لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما
کمپین حمایت از جوانان
7 مرداد 99

تا به حال نام موبایل‌آباد را شنیدید؟ تا چه اندازه با این مجموعه آشنا هستید؟‌ از خدمات و فعالیت‌های موبایل‌آباد خبر دارید؟
البته در همان ابتدا با شنیدن نام موبایل‌آباد،‌ متوجه خواهیم شد که این مجموعه در حوزه موبایل و تلفن همراه فعالیت دارد. 
شاید به این فکر کنید مجموعه‌های کوچک و  بزرگ زیادی در این حوزه فعال هستند؛ اما مسئله‌ای که موبایل‌آباد را از دیگر مجموعه‌ها متمایز می‌کند توجه ویژه این مجموعه به جوانان است.
این مقاله برای جوانان و در حمایت از آن‌هاست، اگر خودتان رو جوان می‌دانید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. 

 

موبایل‌آباد، حامی جوانان

یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت جوان فن‌آوران فردا  یا همان موبایل‌آباد،‌ حمایت از جوانان و ارتقاء سطح آگاهی آن‌هاست، که این مسئله به‌خوبی در نام آن  نیز مشهود است. اما موبایل‌آباد چگونه از جوانان حمایت می‌کند؟

این مجموعه نه تنها در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت می‌کند و با اعطای نمایندگی در سراسر کشور به ایجاد بستر شغلی در شرایطی بهتر کمک می‌کند،‌ بلکه در آموزشگاه موبایل‌آباد با آموزش تخصصی تعمیرات موبایل نیز به تربیت نیروی متخصص و جوان مشغول است.
همچنین موبایل‌آباد، کارآموزان مرکز آموزش را در الویت اخذ نمایندگی قرار  داده تا پس از گذراندن دوره، در صورت تمایل و دارا بودن پروانه کسب، یکی از نمایندگان مجموعه باشند.  
در حال حاضر حدود 40 درصد کارآموزان مرکز آموزش، تعمیرکارانی متخصص و یا نمایندگان همین مجموعه هستند و با موبایل‌آباد در این ‌مسیر همراه شدند.   


موبایل‌آباد؛‌ مجموعه‌ای جوان محور

حمایت موبایل‌آباد از جوانان با نگاهی به 100 نماینده فعال این مجموعه که بیش‌ از 90% آن را جمعیت جوان جامعه تشکیل می‌دهند، کاملا  گواه بر این ادعاست.

همچنین در 49 دوره آموزشی که در آموزشگاه موبایل‌آباد برگزار شده، به مهارت آموزی 1503 کاراموز کرده، که 80% آن را جوانان تشکیل می‌دهند.
ناگفته نماند که تمام پرسنل دفتر مرکزی و پشتیبانی موبایل‌آباد نیز در رده سنین پایین و جوان هستند.
به‌راستی که جوان‌فناوران فردا، نامی شایسته برای این مجموعه است.


دوره آموزش پایه تا تخصصی تعمیرات موبایل

همین حالا میتوانید با شرکت در «دوره پایه تا تخخصی تعمیرات موبایل» به مجموعه ی جوانان موبایل آباد بپیوندید!


کلام پایانی

دغدغه اصلی همه جوانان، داشتن تخصص و موقعیت شغلی  مناسب است که آینده آن‌ها را تضمین کند؛ که متاسفانه این روزها چنین شغل و موقعیتی کمی سخت یافت می‌شود. 
خوشبختانه موبایل‌آباد با نگاهی موشکافانه و دقیق این دغدغه را شناخته و در مسیری درست برای پرورش و رشد جوان‌ها قدم برداشته است. 
اگر شما هم بدنبال شغلی پردرآمد و تخصصی هستید؛ می‌توانید به وبسایت موبایل‌آباد مراجعه کرده و بنا به نیاز خود روی صفحه اخذ نمایندگی  یا مرکز آموزش کلیک کنید. 



اخذ نمایندگی تعمیرات موبایل آباد

همین حالا با کیک روی عکس بالا، نماینده ی موبایل آباد شوید و درآمد خود را افزایش دهید!