لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

هواوی میت 20 پرو بهترین دستاورد برند هواوی معرفی شده است

هواوی میت 20 پرو بهترین دستاورد برند هواوی معرفی شده است

بررسی ویدیویی میت 20 پرو هواوی

هواوی میت 20 پرو در خانواده‌ی میت به‌عنوان ویترین بهترین دستاوردهای هواوی در دنیای موبایل، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.

تا قبل از میت 20 پرو، پی 20 پرو، نخستین پرچم‌دار هواوی در سال 2018، به‌عنوان محصولی توانمند در زمینه‌ی عکاسی جایگاه خوبی را برای خود ثبت کرد؛ اما حالا میت 20 پرو در نقش یک پرچم‌دار تمام‌عیار با ویژگی‌هایی متنوع ظاهر شده تا حُسن ختامی درخور برای سال پُربار چینی‌ها باشد. میت 20 پرو ویترینی از بهترین‌ دستاورد‌های هواوی است. بدنه‌ای متقارن و انحنادار، صفحات شیشه‌ای سه بعدی با لبه‌های خمیده در دو سمت دستگاه و نمایشگری با گوشه‌های گرد، نقاط کلیدی بسیار مهمی هستند که هنگام به دست گرفتن این محصول لوکس حس بسیار متفاوتی را به شما در القا می‌کند.

هواوی میت 20 پرو

استفاده از ترکیب شیشه و فلز به عنوان فرمولی موفق در پرچمداران به شمار می‌آید، اما لک‌پذیری دستگاه همیشه به عنوان یک ضعف یاد می‌شد. هواوی به سراغ Hyper Optical Pattern رفته تا با ایجاد خطوطی مورب در پشت دستگاه، به‌میزان قابل توجهی ایجاد لک و اثر انگشت را کم و از سر خوردن دستگاه جلوگیری کند. با نگاه کردن به میت 20 پرو مجذوب آن خواهید شد. نمایشگر 6.39 اینچی میت 20 پرو پنلی AMOLED و خمیده است که رزولوشنی معادل 3٫120 در 1٫440 پیکسل دارد و همین موضوع تراکم بالای 538 پیکسل در هر اینچ را برای آن به ارمغان آورده است. تجربه‌ی محتوایی با گستره‌ی دینامیکی بالا به لطف پشتیبانی نمایشگر از فضای رنگی گسترده‌ی DCI P3 ، روشنایی بالا، کنتراست عالی و زاویه دید بی‌نقص آن بسیار لذت‌بخش بود.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات