لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s با کم ترین هزینه

تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s با کم ترین هزینه

باتری اورجینال و اصلی گوشی آیفون 6s از نوع داخلی و لیتیوم یونی می‌باشد. ظرفیت باتری آیفون 6s به 1715 میلی‌آمپر رسیده که برای تغذیه نمایشگر آیفون خوب به نظر می‌رسد. باتری آیفون 6s داخلی می‌باشد و بدین معناست که، برای تعویض باتری آیفون 6s کاربر دسترسی به باتری این دستگاه را ندارد و برای تعویض این قطعه گوشی باید به طور کامل باز شود. توجه داشته باشید که برای تعویض باتری آیفون 6s به مرکز معتبر و تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.
طبق آخرین اطلاعات رسمی شرکت اپل باتری گوشی آیفون 6 اس شبکه ی 3g در حالت استندبای تا 240 ساعت دوام می‌آورد .
در مکالمه‌ شبکه‌ی 3g نیز 14 ساعت به طور مداوم می‌توان از طریق این گوشی اپل مکالمه داشت قبل از آن که شارژ این دستگاه به طور کامل خالی شود.
همچنین برای علاقه مندان فیلم نیز باتری ایفون 6 اس می‌تواند تا 10 ساعت و 45 دقیقه شارژ نگه دارد.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

عمر باتری آیفون 6s

طول عمر باتری ایفون 6 اس عموما بین دو سال و نیم الی سه سال می‌باشد، که بعد از گذشتن این مدت زمان باتری آیفون شما را به اجبار می‌اندازد تا در طی روز یک تا دوبار گوشی خودتان را به شارژ بزنید و ممکن است از این موضوع رنج ببرید.
اگر شما در قسمت تنظیمات دستگاه خود این مسیر را دنبال کنید: Battery > Battrey Health معمولا عددی که مشاهده می‌کنید پایین تر از 80 درصد است.
ممکن است کلمه Service را هم مشاهده کنید، که این نشانه از خرابی باتری ایفون 6 اس شما می‌باشد و برای کارایی و عملکرد بهتر باید باتری ایفون 6s شما تعویض گردد.

 

آیا تاریخ تولید باتری آیفون 6 اس در عمر آن تاثیر دارد؟

باتری امروزه یا لیتیوم یونی بدلیل نوع ساخت آن‌ها بیشتر با شارژ و دشارژ شدن خرابی خود را نشان می‌دهد.
البته این را هم بدانید که تاریخ باتری یک مسئله مهم است اما نمی‌توان خرابی باتری‌های لیتیوم یونی را با معیار تاریخ تولید سنجید.
دقت کنید که اگر باتری آیفون 6s شارژ نشده باشد و در دمای خاصی نگه‌داری شود، می‌توان تاریخ تولید آن را نادیده گرفت.

 

تست زمان پخش فیلم باتری آیفون 6 اس

بعد از آزمایش‌ها و تست‌هایی که بر روی گوشی آیفون قرار گرفت مشخص شد که استقامت باتری اورجینال گوشی آیفون 6s بسیار خوب است.
Iphone 6s این قابلیت را دارد که بتواند بیشتر از 10 ساعت و نیم به طور مداوم و پیوسته با آن فیلم تماشا کنید قبل از اینکه باتری آن به 10 درصد برسد. همچنین توجه داشته باشید که این تست در روشنایی 50 درصد و با برنامه پخش ویدیویی پیش فرض گوشی صورت گرفت.

 

بیشتر بخوانید: تعویض باتری آیفون

تست کلی و مشخصات باتری آیفون 6s

باتری گوشی ایفون 6 اس پس از تست‌های متفاوت نتایج خوبی را به نمایش گذاشت. باتری 6s می‌تواند حدود 10 ساعت مکالمه و یا پخش ویدیو تنها با یک بار شارژ کردن دوام بیاورد در صورتی که می‌توانید از طریق وای‌فای تا نصف روز به طور پشت سر هم وب گردی کنید.
اسقامت کلی باتری آیفون 6 اس نسبتا متوسط و 62 ساعت بود. 62 ساعت فاصله زمانی بین دو بار شارژ کردن گوشی شماست. البته در صورتی که از گوشی خود استفاده معمولی داشته باشید.

 

تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s

تعویض باتری آیفون 6 اس در نمایندگی های موبایل آباد

اکثرا کاربران فکر می‌کنند باتری گوشی ایفون نباید تعویض گردد اما تعویض باتری آیفون باعث بازدهی بهتر خواهد شد.
در کل باتری 6s اورجینال بعد از نصب روی دستگاه، گوشی شما را به حالت اولیه بازگردانده و بازدهی روز اول را به شما ارائه می‌کند.
پس از تعویض باتری اورجینال ایفون 6 اس دقت کنید که باید در قسمت تنظیمات دستگاه Battrey Health آن 100 درصد بوده و کلمه service از آن جا حذف شده باشد.
اگر کلمه service یا دگر علائم مانند خط صاف را مشاهده کردید به معنی خرابی آن باتری، درست جا نزدن باتری و یا معیوب یا تقلبی بودن قطعه است.
نمایندگی‌های موبایل‌آباد در سراسر کشور حضور دارند تا شما عزیزان بتوانید برای تعمیر و تعویض باتری iphone 6s خود به آن‌ها مراجعه کنید و گوشی خود را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان تعمیر کنید.
تعمیر کاران مجرب موبایل‌آباد با استفاده از لوازم و تجهیزات به‌روز پروسه تعویض باتری گوشی 6s شما را انجام می‌دهند، همچنین تمامی قطعات در نمایندگی‌های موبایل‌آباد اورجینال و اصلی می‌باشد تا مشتریان بتوانند کیفیت و اصالت اولیه گوشی خود را داشته باشند(همچنین برای اطلاعات بیشتر مقاله تعویض باتری اپل را مطالعه کنید.)

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

تعویض باتری آیفون 6s چقدر زمان می‌برد؟

 

پروسه تعویض باتری آیفون 6 اس در نمایندگی‌های موبایل‌آباد معمولا ظرف چندین ساعت صورت میگیرد. در کل تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون 6s یکی از راحت‌ترین تعمیرات این دستگاه به حساب می‌آید و خیلی زمان گیر نیست. اصلی‌ترین قسمت تعویض باتری ایفون 6 اس اپل مربوط به جداسازی قاب پشتی می‌باشد، زمانی که قاب پشتی از روی بدنه جدا می‌شود، دسترسی به باتری به مراتب ساده‌تر می‌شود.
نمایندگی‌های موبایل‌آباد می‌توانند تنها در عرض چندین ساعت باتری گوشی آیفون s6 شما را تعمیر کنند.

 

تعمیر باتری ایفون 6s

هزینه تعویض باتری اورجینال آیفون 6s اپل

هزینه تعویض باتری آیفون 6 اس یا هر گوشی دیگری به سختی و مقدار ریسک آن بستگی دارد.
تعمیرکاران مجرب موبایل‌آباد با استفاده از لوازم پیشرفته و به‌روز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.
قیمت باتری آیفون 6 اس نسبت به سایر قطعات این گوشی پایین‌تر می‌باشد مانند: تاچ و ال‌سی‌دی، بورد، هارد گوشی و ... که هزینه تعمیر آن‌ها بیشتر از تعویض باتری آیفون 6s می‌باشد. قسمت دیگر هزینه تعویض باتری آیفون 6 اس مربوط به اجرت تعمیرکار می‌باشد.
اگر در زمینه باتری آیفون و عملیات تعویض باتری ایفون 6s تخصص یا تجربه‌ای دارید خوشحال میشیم که در زیر این پست برای ما کامنت کنید.

 

بیشتر بخوانید: مشکل شارژ نشدن گوشی آیفون

 

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

 

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:
1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.
همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 

 

سوالات متداول

 

تعویض باتری ایفون 6s چقدر زمان میبرد؟

 

پروسه تعویض باتری آیفون 6 اس در نمایندگی‌های موبایل‌آباد معمولا ظرف چندین ساعت صورت میگیرد. در کل تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون 6s یکی از راحت‌ترین تعمیرات این دستگاه به حساب می‌آید و خیلی زمان گیر نیست. اصلی‌ترین قسمت تعویض باتری ایفون 6 اس اپل مربوط به جداسازی قاب پشتی می‌باشد، زمانی که قاب پشتی از روی بدنه جدا می‌شود، دسترسی به باتری به مراتب ساده‌تر می‌شود. نمایندگی‌های موبایل‌آباد می‌توانند تنها در عرض چندین ساعت باتری گوشی آیفون s6 شما را تعمیر کنند.

 

عمر باتری آیفون 6s چقدر است؟

 

طول عمر باتری ایفون 6 اس عموما بین دو سال و نیم الی سه سال می‌باشد، که بعد از گذشتن این مدت زمان باتری آیفون شما را به اجبار می‌اندازد تا در طی روز یک تا دوبار گوشی خودتان را به شارژ بزنید و ممکن است از این موضوع رنج ببرید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات