لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری آیفون xs اورجینال با کمترین قیمت

تعویض باتری آیفون xs اورجینال با کمترین قیمت

باتری گوشی آیفون ایکس اس iPhone xs به صورت لیتیوم یونی طراحی شده است. باتری‌های لیتیوم یونی از طول عمر بالایی بهره می‌برد.ظرفیت این باتری برابر 2658 میلی آمپر ساعت می‌باشد که برابر 10.13 وات بر ساعت است.

باتری ایفون ایکس‌اس به صورت جدانشدنی می‌باشد که در داخل قاب جاگذاری شده و کاربر دسترسی به باتری ایفون xs را ندارد.

در نتیجه برای تعویض باتری آیفون ایکس‌اس باید به یک تعمیرکار مجرب و به روز مراجعه کنید.

دلایل خرابی باتری آیفون ایکس اس

مشکلات نرم‌افزاری

از دست رفتن یکباره شارژ یکی از نشانه‌های خراب شدن باتری در موبایل آیفون باشد. موارد نرم‌افزاری متعددی وجود دارد که باعث خرابی باتری موبایل آیفون و یا مشکلاتی در آن است. مهمترین این موارد عبارتند از:

به‌روزرسانی و میزان مصرف بالای برنامه‌ها

یکی از رایج‌ترین مشکلات و خرابی باتری موبایل آیفون، تخلیه سریع آن است. برای رفع این مشکل باتری، باید بدانید که تلفن شما چگونه باتری خود را مصرف می‌کند. ابتدا به تنظیمات> عمومی> باتری> استفاده از باتری، رفته و میزان مصرف باتری در برنامه‌های مختلف را در گوشی خود بررسی کنید. با این بررسی می‌توانید برنامه هایی را که قسمت زیادی از باتری تلفن شما را مصرف می کنند به روز کنید (یا حتی آنها را حذف کنید).

روشن بودن قابلیت به‌روزرسانی و روشن بودن مدام جی پی اس

علاوه‌بر موارد فوق، برای حل مشکلات باتری که مربوط به تخلیه سریع آن است، باید ویژگی برنامه پس زمینه را خاموش کنید. اگر روشن باشد، برنامه‌های ضروری تلفن شما به طور خودکار آپدیت می‌شوند. برای خاموش کردن آن، به Settings> General> Background App Refresh بروید و این ویژگی را خاموش کنید. همچنین در بیشتر موارد مشاهده می‌شود که سرویس مبتنی بر موقعیت مکان یا همان جی پی اس در iPhone باتری زیادی مصرف می‌کند، پس بهتر است آن را خاموش کنید.

مشکلات سخت افزاری

اگر موارد بالا را بررسی کردید اما هنوز باتری گوشی شما مشکل دارد، باید گوشی از نظر سخت‌افزاری بررسی شود. این مشکلات که خرابی باتری موبایل آیفون را به همراه دارد، به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

مشکلات مربوط به شارژر آیفون

یک شارژر معیوب می‌تواند از دلایل گرم شدن بیش از حد گوشی و خرابی باتری موبایل آیفون باشد و مسئله رایج دیگری که بسیاری از کاربران iOS را آزار می‌دهد. اگر آیفون شما هنگام شارژ داغ شود، می‌تواند آسیب جدی به باتری آن وارد کند. در حالی که تقریباً در هنگام شارژ شدن هر دستگاه کمی داغ می شود، اگر تلفن شما هشدارهای این چنینی را می دهد  نباید از آن غافل شوید.

برای شروع، تلفن خود را از شارژ خارج کنید و بگذارید تا خنک شود. علاوه بر این، دستگاه را خاموش یا راه‌اندازی مجدد کنید. اتفاقی که به احتمال زیاد رخ می‌دهد این است که شارژر شما به درستی به درگاه متصل نمی‌شود، زیرا در پورت شارژ بقایایی وجود دارد. تعجب خواهید کرد که این اتفاق چند وقت یکبار می‌افتد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک وسیله نازک و بلند مانند خلال دندان است. اگر تمیز کردن درگاه کمکی نکرد، ممکن است دلیل سیم باشد. نگاهی به کابل بیندازید. آیا اصلاً آسیب دیده است یا خیر؟

مطالب مرتبط: تعویض باتری آیفون

خراب شدن درگاه شارژ

در اغلب کم‌شدن یا شارژ نشدن با تعویض باتری آیفون گوشی آیفون در نتیجه معیوب بودن درگاه شارژ است. در این موارد نیاز است تا برای تعویض درگاه اقدام کنید. بهتر است به تعمیرگاه معتبر آیفون مراجعه کنید. زیرا ممکن است با تعویض قطعه در یک مرکز نامعتبر مشکل گوشی شما حل نشده و آسیب‌های جدی‌تری به گوشی وارد نشود.

 تعویض باتری ایفون ایکس اس

تعویض باتری ایفون ایکس اس

اگر شما احساس می‌کنید باتری آیفون xs شما کیفیت شارژدهی اولیه خودش را ندارد و افت کیفیت شارژدهی مواجه شده، احتمالا زمان تعویض باتری آن فرا رسیده است. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که گوشی‌های مردن امروزی با آن مواجه شده‌اند مربوط به خالی شدن زودبه‌زود شارژ باتری می‌باشد.

به دلیل قدرتمند‌تر شدن سخت‌افزار گوشی‌ها و بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش آن‌ها و افزایش رزولیشن نمایشگر، میزان مصرف انرژی باتری آن‌ها هم افزایش پیدا کرده است. همینطور باتری گوشی‌هایی مثل آیفون XS اپل هم از این موضوع مستثنا نیستند و به مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی مواجه می‌شوند و باید باتری ایفون ایکس‌اس تعویض گردد.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

هزینه تعویض باتری آیفون XS چقدر است؟

یکی از موضوعاتی که ممکن است خیلی ذهن شما را درگیر کند هزینه تعمیر باتری ایفون XS می‌باشد.

خب، خبر خوب این است که هزینه‌ی تعمیر و تعویض باتری آیفون ایکس‌اس در مقایسه با دیگر تعمیرات این گوشی مانند: ال‌سی‌دی، تعمیر مادربرد و غیره به مراتب کم‌تر است. قسمت اصلی هزینه تعمیر باتری ایفون XS مربوط به باتری اورجینال این گوشی می‌باشد که قرار است جایگزین باتری خراب و ضعیف شده شود. بنابراین نگران هزینه تعویض باتری اورجینال آیفون XS نباشید با خدمات نمایندگی‌های موبایل‌آباد در سراسر کشور می‌توانید با کم‌ترین هزینه باتری آیفون ایکس‌اس خود را تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تعویض باتری آیفون x

تعویض باتری اورجینال iPhone xs

تعمیر و تعویض باتری َآیفون xs

یکی از مهم‌ترین موضوعات در تعویض باتری ایفون ایکس‌اس این است که از باتری اورجینال برای جایگزین باتری ضعیف شده استفاده گردد.

معمولا طول عمر باتری آیفون ایکس اس 1 الی 2 سال می‌باشد که این موضوع به میزان استفاده کردن کاربران هم بستگی دارد.

استفاده از باتری غیراصلی و غیراورجینال برای ایفون ایکس‌اس عملکرد و کیفیت باتری اولیه (فابریکی) را ندارد، که این باعث می‌شود به سرعت با خرابی دوباره باتری مواجه شوید.

متاسفانه برخی از تعمیرکاران برای تعویض باتری آیفون‌ایکس اس از قطعه غیراورجینال استفاده نموده تا از این طریق هزینه تعمیر باتری آیفون xs را برای مشتری کاهش دهد.

توجه داشته باشید که ممکن است استفاده از باتری غیراورجینال ایفون ایکس‌اس منجر به آتش گرفتن و منفجر شدن باتری این دستگاه شود.

اگر قصد دارید باتری ایفون ایکس‌اس خود را به صورت اورجینال و با کم ترین هزینه تعمیر کنید با مراجعه به نمایندگی های موبایل آباد می توانید از اصالت و پرداخت هزینه مناسب برای تعویض باتری این گوشی مطمئن باشید.

تعویض و تعمیر باتری ایفون ایکس اس چقدر زمان می برد؟

اگر برای تعویض باتری گوشی iphone xs  خود به تعمیرکاران موجود در بازار مراجعه کنید ممکن است این پروسه چندین روز طول بکشد که این موضوع باعث اذیت و نگران شدن کاربر می‌باشد.

پروسه تعویض باتری گوشی آیفون xs چندین ساعت بیشتر زمان نمی‌برد، شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی دکمه ثبت درخواست همین حالا مشکل خود را برای ما مطرح کنید، کارشناسان ما با شما تماس حاصل می‌نمایند تا شما عزیزان را برای تعویض باتری ایفون ایکس اس خود راهنمایی کنند.

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:
1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.
همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

تعمیر سریع باتری آیفون xs

شما می‌توانید پروسه تعویض باتری آیفون xs را در نمایندگی‌های موبایل‌آباد توسط تعمیرکاران مجرب طی چندین ساعت پس از درخواست تعمیرات، گوشی خود را تعمیر و تحویل بگیرید.
همینطور قطعات موجود در نمایندگی‌های موبایل‌آباد به صورت کاملا اورجینال می‌باشد، در نمایندگی‌های موبایل‌آباد می‌توانید با کم‌ترین هزینه ممکن باتری iPhone xs خود را به صورت کاملا اورجینال تعویض کنید.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

برای تعمیر گوشی خودتان نیازی نیست به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید، با کلیک کردن بر روی گزینه ثبت درخواست تعمیرات می توانید مشخصات گوشی تعمیری خود را وارد کنید، سپس کارشناسان ما با شما تماس حاصل می نمایند.
همچنین گوشی شما با سرویس پیک رایگان تحویل و بعد از تعمیر آن را برای شما ارسال می کنیم.
در نهایت اگر تجربه، پیشنهاد و یا انتقادی در خصوص گوشی آیفون ایکس اس دارید در زیر این پست برای ما کامنت کنید.

آموزش تعمیرات موبایل با موبایل‌آباد

در گذشته به دلیل ارزان بودن قیمت گوشی موبایل، اگر مشکلی برای آن پیش می‌آمد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند، یک گوشی نو را جایگزین آن کنند. اما امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی موبایل، بازار تعمیر موبایل رونق گرفته است و بسیاری تمایل دارند، موبایل آسیب‌دیده خود را تعمیر کنند. از طرف دیگر در سال‌های اخیر، واردات گوشی موبایل به کشور، رشد چشم‌گیری داشته است. اگر این عوامل را در کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که بازار کار تعمیر موبایل، یک بازار بکر است. موبایل آباد علاوه بر تعمیرات تخصصی تلفن همراه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل نیز فعالیت می‌کند تا تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصصی را به بازار کار ارائه دهد. دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در مرکز آموزش موبایل‌آباد به شرح زیر است:
•    آموزش تعمیرات تخصصی موبایل
•    آموزش تعمیرات گلس
•    آموزش تعمیرات آیفون
•    آموزش VIP تعمیرات موبایل 
شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، روی متن دوره‌ها کلیک کنید یا با شماره تلفن 02143412  تماس بگیرید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request