لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

مقایسه بین iPhone 7 Plus و HTC U Ultra در سرعت عملکرد

مقایسه بین iPhone 7 Plus و HTC U Ultra در سرعت عملکرد

در این مطلب به مقایسه سرعت عملکرد دو گوشی قدرتمند از دو کمپانی مطرح اسمارت فون ها یعنی iphone 7plus  و HTC U Ultra میپردازیم.

پردازنده

هردو گوشی مورد بحث از سخت افزار قدرتمندی برخوردار هستند, U Ultra از یک تراشه Qualcomm Snapdragon 821 که از چهار هسته 64بیتی با فرکانس 2.15 و 1.6 گیگاهرتز و 7plus از تراشه انحصاری اپل Apple A10 Fusion  که خروجی 2.23 گیگاهرتز و از نوع 64 بوده بهره میبرند.

مقدار RAM

U Ultra به 4GB رم و 7plus به 3GB رم مجهز میباشند و در کنار سیستم عامل های اندروید نوقا یعنی همان اندروید 7 و ios 10.2.1 که خود را در بازار اسمارت فون ها اثبات کرده اند و سخت افزاری که در بالا معرفی شد عملکرد مطلوبی را نشان میدهند.

iphone

همچنین میتوانید زمان اجرای برنامه ها چه در اجرای اولیه و زمان برگشت به آن را در زیر مشاهده کنید, نوار بار های کوچک تر زمان بارگذاری کمتری را نشان میدهد. iphone

شکی در این نیست که برنده این تست iPhone 7 Plus باشد زیرا تراشه‌ی A10 Fusion که برخلاف چندین نسل گذشته‌، پردازنده‌ی مرکزی 4 هسته‌ای دارد به همراه سه گیگابایت رم، قدرت فوق‌العاده را با خود به آیفون 7پلاس آورده است. این گوشی حتی در مقایسه با آیفون 7 هم عملکرد بهتر و سرعت بیشتری  دارد؛ به‌طوری‌که  در مقایسه با آیفون 7، می‌توان گفت آیفون 7پلاس یک‌و‌نیم برابر سریع‌تر از این گوشی هر کاری را انجام می‌دهد. این سرعت به‌خصوص هنگام اجرای بازی‌ها یا حتی هنگام استفاده از دوربین به‌شدت خودنمایی می‌کند.  این اولین پردازنده‌ در iDevice هاست که از فناوری بزرگ.کوچک استفاده می‌کند. این فناوری تاثیر مطلوبی روی مصرف باتری و عملکرد کلی گوشی خواهد داشت.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات