لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی A40 سامسونگ در کم ترین زمان

تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی A40 سامسونگ در کم ترین زمان

مقدمه

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی a40 سامسونگ بیشترین آمار خرابی را نسبت به سایر قطعات این گوشی دارد، زیرا ال سی دی گوشی a40 سامسونگ در برابر ضربه و اعمال فشار بسیار حساس میباشد.

صفحه نمایش گوشی a40 از نوع SuperAMOLED با 16 میلیون رنگ میباشد.

اندازه صفحه نمایش گوشی a40 5.9 اینچ که وضوح صفحه نمایش آن 1080×2340 است.

گوشی a40 سامسونگ یکی از گوشی های میان رده ی سامسونگ میباشد که به خاطر مناسب بودن قیمت این دستگاه یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند سامسونگ در سال 2019 معرفی شد.

ال سی دی گوشی گلکسی a40 به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش و کیفیت ساخت بالایی که دارد نسبت به دیگر قطعات گوشی قیمت بیشتری را هم به خود اختصاص داده است.

تفاوت اصل بودن و کپی بودن ال سی دی گوشی a40

ال سی دی های موجود در بازار دو نوع مختلف می باشند که یکی به عنوان ال سی دی اورجینال و دیگری ال سی دی کپی . برای آن که شما بتوانید کیفیت اولیه گوشی خود را حفظ کنید ما به پیشنهاد میکنیم از ال سی دی اصلی برای تعویض و تعمیر گوشی a40 خود استفاده کنید.

گاهی اوقات تعمیر کاران در بازار برای آن که هزینه تعمیر ال سی دی گوشی را برای مشتریان پایین آورند نصب ال سی دی غیر اورجینال را برای دستگاه پیشنهاد میکنند.

نکته: برای تعویض ال سی دی گوشی a40 سامسونگ خود به مراکز نا معتبر مراجعه نکنید.

برای تعویض ال سی دی گوشی کاملا باید باز شود و اگر تعمیر کار تجربه کافی برای انجام دادن این کار را نداشته باشد ممکن است به دیگر قطعات سخت افزاری دستگاه خسارت وارد کند.

اما دیگر موضوعی که حائز اهمیت است ممکن است در مراکز نا معتبر ال سی دی غیر اورجینال برای شما نصب کنند اما هزینه ال سی دی اصلی را از شما دریافت کنند.

نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد برای تعویض ال سی دی گوشی a40 شما از قطعه اصلی ال سی دی استفاده میکنند تا شما عزیزان بتوانید کیفیت ال سی دی فابریکی گوشی خود را داشته باشید.

 

ابزار و تجهیزات به روز برای تعویض ال سی دی گوشی a40

تعویض ال سی دی گوشی a40 سامسونگ

شاید شما برای تعمیر گوشی خود به یک تعمیر کار مجرب و کار درست مراجعه کنید اما بحث دیگری که برای تعمیر گوشی شما اهمیت زیادی دارد استفاده از تجهیزات به روز و مدرن می باشد.

نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی a40 شما از تجهزات به روز استفاده میکند .

آموزش تعویض ال سی دی گوشی گلکسی a40 سامسونگ

تعویض ال سی دی a40 چقدر زمان میبرد؟

معمولا تعمیر کاران در بازار برای تعویض گوشی a40 سامسونگ 2 الی 3 روز کاری زمان را تلف میکنند تا ال سی دی گوشی شما را تعمیر کنند .

اگر میخواهید تعویض ال سی دی گوشی a40 را ظرف چنیدن ساعت انجام دهید میتوانید به نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد در سراسر کشور مراجعه کنید.

کاهش هزینه برای تعمیر ال سی دی گوشی a40

گاهی ممکن است ال سی دی گوشی a40 شما بر اثر ضربه نشکند و گلس روی آن شکسته باشد.

توجه داشته باشید منظور از گلس لوازم جانبی به صورت جداگانه که بر روی گوشی نصب می شود نمی باشد!!

از لحاظ فنی گلس ال سی دی شیشه ای است که بر روی ال سی دی پرس شده است . جنس این گلس ها در برخی از گوشی مانند گوشی a40 از نوع گوریلاگلس ساخته شده است.

اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما شکستگی نداشته باشد و به درستی کار کند با تعویض گلس ال سی دی هزینه تعمیر گوشی شما به شدت کاهش پیدا میکند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه گزاف جهت تعویض کامل تاچ و ال سی دی نمی باشد.

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی a40 سامسونگ در نمایندگی سامسونگ موبایل آباد

شما میتوانید با ثبت درخواست تعمیر گوشی خود ظرف چندین ساعت گوشی خودتان را تعمیر کنید .

تعمیر کاران مجرب نمایندگی های موبایل آباد برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی A40  شما از تجهیزات به روز و مدرن استفاده میکنند .

تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی a40 سامسونگ در نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه برای شما هموطنان عزیز صورت میگیرد.

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات