لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قبل از سپردن گوشی خود به تعمیرکار حتما نکات زیر را بخوانید به همراه نمایش گلچینی از نظرات مشتریان موبایل آباد

قبل از سپردن گوشی خود به تعمیرکار حتما نکات زیر را بخوانید به همراه نمایش گلچینی از نظرات مشتریان موبایل آباد

زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های هوشمند وابسته است و با توجه به این که نهایت دقت در انتخاب تعمیرکار مناسب و مورد اعتماد خیلی مهم است موبایل آباد تصمیم گرفته است این مقاله را برای شما که تعمیرات گوشی خود به دست تعمیرکار می سپارید گرداوری نماید.

تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیرات گوشی آیفون

اولین باری که شما گوشی خود را برای تعمیرات گوشی به تعمیرکار می سپارید ، سعی کنید تمام دقت خود را برای انتخاب تعمیرکار متخصص و توانا و به نام صرف کنید تا از صدمات جبران ناپذیر آن بعد از بازشدن گوشی جلوگیری نمایید و این صدمات توسط تعمیرکاران بعدی ممکن است قابل رفع نباشد.

نکات تعمیرات گوشی قبل از مراجعه به تعمیرکار

در بعضی موارد تعمیرات گوشی (بخصوص تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیرات گوشی آیفون که گوشی های هوشمند ظریف و حساسی هستند) در هنگام تعمیر به علت حرارت بیش از حد ممکن است حتی به قسمت های سالم گوشی شما نیز آسیب برسانند.

اگر شما هم جزو آن دسته کاربران بدشانسی باشید که بر اثر هر اتفاقی برای تعمیر گوشی همراه خود مجبور شده‌اید تا به مراکز فروش و تعمیرات گوشی موبایل مراجعه کنید به طور حتم جملات تکراری همانند : قطعه گوشی شما باید تعویض شود، LCD  و تاچ گوشی شما باید تعویض شود و .... مواجه شده اید که شما را در حالت ابهام قرار داده  و در آخر مجاب به تحویل گوشی خود می شوید. با توجه به  نکات  زیر می توانید تا حد  زیادی از این موارد احتمالی جلوگیری نمایید.

  • در نظر داشته باشید برای تعمیرات گوشی خود به یک فرد قابل اعتماد و صاحب نام مراجعه نمایید تا این گونه موارد برای شما تکرار نشود و بودجه شما هدر نرود.تعمیرات گوشی به دلیل پیچیدگی هایی خاصی که در هر گوشی بخصوص برندهای سامسونگ،آیفون، هواوی و ... نیز قابل بحث است.
  • پس از اینکه متوجه آسیب دیدگی تلفن همراه خود شدید،  در مرحله اول دقیقا پیام خطای دیده شده همراه با مدل گوشی خود و یا ایراد ایجاد شده را در گوگل سرچ کنید یا در قسمت بلاگ (مجله خبری در منو) وب سایت موبایل آباد جستجو کنید، شاید ایراد کوچکی باشد و با یک ترفند حل شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیرات گوشی آیفون

  • از دوستانتان که مشکل مشابه را پشت سر گذاشته اند برای مراجعه به یک تعمیرکار مطمئن کمک بگیرید.
  • حتما و حتما در صورت تحویل گوشی خود به تعمیرکار، رسید تحویل گوشی تعمیری خود را دریافت نمایید. روی رسید دریافتی حتما کد رهگیری مربوطه را چک نمایید و در صورت نبود آن به نماینده گوشزد نمایید.

تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیرات گوشی آیفون

وقتی گوشی خود را تحویل می دهید تمامی موارد تلفن همراه خود را چک نمایید ، شاید ایرادی باشد که شما در جریان نباشید و بعد از تعمیر بروز کند.

  • از اطلاعات گوشی خود بکاپ (نسخه پشتیبان) بگیرید.

داشتن بکاپ از محتوای گوشی خود بسیار حائز اهمیت است. همان گونه که می دانید گوشی های هوشمند به دو دسته ی گوشی های اندروید و iOS تقسیم می شوند که بکاپ گیری آنها را به سادگی قابل جستجو در وب سایت google است.

  • لوازم جانبی گوشی را بردارید.
  • قبل از اینکه گوشی خود را به دست تعمیرکار بسپارید، قطعاتی چون قاب محافظ، ضربه گیر و ... را از گوشی جدا کنید. همچنین سیم کارت و مموری کارت خود را از گوشی جدا کنید. اگر از تبلت یا آیپد استفاده می کنید که دارای قلم لمسی هستند، این قلم را نیز در صورت لزوم بردارید.

در اینجا نمونه ای از نظرات کاربران درباره موبایل آباد را خواهیم دید:

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات