لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر ال سی دی سامسونگ

تعمیر ال سی دی سامسونگ

خرابی ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ از آن دسته از مشکلات رایجی است که کاربران این برند روبرو می‌شوند. البته این موضوع بدان معنی نیست که سامسونگ در ال‌سی‌دی گوشی‌های خود کم کاری می‌کند،‌ برعکس این کمپانی از صفحه نمایشگر‌های باکیفیت و مستحکم برای تولید اسمارت‌فون های خود استفاده می‌کند؛ اما سبک طراحی اکثر گوشی‌های سامسونگ طوری است که بیشتر ال‌سی‌دی آن‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرند. از طرفی امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ‌این صفحه نمایشگرهای هوشمند قصد دارند تا تمام قسمت موبایل را از آن خود کنند  که گوشی‌های سامسونگ نیز از این امر مستثنی نیستند و این موضوع می تواند نگرانی بابت خرابی در قطعات نمایشگر اسمارت‌فون های این کمپانی را بیشتر کند. اما این مسئله چندان هم نگران کننده نیست؛ ‌چراکه مراکز تعمیراتی موبایل هرگونه مشکل در صفحه نمایش های آسیب دیده دستگاه های سامسونگ را تعمیر خواهند کرد. پس اگر از کاربران گوشی‌های این کمپانی هستید و وال‌سی‌دی گوشی موبایل سامسونگ شما آسیب دیده، ‌حتما این مطلب را بخوانید.

چه زمانی باید السیدی گوشی سامسونگ را تعویض کرد؟

همانطور که در مقاله ی "تعویض تاچ و ال‌سی‌دی سامسونگ" اشاره کردیم، گلس،‌ تاچ اسکرین و ال‌‌سی دی 3 قطعه ی مهمی هستند که نمایشگر گوشی های هوشمند این کمپانی را می‌سازند و هریک کار‌های متفاوتی را در گوشی هوشمند سامسونگ شما انجام می‌دهند.

زمانی که موبایل از دستتان لیز می‌خورد و روی زمین و یا داخل آب سقوط می‌کند، شک نکنید که ممکن است یکی از این قطعات آسیب دیده باشد البته بستگی به شدت آن نیز دارد که هر چقدر بیشتر باشد، آسیب در نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ شما نیز بیشتر می‌شود که در نهایت می‌بایست آن را تعویض کنید.

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر

آیا امکان تعویض تاچ یا ال سی دی گوشی به طور مستقل وجود دارد؟

همانطور که گفتیم،‌ با پیشرفت فناوری و تبدیل شدن موبایل‌های دکمه ای به لمسی،‌ در پاسخ به این سوال باید گفت این امر برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

تعویض ال سی دی سامسونگ در موبایل آباد


ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ شما به دلایل مختلفی مانند ضربه،‌ فشار،‌ نفوذ آب، گرما،‌ سرما و... آسیب میبیند که شما می‌تونید تعویض آن را به نمایندگی‌های ما در موبا‌یل ‌آباد بسپارید.


هزینه تعویض ال ‌سی ‌دی سامسونگ در موبایل آباد


هزینه ی تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ شما بر اساس مدل های آن ها محاسبه می‌شود. اما اگر بخواهیم بازه قیمتی را به شما شرح دهیم،‌ قیمت ال سی‌دی دستگاه‌های این برند از 500 هزار تومان تا 12 میلیون تومان می‌باشد. که البته این قیمت‌ها باتوجه به شرایط بازار قابل تغییر خواهند بود.

تعویض گلس گوشی سامسونگ

توجه کنید که گلس لایه‌ی محافظ نمایشگر گوشی است و زمانی که نمایشگر موبایل سامسونگ شما آسیب می‌بیند،‌ این قطعه سپر و نجات دهنده جان موبایل شما می‌شود. همچنین در صورتی که گلس گوشی آسیب ببیند اما به تاچ و ال‌سی‌دی آسیبی نرسیده باشد، ‌به شما تبریک میگوییم زیرا دیگر نیازی به تعویض کامل تاچ و ال‌سی‌دی نیست و فقط با هزینه‌ی بسیار کم می‌توان گلس را عوض کرد. 

موبایل‌ آباد یک مرکز معتبر در زمینه تعمیرات تلفن همراه است که فعال‌ترین و متخصص ترین تعمیرکاران در سراسر کشور را دارد. همچنین در نمایندگی‌های این مرکز، از قطعات اورجینال گوشی استفاده می‌شود و دیگر نیازی نیست تا نگرانی های فیک بودن قطعاتی که برخی تعمیرکاران بی تجربه در گوشی استفاده می‌کنند باشید.
اگر می‌خواهید تاچ و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ شما در سریع ترین زمان و با داشتن دستگاه‌های به روز زیر نظر متخصصین با بهترین کیفیت تعویض شود می‌توانید همین حالا با کلیک بر روی گزینه ثبت درخواست و دریافت مشاوره ی رایگان، از کارشناسان ما در موبایل آباد بهترین خدمات تعمیرات موبایل را تجربه نمایید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات