لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گزارش مالی شرکت اچ تی سی کاهش درآمد خود را در دوسال اخیر تخمین می زند

گزارش مالی شرکت اچ تی سی کاهش درآمد خود را در دوسال اخیر تخمین می زند

گزارش شرکت اچ تی سی

گزارش مالی اچ تی سی در ماه ژوئن سال جاری میلادی، برای چندمین ماه متوالی خبر از ضرر هنگفتی داده است. این موضوع در حالی است که بسیاری انتظار داشتند در این ماه کمپانی تایوانی شرایط بهتری را تجربه کند.

شرکت اچ تی سی - اخبار موبایل آباد

اخیراً اچ تی سی گوشی U12 پلاس را روانه بازار کرده بود. همچنین هدست Vive Pro نیز عرضه شده بود و به نظر می رسید افزایش درآمد مناسبی را برای کمپانی تایوانی رقم بزند. با این حال متاسفانه این گونه نشد و شرکت کمترین میزان درآمد ماهانه در دو سال اخیر را ثبت کرد.

در ماه ژوئن مجموع درآمد شرکت تایوانی به مبلغی معادل با 73.15 میلیون دلار رسید که به عبارتی معادل با کاهش 67.64 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2017 (با میزان 226.1 میلیون دلار) بوده. همچنین میزان درآمد اخیر، از ماه مارس سال 2016 نیز بی سابقه بوده است.

شاید این خبر مورد توجه شما قرار بگیرد: اپلیکیشن PrinterShare : چاپ مستقیم عکس و اسناد از موبایل – ویکپ

اچ تی سی اخیراً تصمیم به اخراج 1500 نفر از کارمندان خود گرفته بود. میزان درآمد ماه ژوئن نسبت به ماه مه با 82.35 میلیون دلار نیز کاهشی 9 درصدی را تجربه کرده. البته در این گزارش تناقضی هم به چشم می خورد. گوشی U12 پلاس قرار نبوده تا اواخر ماه ژوئن روانه بازارها شود، به این ترتیب به نظر می رسد در ژوئن شاهد تأثیر عرضه این گوشی بر بهبود درآمد شرکت تایوانی باشیم.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش کرده بود اچ تی سی قصد دارد معادل با یک چهارم از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان را اخراج نماید؛ میزانی که معادل با حدود 1500 نفر می شود. به این ترتیب به نظر می رسد اچ تی سی قصد دارد از میزان ضررهای متوالی خود بکاهد. انتظار می رود اجرای این تصمیم تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی به طول انجامد. در نتیجه احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری شاهد تأثیر مثبت این موضوع بر گزارش های مالی شرکت تایوانی خواهیم بود.

  منبع خبر کمپانی اچ تی سی


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات