه اصلی و اورجینال استفاده کنید. توجه داشته باشید که قیمت قاب گوشی s9 از سایر قطعات مانند: برد گوشی و ال سی دی آن ارزان‌تر می‌باشد.

تعویض قاب شکسته s9 سامسونگ

تعویض قاب شکسته گلکسی s9 چقدر زمان می‌برد؟!

معمولا در بازار آزاد تعمیر کاران تعمیر و تعویض قاب گوشی‌هایی مثل s9 سامسونگ را قبول نمی‌کنند زیرا بسیار کار پردردسری می‌باشد و برای انجام این کار باید از تجهیزات مدرنی استفاده شود.

شما می‌توانید برای تعمیر و تعویض قاب شکسته گلکسی s9 به نمایندگی‌های موبایل آباد در سراسر کشور مراجعه کنید. عموما تعمیر و تعویض قاب شکسته s9 سامسونگ چندین روز زمان می‌برد تا تعمیر شود اما نمایندگی‌های موبایل سامسونگ موبایل آباد این کار را ظرف چندیدن ساعت برای شما انجام می‌دهند.

آیا تعمیر قاب گلکسی s9 بدون این که قاب گوشی کاملا باز شود وجود دارد؟

در بعضی از موارد مانند افتادن خط و خش بر روی قاب گوشی s9 سامسونگ نیاز گوشی کاملا باز شود و به طور کامل قاب گوشی تعویض گردد. در این موارد فقط گلس روی قاب گوشی s9 تعویض می‌شود.

توجه داشته باشید که این کار هزینه تعمیر را پایین می‌آورد اما برای انجام این کار نیاز به تجهیزات پیشرفته و مدرن می‌باشد.

تعویض قاب شکسته s9 ضد آب بودن این گوشی را از بین میبرد؟

گوشی s9 سامسونگ یک گوشی ضدآب می‌باشد. برای تعویض یا تعمیر قاب گوشی گلکسی اس 9 باید دستگاه باز شود. در اطراف قاب گوشی از نوارهای آب‌بندی شده استفاده شده است که خاصیت ضدآب بودن را به این گوشی می‌دهد.

زمانی که گوشی s9 برای تعمیر یا تعویض قاب شکسته باز می‌شود این نوارها از بین می‌روند. برای آن که گوشی شما خاصیت ضدآب بودن را از دست ندهد باید از لاستیک‌های آب‌بندی شده جدید استفاده کرد .

ما به شما توصیه می‌کنیم این کار را به تعمیرکاران و کارشناسان حرفه‌ای موبایل‌آباد بگذارید تا با تجهیزات به‌روز گوشی s9 سامسونگ شما رو در کم‌ترین زمان تعمیر کنند.

با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان گوشی s9 سامسونگ خودتان را تعمیر کنید

تعمیر گوشی s9 سامسونگ

شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه ممکن قاب شکسته گلکسی 9 را تعمیر یا تعویض بکنید.

فقط کافیه در وبسایت ما در سر برگ درخواست تعمیرات گوشی خودتان را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

تعمیر قاب شکسته s9 سامسونگ در نمایدگی‌های سامسونگ موبایل‌آباد با تجهزات به‌روز و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌شود.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات