لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی A30 سامسونگ

تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی A30 سامسونگ

گوشی گلکسی a30 سامسونگ یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سری A سامسونگ می‌باشد که در سال 2019 در بازار عرضه شد و فروش خوبی در بازار داشته است، به دلیل خرید زیاد این مدل از گوشی‌های سامسونگ نقاط قوت و ضعف آن را به مخاطب نشان داده شده است. نقاط قوت آن شامل مواردی چون مقاومت در برابر خط و خش افتادن بر روی صفحه گوشی است و مشکلاتی از جمله شکستن تاچ و ال سی دی که ممکن است در اثر افتادن از ارتفاع اتفاق بیافتد در این مقاله برای تعمیر ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A30 از نقطه‌ نظر خود اطلاعات بیشتری را برایتان ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید؛ همچنین به نحوه تشخیص مرکز تعمیرات موبایل معتبر و مطمئن برای رفع این مشکل می‌پردازیم.

 

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی A30

تعویض ال سی دی گوشی گلکسی a30 سامسونگ

نوع صفحه نمایش گوشی گلکسی A30 سامسونگ Super AMOLED با 16 میلیون رنگ می باشد و اندازه نمایشگر آن 6.4 اینچ می‌باشد. صفحهٔ نمایش آن 100.5 سانتی متر مربعی و رزولوشن  1080*2340 پیکسل سامسونگ A30 وضوح و کیفیت مناسبی را فراهم آورده که آن را برای تماشای روزمرهٔ ویدیو مناسب کرده است. همان‌طور که می‌دانید تاچ و ال‌سی‌دی در صفحهٔ نمایشگر گوشی کارایی متفاوتی دارند. اما به هم پیوسته هستند و در هنگام بروز مشکل در یک کدام از آن‌ها (به طور مثال مشکل در تاچ گوشی) باید هردوی آن‌ها را تعویض کنید. 
پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی گلکسی a30 سامسونگ مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

 

چرا تعمیر ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ A30 بسیار رایج است؟

ال سی دی گوشی گلکسی A30 به علت ظریف بودن و بزرگ بودن صفحه نمایش بیشتر در معرض شکستن قرار می‌گیرد. این ظرافت باعث افزایش میزان تعمیر و یا تعویض ال‌سی‌دی خواهد شد که به نسبت دیگر قطعات گوشی بسیار بیشتر است. 
تعویض و تعمیر ال‌سی‌دی گوشی A30 سامسونگ در شرایط خاصی اتفاق خواهد افتاد که این اتفاقات نظیر: دیدن خطوط رنگی، لکه رنگی و ... یا سیاه شدن کامل صفحهٔ گوشی است و اکثر مواقع ناشی از شکستن و ضربه خوردگی تاچ و ال‌سی‌دی است. برای آسیب کمتر به ال‌سی‌دی سامسونگ A30 بهتر است به پیشنهادات زیر توجه داشته باشید:

  1. سعی کنید با دست خیس با ال‌سی‌دی گوشی کار نکنید تا از نفوذ آب به درون آن جلوگیری کنید.

  2. سامسونگ A30 به ضربه بسیار حساس است، بهتر است از کاورهای مناسب و ضربه‌گیر برای گوشی خود استفاده کنید تا در هنگام ضربه به گوشی این نوع کاورهای محکم بتواند از آسیب به ال‌سی‌دی گوشی محافظت کند.

به دلیل حساسیت بالای ال‌سی‌دی برای تعویض آن در گوشی‌های سامسونگ A30 به تخصص بالایی نیاز دارید تا بتواند با استفاده از قطعات تخصصی قطعهٔ ال‌سی‌دی خراب شدهٔ گوشی را با یک ال‌سی‌دی اصل جایگزین کنید.
توصیه می‌شود به هیچ عنوان با دست خیس با تاچ ال‌سی‌دی گوشی کار نکنید تا ال‌سی‌دی دچار مشکل نشود. همچنین دستگاه خود را در مکان‌هایی که امکان افتادن و ضربه خوردن گوشی وجود دارد قرار ندهید. استفاده از یک کاور مناسب می‌تواند از آسیب دیدن و شکستن تاچ ال‌سی‌دی جلوگیری کرده و در نتیجه در هزینه‌ها صرفه جویی نماید.

 

تاچ و ال سی دی اورجینال و غیر اورجینال

اهمیت نوع قطعه به کار برده شده در تعمیرات بسیار زیاد است. ال‌سی‌دی نیز مانند دیگر اجزا اورجینال یا غیراورجینال بودن آن مهم است. دو مدل ال‌سی‌دی برای گوشی‌های امروزه در بازار وجود دارد که به آن‌ها ال‌سی‌دی اورجینال (OEM) و ال‌سی‌دی کپی گفته می‌شود.
تاچ و ال‌سی‌دی اورجینال یا همان OEM نسخه اصلی و فابریک ال‌سی‌دی گوشی است که توسط شرکت سازنده تولید و ساخته می‌شود.
برای تعویض ال سی دی گوشی A30 سامسونگ حتما از قطعه اورجینال استفاده کنید، زیرا ال سی دی کپی و غیر اورجینال کیفیت ساخت ال سی دی اورجینال را ندارد و ممکن است پس از مدتی کوتاه دوباره دچار مشکل شود و شما عزیزان مجبور شوید دوباره هزینهٔ تعویض یک ال سی دی دیگر را هم پرداخت کنید. ال‌سی‌دی‌های غیراورجینال عناوین و یا ویژگی‌هایی دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم:
ال‌سی‌دی های کپی که با عناوین دیگر مثل High Copy،  Grade Aو Grade A+ معرفی می‌شوند. این دسته ال‌سی‌دی‌های اصل نیستند و توسط شرکت‌های متفرقه تولید و عرضه شده اند.
توجه کنید که این نوع ال‌سی‌دی ها (غیر اورجینال) هزینه کم‌تری نسبت به قطعه اورجینال دارند اما کیفیت آن با نسخه اصلی و فابریکی بسیار متفاوت می‌باشد.
ما به شما پیشنهاد میکنیم برای تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی A30 سامسونگ خود به نمایندگی‌های سامسونگ موبایل آباد مراجعه کنید و از اصالت و اورجینال بودن قطعه تعویضی مطمئن باشید.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 ما تماس بگیرید .

 

هزینه تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی a30 سامسونگ

ال سی دی گوشی گلکسی A30 را زمانی می‌توان تعمیر کرد که بر اثر فشار و ضربه خوردگی هنوز نشکسته و تاچ و ال سی دی آسیب ندیده باشد. لایه‌ای به نام گوریلا گلس توسط شرکت سازنده یعنی سامسونگ بر روی گوشی گلکسی A30 پرس شده است، این گلس برای محافظت از ال سی دی و جلوگیری از افتادن خط و خش بر روی ال سی دی  A30 طراحی شده است. 
زمانی که این گلس آسیب ببیند آن را با هزینهٔ کمی می توان تعمیر کرد و نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی نمی‌باشد. قسمت دیگر هزینه تعویض ال سی دی گوشی A30 که به صورت تخمینی در صفحهٔ هزینه‌های تعمیرات موبایل‌ آمده است می‌توانید ببینید. در میان هزینه‌های تعمیرات علاوه بر هزینهٔ قطعه مقدار دیگری از هزینه‌ها مربوط به اجرت تعمیرکار می‌باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تعویض ال سی دی گوشی گلکسی ای 30 خود به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چون ممکن است از شما هزینه بیش از حد و گزاف برای تعویض ال سی دی دریافت کنند. نمایندگی‌های سامسونگ موبایل‌آباد در سراسر کشور تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی A30 شما هموطنان عزیز را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند.

مراجعه نکردن به مراکز نامعتبر برای تعویض ال سی دی

 

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی a30

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی A30 کار آسانی نمی‌باشد و نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد. همچنین تعمیرکاری که به آن مراجعه می‌کنید باید تجربه کافی را در حوزهٔ تعمیرات موبایل کسب کرده باشد تا بتواند تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ را به راحتی انجام دهد.
برای تعویض ال سی دی گوشی A30 دستگاه شما نیاز دارد که به طور کامل باز شود برای این کار تعمیرکار باید تجربهٔ کافی و لوازم مورد نیاز را به طور کامل داشته باشد تا در هنگام انجام این عملیات به دیگر قطعات سخت افزاری گوشی آسیب نرساند.

تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی A30 سامسونگ در نمایندگی‌های سامسونگ موبایل آباد

  1.  تعمیر سریع ال سی دی گوشی سامسونگ
    معمولا زمانی که برای تعویض ال سی دی گوشی خود به مراکز موجود در بازار مراجعه میکنید پروسه تعویض ال سی دی گوشی a30 را در مدت زمان 2 الی 3 روز برای شما تعمیر میکنند.
    با مراجعه به نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد ظرف چندین ساعت گوشی خود را تعمیر و تحویل بگیرید.
     
    2. استفاده از قطعات اورجینال
    قطعات موجود در مراکز موبایل آباد به صورت کاملا اورجینال می باشند، تنها در صورت درخواست مشتری از قطعه غیر اورجینال برای تعمیر گوشی استفاده می گردد.
     
    3. عدم نیاز به مراجعه حضوری برای تعمیر گوشی
    برای تعمیر گوشی خود دیگر نیاز نیست حضوری به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید با کیک کردن بر روی گزینه ثبت درخواست تعمیرات می توانید مشخصات گوشی تعمیری خود را وارد کنید، سپس کارشناسان با شما تماس حاصل می نمایند.
    گوشی شما را با سرویس پیک رایگان تحویل و بعد از تعمیر آن را برای شما ارسال می کنیم.
    در نهایت اگر تجربه، پیشنهاد و یا انتقادی در خصوص گوشی گلکسی a30 سامسونگ دارید در زیر این پست برای ما کامنت کنید.

همان‌طور که در این مقاله توضیح داده شده است، ایجاد مشکل در ال‌سی‌دی و یا تاچ گوشی گلکسی A30 ممکن است برای دارندگان این گوشی به وجود بیاید. این مشکل دلایل مختلفی دارد که در این مطلب تعدادی از آن‌ها، راه حل تعمیر و برآورد هزینهٔ نسبی آن را بیان کردیم. اگر برای تعمیر و یا تعویض قطعهٔ ال‌سی‌دی گوشی گلکسی A30 نیاز به یک تعمیرکار معتبر دارید می‌توانید در قسمت ثبت درخواست تعمیرات موبایل‌آباد مشکل خود را ثبت کرده تا متخصصان تعمیرات گوشی در موبایل ‌آباد، مشکل گوشی شما را حل کنند و آن را سالم به شما بازگردانند.

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 

نرخ هزینه‌ی تعمیرات موبایل

 

سوالات متداول

 

1. چه مواردی باعث می‌شود ال‌سی‌دی گلکسی A30 آسیب ببیند؟ 

تعویض و تعمیر ال‌سی‌دی گوشی A30 سامسونگ در شرایط خاصی اتفاق خواهد افتاد که این اتفاقات نظیر: دیدن خطوط رنگی، لکه رنگی و ... یا سیاه شدن کامل صفحهٔ گوشی است و اکثر مواقع ناشی از شکستن و ضربه خوردگی تاچ و ال‌سی‌دی است.

2. آیا خودمان می‌توانیم ال‌سی‌دی گوشی را تعمیر کنیم؟

به دلیل حساسیت بالای ال‌سی‌دی برای تعویض آن در گوشی‌های سامسونگ A30 به تخصص بالایی نیاز دارید تا بتواند با استفاده از قطعات تخصصی قطعهٔ ال‌سی‌دی خراب شدهٔ گوشی را با یک ال‌سی‌دی اصل جایگزین کنید.

3. در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته ای باید توجه داشته باشیم؟ 

مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشد،دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات دهنده است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات