لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیرات تخصصی گوشی‌های شیائومی

تعمیرات تخصصی گوشی‌های شیائومی

در چند سال اخیر، گوشی‌های شیائومی به‌دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل‌توجه، محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده‌اند. گوشی‌های شیائومی مانند گوشی‌های برندهای دیگر ممکن است آسیب ببینند. این آسیب‌دیدگی‌های می‌تواند در اثر ضربه، آب‌خوردگی، استفاده نامناسب و بسیاری عوامل دیگر باشد و اجزاء مختلف گوشی، از جمله ال‌سی‌دی، تاچ، گلس، آنتن‌دهی، باتری، برد، هارد، نرم‌افزار و قسمت‌های دیگر گوشی را تحت‌تاثیر خود قرار دهد. اگر گوشی شیائومی شما دچار مشکل شده است، بهتر است برای تعمیر آن به مراکز تعمیر موبایل که در زمینه تعمیر گوشی شیائومی، به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید. موبایل‌آباد به‌عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین شبکه تعمیر موبایل در ایران، افتخار دارد که تعمیرات گوشی شیائومی را به‌صورت تخصصی و با پیشرفته‌ترین امکانات به مشتریان ارائه می‌کند. در ادامه مفصل‌تر در این‌باره صحبت می‌کنیم.

 

تعمیر گوشی شیائومی در تهران


موبایل‌آباد، خدمات تعمیر تخصصی گوشی شیائومی را در کوتاه‌ترین زمان و در بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مرکز با داشتن شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌های خود در تهران و دیگر شهرهای ایران، در خدمت شماست تا با کمترین دردسر، مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع گوشی‌های شیائومی را برطرف کند. فقط کافی است وارد وبسایت موبایل‌آباد شوید و از قسمت مشخص‌شده، درخواست تعمیر گوشی خود را ثبت کنید. کارشناسان ما بلافاصله با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم برای تحویل گوشی را انجام دهند. 24 تا 48 ساعت طول می‌کشد تا گوشی، تعمیر و به آدرس شما به‌صورت رایگان ارسال شود.

 

ویژگی‌های مرکز خدمات تعمیر گوشی شیائومی موبایل‌آباد


برخی از مشکلاتی که برای گوشی‌های شیائومی پیش می‌آیند، پیچیده هستند و فقط تعمیرکاران حرفه‌ای که تجهیزات پیشرفته دارند، می‌توانند این مشکلات را برطرف کنند. باتوجه به این‌که بیشتر خدمات تخصصی موبایل در تهران ارائه می‌شود، بسیاری از افراد مجبور می‌شوند، گوشی‌های خود را برای تعمیر به تهران ارسال کنند و زمان زیادی را برای دریافت آن، منتظر بماند. از طرفی هزینه رفت و برگشت گوشی نیز به هزینه آن‌ها اضافه می‌شود. 

همان‌طور که اشاره کردیم، موبایل‌آباد شبکه‌ای از مراکز تعمیر موبایل در سراسر کشور دارد که آن را نسبت به رقبای خود منحصربه‌فرد کرده است. نمایندگی‌های موبایل‌آباد، همگی از تعمیرکاران متخصص و باتجربه بهره می‌برند و مجهز به تجهیزات تعمیر موبایل پیشرفته و مدرن هستند. وقتی درخواست تعمیر گوشی شیائومی خود را ثبت می‌کند، سیستم به‌صورت هوشمند، درخواست شما را به نزدیک‌ترین نمایندگی موبایل‌آباد ارسال می‌کند، تا گوشی شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر شود.

تعمیرکاران موبایل‌آباد، همگی در زمینه تعمیر تخصصی سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های شیائومی، تخصص و تجربه لازم را دارند و دوره‌های تخصصی و فوق‌تخصصی مربوط به تعمیر مدل‌های مختلف این برند را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند. 

در ادامه شما را با انواع خدمات تعمیر موبایل شیائومی موبایل‌آباد، آشنا خواهیم کرد.

 

تعمیر گوشی شیائومی

 

انواع خدمات تعمیر گوشی شیائومی موبایل‌آباد


موبایل‌آباد کلیه خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی را به‌صورت تخصصی ارائه می‌دهد تا دیگر لازم نباشد، افراد برای تعمیر گوشی خود به مکان‌های مختلف مراجعه کنند. خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی موبایل‌آباد به شرح زیر است:

●    تعویض ال‌سی‌دی گوشی شیائومی
●    تعمیر تخصصی وای‌فای موبایل
●    تعمیر تخصصی برد گوشی
●    رفع مشکل آنتن‌دهی گوشی
●    عیب‌یابی و رفع مشکل شارژ گوشی
●    تعویض قاب گوشی شیائومی
●    تعویض تاچ گوشی شیائومی
●    تعمیر خاموش‌شدن ناگهانی گوشی
●    تعمیر گوشی‌های آب‌خورده شیائومی
●    تعمیر مشکلات ضربه‌خوردگی گوشی
●    رفع مشکلات نرم‌افزاری گوشی شیائومی
●    تعمیر آی‌سی تغذیه گوشی شیائومی
●    رفع مشکل هنگ‌کردن گوشی
●    تعمیر و تعویض هارد گوشی
●    رفع مشکل داغ‌کردن گوشی شیائومی
●    رفع ایراد ریست‌شدن گوشی 
●    و بسیاری خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی دیگر

اگر گوشی شیائومی شما دچار مشکل شده است، هم‌اکنون به وبسایت موبایل‌آباد مراجعه کنید و درخواست تعمیر تخصصی موبایل شیائومی را ثبت کنید. همکاران ما خیلی زود با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم برای دریافت گوشی را با شما انجام دهند. 

در ادامه با برخی از خدمات تخصصی موبایل‌آباد برای گوشی‌های شیائومی آشنا خواهید شد.

 

تعمیر برد گوشی شیائومی


گاهی اوقات برد گوشی، ایراد پیدا می‌کند و کارکرد آن با اختلال مواجه می‌شود. خرابی برد معمولا به‌دلیل سوختگی یکی از قطعات آن است. تعمیرکاران موبایل‌آباد، ابتدا با تست مدار برد، منشا مشکل را پیدا می‌کنند و با تعویض قطعه خراب‌شده، تلاش می‌کنند تا برد گوشی را احیا کنند و هزینه زیادی به مشتری بابت تعویض برد تحمیل نکنند. اما گاهی اوقات، آسیب به برد گوشی به‌حدی زیاد است و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این شرایط همکاران ما برد سوخته گوشی را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند تا گوشی شیائومی شما، عملکردی مانند روز اول داشته‌باشد. 

 

تعمیر هارد گوشی شیائومی


وقتی هارد گوشی دچار مشکل می‌شود، اختلالات زیادی مثل هنگ‌کردن گوشی، عدم ثبت و حذف اطلاعات، خاموش‌شدن گوشی، عدم کارکرد اپلیکیشن‌ها و بسیاری موارد دیگر، روی می‌دهد و عملا نمی‌توان از موبایل استفاده کرد. اگر گوشی شما با چنین مشکلی روبه‌روست، اصلا نگران نباشید. تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل‌آباد، با دقت ایراد به‌وجودآمده را بررسی و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، اقدام به تعویض هارد گوشی شیائومی و جایگزین کردن آن با یک هارد اورجینال می‌کنند. 

 

تعویض قطعات گوشی شیائومی

 

تعمیر آی‌سی تغذیه گوشی شیائومی


درصورتی‌که گوشی شما به‌خوبی شارژ نمی‌شود یا به‌طور مداوم خاموش می‌شود، به احتمال زیاد مشکل از آی‌سی تغذیه آن است. این قطعه وظیفه دارد که ولتاژ مورد نیاز مدارهای مختلف گوشی را تامین کند. بنابراین اگر خراب شود، نمی‌تواند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد و عملکرد گوشی با اختلال مواجه می‌شود. آی‌سی تغذیه با قسمت‌هایی چون باتری، دوربین، کلید پاور، درایو بک‌لایت و … در ارتباط است و حساسیت بالایی دارد. به‌همین دلیل عیب‌یابی، تعمیر و تعویض آن باید توسط تعمیرکاران ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام شود. تعمیرکاران موبایل‌آباد با بهره‌مندی از دانش و تجربه خود، این توانایی را دارند که مشکلات مربوط به آی‌سی تغذیه گوشی شیائومی را شناسایی و به بهترین شکل تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی را انجام دهند.

 

تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی‌ شیائومی


بسیاری از کاربران گوشی تلفن همراه با مشکل شکستگی یا سوختن ال‌سی‌دی گوشی خود مواجه می‌شوند. این مشکل می‌تواند بر اثر عوامل گوناگونی چون ضربه، آب‌خوردگی و … ایجاد شود. گوشی‌های شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و گاهی اوقات ال‌سی‌دی آن‌ها دچار چنین مشکلاتی می‌شود. اگر ال‌سی‌دی شکسته یا سوخته باشد، چاره‌ای جز تعویض آن وجود ندارد، اما گاهی اوقات ال‌سی‌دی سالم است و گلس یا تاچ آن آسیب‌دیده‌اند. در چنین شرایطی نیاز به تعویض ال‌سی‌دی نیست و تعمیرکاران موبایل‌آباد با تعویض گلس یا تاچ گوشی، این مشکل را با کمترین هزینه برطرف می‌کنند.

 

تعویض باتری گوشی شیائومی


اگر شارژ گوشی شما خیلی زود تمام می‌شود، به احتمال زیاد طول عمر باتری آن تمام شده است و باید تعویض شود. گوشی‌های امروزی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پلمپ هستند و باتری آن‌ها به‌راحتی قابل تعویض نیست و این‌کار باید توسط افراد متخصص انجام شود. در صورتی‌که احساس می‌کنید، باتری گوشی شما ضعیف شده است و نیاز به تعویض دارد، از طریق سایت موبابل‌آباد درخواست خود را ثبت کنید تا تعمیرکاران ما، خیلی سریع آن را با نمونه اصلی تعویض کنند. 

 

تعمیر اسپیکر و میکروفن گوشی شیائومی

 
درصورتی‌که در هنگام برقراری ارتباط ، صدای طرف مقابل را به‌صورت منقطع می‌شنوید یا اصلا صدایی از او ندارید، ممکن است اسپیکر گوشی شما خراب شده باشد. همچنین میکروفن گوشی نیز احتمال دارد آسیب ببیند و صدای شما به طرف مقابل نرسد. سوختن ماژول میکروفن یا اسپیکر، جداشدن پایه‌های آن‌ها از روی برد، مشکلات نرم‌افزاری و برخی عوامل دیگر در بروز چنین مشکلی موثر هستند. تعمیرکاران متخصص موبایل‌آباد، راه‌کارهای مختلفی را تعمیر گوشی شیائومی به‌کار می‌گیرند و به‌بهترین شکل ممکن این مشکلات را برطرف می‌کنند.

 

تعمیر گوشی شیائومی در موبایل آباد

 

تعمیر موبایل شیائومی آب‌خورده


گوشی موبایل شما ممکن است در اثر یک بی‌احتیاطی یا اتفاق، درون آب بیفتد یا خیس شود. مهم‌ترین کاری که باید در چنین شرایطی انجام دهید، این است که بلافاصله گوشی خود را خاموش کنید و پس از خشک‌کردن آن به یک مرکز تعمیر تخصصی گوشی شیائومی مراجعه کنید. همکاران ما در نمایندگی‌های موبایل‌آباد، آماده‌اند تا بدون فوت وقت و به‌صورت اورژانسی به این مشکل رسیدگی کنند تا گوشی شما از آسیب نجات پیدا کند و متحمل هزینه‌های سنگین نشوید.

 

تعمیر گوشی ضربه‌خورده


ضربه فیزیکی یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که گوشی‌های موبایل با آن مواجه می‌شوند. ضربه فیزیکی ممکن است در اثر سقوط از ارتفاع، برخورد با یک جسم سخت و … رخ دهد و به قسمت‌های خارجی و داخلی گوشی آسیب وارد کند. رفع مشکلات ضربه‌خوردگی گوشی باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. زیرا کوچکترین اشتباه می‌تواند به اجزای سالم گوشی آسیب وارد کند. تعمیر گوشی ضربه‌خورده خود را به تعمیرکاران موبایل‌آباد بسپارید تا به‌صورت کاملا حرفه‌ای و با دستگاه‌های مدرن آن را تعمیر کنند.

 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی موبایل‌آباد


وقتی تعمیرات گوشی شیائومی خود را به موبایل‌آباد می‌سپارید، از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

●    تعمیرکاران متخصص و باتجربه
●    برخورداری از دستگاه‌های مدرن و به‌روز
●    استفاده از قطعات اورجینال و اصلی
●    دریافت هزینه مقرون‌به‌صرفه و منصفانه
●    ضمانت‌نامه تعمیرات
●    کنترل کیفی نهایی
●    آگاهی مشتریان از فرآیند تعمیر گوشی 
●    دریافت و ارسال گوشی با پیک به‌صورت رایگان

 

فرآیند تعمیر تخصصی گوشی شیائومی در موبایل‌آباد


اگر می‌خواهید از روند تعمیرات تخصصی گوشی در نمایندگی‌های موبایل‌آباد مطلع شوید، در اینجا مراحل مختلف آن را به‌صورت مختصر برای شما شرح می‌دهیم. 

  • در ابتدا با مراجعه با سایت موبایل‌آباد، درخواست تعمیر گوشی خود را ثبت می‌کنید.

  • سیستم به‌صورت خودکار، شما را به نزدیک‌ترین نمایندگی ارجاع می‌دهد.

  • از طرف نمایندگی مذکور با شما تماس گرفته می‌شود تا هماهنگی‌های لازم برای دریافت گوشی انجام شود.

  • پس از دریافت گوشی توسط نمایندگی موبایل‌آباد، گوشی شما ظرف 24 تا 48 ساعت تعمیر می‌شود.

  • گوشی تعمیر‌شده همراه با ضمانت‌نامه تعمیر، با پیک رایگان به نشانی شما ارسال و هزینه تعمیر دریافت می‌شود. 

موبایل‌آباد به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین شبکه تعمیر موبایل در کشور، به‌روزترین و پیشرفته‌ترین خدمات تعمیر گوشی شیائومی را به مشتریان ارائه می‌کند. نمایندگی‌های موبایل‌آباد کلیه مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شما را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه برطرف می‌کنند. اگر گوشی شیائومی شما با مشکل مواجه شده است، هم‌اکنون به سایت موبایل‌آباد مراجعه و درخواست تعمیر گوشی خود را ثبت کنید. 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 

سوالات متداول

 

در چه صورت لازم است هارد گوشی را تعمیر کنیم؟


وقتی هارد گوشی دچار مشکل می‌شود، اختلالات زیادی مثل هنگ‌کردن گوشی، عدم ثبت و حذف اطلاعات، خاموش‌شدن گوشی، عدم کارکرد اپلیکیشن‌ها و بسیاری موارد دیگر، روی می‌دهد و عملا نمی‌توان از موبایل استفاده کرد. اگر گوشی شما با چنین مشکلی روبه‌روست، اصلا نگران نباشید. تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل‌آباد، با دقت ایراد به‌وجودآمده را بررسی و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، اقدام به تعویض هارد گوشی شیائومی و جایگزین کردن آن با یک هارد اورجینال می‌کنند. 

 

آیا می‌توانم گوشی شیائومی را خودم تعمیر کنم؟

 

بهتر است فرایند تعمیر گوشی خود را به یک مرکز تخصصی تعمیرات موبایل مانند موبایل آباد بسپارید تا در اسرع وقت گوشی شما عیب‌یابی و رفع مشکل شود.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات