لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

سامسونگ گلکسی نوت 10 را در دو اندازه صفحه نمایش متفاوت ارائه خواهد داد

سامسونگ گلکسی نوت 10 را در دو اندازه صفحه نمایش متفاوت ارائه خواهد داد

بعد از عرضه‌ی چهار نسخه از گوشی گلکسی S10 با اندازه‌های متفاوت، شاید چندان تعجب آور نباشد که بشنویم سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 10را در چند اندازه وارد بازار کند.

به گزارش ETNews، قرار است Galaxy Note 10 در دو اندازه عرضه شود (که هر دو دارای LTE خواهند بود) و یک نسخه از آن 5G خواهد بود.

بر اساس این گزارش، گلکسی نوت 10 در 2 انداره‌ی 6.28 و 6.75 اینچی عرضه می‌شود. این تفاوت شاید چندان قابل توجه نباشد، اما نشان دهنده‌ی این است که سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتریانی که به دنبال گوشی های بزرگتری هستند را هم راضی نگه دارد.

ETNews می‌گوید ممکن است سامسونگ هر دو نسخه را با LTE استاندارد و 5G عرضه کند، که در این صورت شاید شاهد چهار نسخه‌ی متفاوت از گلکسی نوت 10 باشیم، که البته این جدا از نسخه‌هایی با فضای حافظه‌ی متفاوت است. به ادعای این گزارش، ممکن است مدل 5G چهار دوربین عقب داشته باشد. در این صورت، به احتمال خیلی زیاد، دوربین چهارم همان حسگر مدت پروازی خواهد بود که در اس 10 5G هم قرار دارد.

از سامسونگ انتظار نمی‌رفت که دست به چنین اقدامی بزند و نوت 10 را در نسخه‌هایی با اندازه‌ی متفاوت عرضه کند. اما اگر به دنبال صفحه نمایشی بزرگ‌تر و بهتر از نمایشگر 6.4 اینچی نوت 9 هستید تا نیازهای خود را برطرف کنید، پس شاید یک نوت 10 با نمایشگر 6.75 اینچی بتواند انتظارات شما را برآورده کند. با توجه به گذشته، سامسونگ باید گلکسی نوت 10 را حوالی آگوست امسال معرفی کند.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات