لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

موبایل آباد، بزرگترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل

6 دقیقه از وقتت رو بذار تا توضیحات کامل دوره رو توی این ویدئو ببینی!از صفر تا صد مسیر شغلیت رو اینجا گفتیم.

قدیم‌ترها اگه می‌خواستی یک فن یا مهارت یاد بگیری باید می‌رفتی سال‌ها شاگردی و خاک‌خوری. کار درستی بود و البته هنوز هم هست. اما در روزگار امروز متاسفانه این سنت خوب فراموش شده. بهترین مسیر کسب مهارت یا شاید هم تنها مسیر، شاگردی کردنه. آره، ما هم در موبایل آباد این شرایط رو برات فراهم کردیم؛ یک دورهٔ عالی که برای تبدیل شدن به متخصص تعمیرات موبایل نیاز داری. توی این دوره صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات تخصصی موبایل رو فقط ظرف شش ماه یاد می‌گیری و با گذروندن دوره‌های کارموزی، وارد مسیری می‌شی که تهش یک تعمیرکار ماهر خارج میشه. حالا می‌خوایم به یک سری از سؤال‌های شما که خیلی تکرار شده جواب بدیم. پس تا آخر با ما بمون.
خُب... سوال اول:

دورهٔ تعمیرات تخصصی موبایل چی هست؟

توی این دوره تمام مباحث مربوط به نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی رو یاد می‌گیری. بعد از پایان دوره می‌تونی با تخصصی‌ترین ابزارهای تعمیر موبایل کار کنی. همون طور که می‌دونی تعمیر گوشی‌هایی مثل سامسونگ یا آیفون نیاز به مهارت‌های خاصی دارن، ولی خیالت راحت باشه، چون اساتید حرفه‌ای ما کنارت هستن تا به طور کامل آموزش ببینی.
متن سئو

یک قدم تا بدست آوردن درآمد فاصله داری:

شاید بگی همهٔ حرفای شما درست، ولی خُب بعد از دوره چطوری وارد بازار کار بشم؟ هیچ دُشواری نداره😊 ما بهت تعهّد می‌دیم تا پایان راه کنارت باشیم. اول اینکه شرایطی فراهم می‌کنیم که بتونی بلافاصله بعد دوره و بدون معطلی بری کارآموزی تا بتونی هرچیزی که یاد گرفتی رو بصورت عملی و با مشتری‌های واقعی انجام بدی و بهتر یاد بگیری. بگو خُب!! بعد دو تا راه داری برای شروع کسب و کار: اگه سرمایه اولیه برای شروع کسب‌وکار نداری شما رو به یکی از نمایندگی‌ها یا مراکز تعمیرات موبایل معرفی می‌کنیم تا اونجا مشغول به کار بشی! و اگه هم می‌خوای فروشگاه خودت رو باز کنی:
با شرایط ویژه بهت نمایندگی می‌دیم
و از همه مهم‌تر انقدر واست مشتری می‌فرستیم که وقت نکنی سرت رو بخارونی!
سوال دوم:
متن سئو

این همه شغل، چرا تعمیرات موبایل؟ می‌شه توی این رشته پول هم درآورد؟

کسب یک مهارت جدید، هزینه‌های خیلی زیادی داره، ولی اینجا می‌تونی با کم‌ترین هزینه، بهترین سرمایه‌گذاری رو برای آینده‌ات انجام بدی. بد نیست برای بررسی درآمدزا بودن و بکر بودن بازار سری هم به آمار بزنیم. طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سال 1400 حدود 209 میلیون خط تلفن همراه واگذار شده. سال 99 هم ایسپا یک گزارش داد که حدود 70 درصد ایرانی‌ها گوشی تلفن همراه دارن. یعنی حداقل 60 میلیون گوشی که هر روز تعدادشون بیشتر هم میشه!! گوشی‌های موبایل هم مانند همه وسایل الکترونیکی در معرض خراب شدن هستن. امروزه هم به علت گرونی زیاد گوشی‌های همراه، بیشتر افراد ترجیح می‌دن، گوشی‌های آسیب دیده‌شون رو تعمیر کنن. از طرفی این مهارت پیش نیاز خاصی لازم نداره و اگر کمی همت داشته باشی و تلاش کنی، ما بهت قول می‌دیم با آموزش تعمیرات موبایل در شرکت موبایل آباد، خیلی زود وارد بازار کار میشی. والبته بسته به مکان مغازه و شهر و محله و پشتکار خودت درآمدی بین 10 تا 30 میلیون تومن در ماه خواهی داشت.
سوال سوم:

چرا موبایل آباد؟

می‌تونی 3 جلسهٔ اول رو رایگان شرکت کنی.
به هر دلیلی اگر در حین دوره برات مشکل پیش اومد، می‌تونی تا سه بار دوره رو مجدد شرکت کنی.
بعد از پایان دورهٔ آموزشی می‌تونی توی یکی از ده‌ها نمایندگی موبایل‌آباد، دورهٔ کارآموزی بگذرونی.
اگر مغازه باز کردی، ما بهت با شرایط خیلی خوب نمایندگی می‌دیم.
به نمایندگی‌هامون معرفیت می‌کنیم تا همکارشون بشی.

دوره از نگاه دانشجویان


سرفصل ها

1 پیش نیاز (رایگان)
مبانی الکترونیک ویژهٔ موبایل
اصول الکترونیک موبایل، شناخت کامل گوشی و بخش‌های آن، شناخت کامل لوازم کارگاه و روش استفادهٔ صحیح آن‌ها، کامل عیب‌یابی و تست قطعات الکترونیک، بررسی تخصصی مدارات موبایل (اندروید و ios)
2 واحد‌های تخصصی
نرم‌افزار موبایل
مبانی الکترونیک ویژهٔ موبایل، اصول الکترونیک موبایل، شناخت کامل گوشی و بخش‌های خارجی گوشی، شناخت کامل گوشی و بخش‌های داخلی گوشی، شناخت کامل لوازم کارگاه و روش استفاده صحیح آن‌ها، عیب‌یابی، تست قطعات الکترونیک، بررسی تخصصی مدارات موبایل
3 واحد‌های تخصصی
سخت‌افزار موبایل
عیب‌یابی گوشی‌های خاموش،آموزش باز و بسته‌کردن گوشی‌ها و تعویض قطعات مانند LCD شناخت، عیب‌یابی و احیا انواع باتری‌ها تعویض انواع قطعات الکترونیک و سوکت‌ها آموزش پایه‌سازی و تعویض ic
4 واحد‌های فوق تخصصی
سخت‌افزار موبایل
ریست شدن ناگهانی گوشی، عدم شناسایی آنتن یا No service ، تمرین Reball و Resold و Rework ، راه‌حل مصرف بیش از حد باتری، راه‌حل کار نکردن تاچ گوشی، راه‌حل مشکلات تصویر گوشی، راه‌حل گوشی‌هایی که هنگام برقراری تماس خاموش می‌شوند، بررسی و حل ایراد کند شارژ شدن گوشی، راه‌حل‌های ایراد ورودی و خروجی صدا، رفع اتصالی‌ها و جریان‌کشی بیش از حد موبایل

محل برگزاری

  • تهران، خیابان انقلاب، نبش خیابان دانشگاه، پلاک 172، طبقه پنجم ، آکادمی موبایل آباد
  • مشاوره رایگان: 43412-021

زمان و مدت دوره

این دوره شامل 18جلسه 2 ساعته (شنبه تا چهارشنبه) یا 7جلسهٔ 5ساعته (پنج‌شنبه) است.
درصورت نیاز به مشاوره، فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.
ما تا آخر مسیر همراهت هستیم.‌
بعد از اینکه دوره‌هات رو تموم کردی، مدرک سازمان فنی‌وحرفه‌ای رو دریافت می‌کنی؛ با دریافت این مدرک می‌تونی توی نمایندگی‌های موبایل‌آباد بصورت کارآموز مشغول به کار بشی. برای پیشرفت و کسب درآمد و تخصصت، بعد از کارآموزی تمام منابع موبایل‌آباد از جمله اساتید، کارآموزهای قبلی و تعمیرکاران سراسر کشور حامی و پشتیبان تو هستن .

سوالات متداول

بعد از دوره می‌توانم تعمیرات انجام دهم؟

بله قطعا. شما به صورت علمی و عملی مباحث تعمیرات موبایل را فرا می‌گیرید و بعد از دوره می‌توانید اکثر مشکلات انواع برندهای موبایل را حل کنید.
آیا موبایل‌آباد امکانات اسکان و خوابگاه را برای کارآموزان فراهم می‌آورد؟

بله، به شما چندین خوابگاه معرفی می‌شود که تحت نظارت موبایل‌آباد است و می‌توانید از بین آنها نسبت به بودجه و شرایط خود انتخاب کنید.
آیا موبایل‌آباد، پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرکی ارائه می‌دهد؟

بله، کارآموزان پس از اتمام دوره علاوه‌بر دریافت گواهی‌نامه فنی‌و‌حرفه‌ای، گواهی‌نامه هر دوره را دریافت خواهند کرد که با این مدارک برای اخذ نمایندگی دیگر نیاز به آزمون چند مرحله‌ای نخواهند داشت.
آیا این دوره در استان‌های دیگر نیز برگزار می‌شود؟

در‌حال حاضر امکان ثبت‌نام این دوره در تهران و مشهد وجود دارد، در صورتی‌که امکان حضور در این دو شهر را ندارید با مشاوران مرکز آموزش موبایل‌آباد برای امکان برگزاری دوره در شهر خود مشورت کنید 02143412 .

از هر کجای ایران، می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید.


نمایی از کارگاه آموزش موبایل آباد

متن سئو

متن سئو

متن سئو

دفاتر مرکزی آموزش موبایل‌آباد

  • تهران - قلهک

    آدرس :‌ تهران، قلهک، خیابان شریعتی، بالاتر از دولت، بن‌بست فیروزه، پلاک ۴، واحد ۲

هزینه دوره

شرایط پرداخت نقدی :

مبلغ پیش پرداخت

1,000,000 تومان

(جهت رزرو دوره)

شرایط پرداخت اقساطی :

مبلغ قابل پرداخت

1,000,000 تومان

(جهت شرکت در دوره)

نظرات دانشجویان

از ۱ تا ۵ امتیاز این دوره

5 مجموع امتیاز‌های دوره
  • ★ 5
    2 نفر

تضویر کاربر
لیلا رجبی
5 از 5
سلام خسته نباشید می خواستم بدونم از چه سنی می تونم پسرم رو ثبت نام کنم الان پسر من 14 سال تمام هستش و علاقه زیادی به یادگیری داره و خواستم تابستان برای یادگیری تعمیرات موبایل بفرستمش.

تضویر کاربر
امیرحسین نبی زاده
5 از 5
سلام خسته نباشی بنده میخواستم ثبت نام بکنم برای آموزش تعمیرات موبایل فقط میخواستم بدونم که دوره ها چقدر طول می‌کشه و ساعت کلاس ها چقدر است ؟ لطفاً جواب بدین .