لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

میان رده ویوو s1 pro با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جهنده معرفی شد

میان رده ویوو s1 pro با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جهنده معرفی شد

دو ماه پیش ویوو از اسمارت فون s1 با دوربین جهنده و چیپست هلیو پی 70 رونمایی کرد و حالا نخسه ی پرو این گوشی را با سخت افزاری قوی تر معرفی کرده.

ویوو s1 پرو شبهات زیادی به مدل قبلی دارد و به چیپست 8 هسته ای اسپندراگون 675 مجهز شده است. این چیپ قدرتمند با فرکانس 2.0 گیگاهرتز اجرای فعالیت های سنگین را بر عهده دارد و 6 هسته کم مصرف با فرکانس 1.78 گیگاهرتزی نیاز کاربر را در شرایط عادی برآورده میکند.

پیکربندی حافظه این گوشی بسیار تعجب بر انگیز است چرا که نسخه 6 گیگابایتی آن با 265 گیگابایت حافظه و مدل دیگر آن 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی داده ها دارد.

صفحه نمایش ویوو s1 pro به لطف دوربین جهنده 91.64 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که حتی در بعضی از پرچم دار ها هم شاهد آن نیستیم. همچنین خبری از حفره یا بریدگی در این نمایشگر 6.39 اینچی با پنل امولد , نسبت تصویر 19.5 9 رزولیشن و 1080 در 2340 پیکسلی نیست. گوشی جدید ویوو از نظر تصویر برداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد که دوربین پشتی آن شامل سنسور 48 مگاپیکسل سازگار با فناوری پیکسل چهارگانه , 8 مگاپیکسل واید و 5 مگاپیکسل عمق سنج میباشد و همچنین دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل جهنده میباشد.

حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی های ویوو s1 pro میباشد.همینطور میتوان به دیگر ویژگی آن اندروید پای با رابط کاربری Funtouch os 9 و باتری 3700 میلی آمپری ساعتی اشاره کرد. نقطه ضعف ویوو s1 pro درگاه micro USB به جای type c میباشد. این گوشی میان رده از دو روز دیگر و در رنگ های آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. نکته جالب دیگر این آن این میباشد که فروش هر دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی s1 pro با قیمت 400 دلار یکسان است.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات