لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض باتری گوشی گلکسی a30 سامسونگ با کم ترین هزینه

تعویض باتری گوشی گلکسی a30 سامسونگ با کم ترین هزینه

مقدمه

سامسونگ گوشی گلکسی a30 را به باتری بزرگ 4000 میلی آمپری مجهز کرده است که برای یک گوشی میان رده این ظرفیت رقم بالایی می باشد، به این دلیل که معمولا گوشی های میان رده پردازنده های نسبتا ضعیف تری به گوشی های پرچم دار دارند و مصرف آن ها به مراتب کم تر می باشد.

گوشی گلکسی a30 سامسونگ از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند و در مدت زمان 1 ساعت می تواند حدودا 16 ساعت شارژدهی کند که برای این گوشی میان رده بسیار عالی است.

توجه داشته باشید که باتری گوشی گلکسی a30 توسط کاربر غیر قابل تعویض می باشد و برای تعویض باتری گوشی a30 نیازمند به ابزارآلات مخصوص می باشید، دلیل دیگر آن است که چون باتری این گوشی داخلی بوده و کاربر به آن دسترسی ندارد و پروسه تعویض باتری گوشی گلکسی a30 باید توسط تعمیرکار مجرب صورت گیرد.

عمر باتری گوشی گلکسی a30 سامسونگ چقدر است

معمولا عمر باتری گوشی گلکسی a30 که از نوع لیتیوم یونی است بین 1 الی 2 سال می باشد، که بعد از گذشت این مدت زمان با افت کیفیت شارژ دهی و کاهش ظرفیت باتری مواجه می شوید و زمان تعویض باتری گوشی a30 به سر رسیده است.

همچنین توجه داشته باشید که این مدت زمان نسبت به عملکرد استفاده شما از گوشی متغیر می باشد.

نشانه های خرابی باتری 

اورجینال بودن باتری گوشی گلکسی a30

برای تعویض باتری گوشی گلکسی ای 30 پیشنهاد میکنیم حتما از باتری اورجینال استفاده کنید.

زیرا تنها باتری اصلی می باشد که کیفیت شارژ دهی باتری اولیه (فابریک) را دارد.

باتری های درجه 2 یا 3 که باتری غیر اصلی محسوب می شوند به هیج عنوان پیشنهاد نمی شود، چون که باتری های غیر اصلی گوشی a30 ظرفیت و توان شارژ دهی خوبی ندارد و پس از مدتی کوتاه دچار مشکل می شود که باعث دوباره به خرج افتادن شما عزیزان هم می شود.

از طرفی دیگر استفاده از باتری های غیر اصلی برای تعویض باتری گوشی گلکسی a30 ممکن است منجر به آتش گرفتن این دستگاه یا وارد کردن خسارت به دیگر قطعات گوشی شود.

دوستان عزیزی که علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد گوشی گلکسی a30 سامسونگ می باشند مقاله ای در مورد برسی، مشخصات فنی و ویژگی های گوشی گلکسی ای 30 را برای شما همراهان موبایل آبادی در لینک زیر قرار داده ایم.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

هزینه تعویض و تعمیر باتری گوشی گلکسی a30 سامسونگ

تعویض و تعمیر باتری گوشی گلکسی a30 سامسونگ

هزینه تعویض باتری گوشی گلکسی a30 نسبت به دیگر قطعات این گوشی پایین تر می باشد، مانند: تاچ و ال سی دی، بورد، هارد گوشی و... که هزینه تعمیر این قطعات به مراتب بیشتر است.

هزینه باتری اورجینال گوشی a30 نسبت به باتری های غیر اصلی و درجه 2 یا 3 بیشتر می باشد، در برخی از مراکز تعمیر موبایل برای کاهش هزینه تعویض باتری از باتری غیر اصلی برای مشتری استفاده می نمایند و هزینه قطعه اصلی را از کاربر دریافت می کنند.

حتما به هنگام تعویض باتری گوشی گلکسی a30 از اصالت باتری تعویضی مطمئن شوید.

برای تعویض باتری گوشی گلکسی ای 30 نیاز است که دستگاه شما باز شود. برای تعویض باتری a30 ما پیشنهاد نمی کنیم این عملیات رو خودتان انجام دهید، زیرا برای انجام پروسه تعمیر باتری گوشی a30 نیاز به تجربه کافی و همچنین لوازم و تجهیزات به روز می باشد.

تعمیر و تعویض باتری گوشی گلکسی a30 در نمایندگی های موبایل آباد

تعویض سریع باتری گوشی سامسونگ

 شما می توانید پروسه تعویض باتری گوشی گلکسی a30 در نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد توسط تعمیرکاران مجرب طی چندین ساعت پس از درخواست تعمیرات، گوشی خود را تعمیر و تحویل بگیرید.

استفاده از از قطعات اورجینال

همچنین قطعات موجود در نمایندگی های موبایل آباد به صورت کاملا اورجینال می باشد، در نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد می توانید با کم ترین هزینه باتری گوشی گلکسی a30 خود را به صورت کاملا اورجینال تعویض کنید.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

برای تعمیر گوشی خود نیازی نیست به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید، با کلیک کردن بر روی گزینه ثبت درخواست تعمیرات می توانید مشخصات گوشی تعمیری خود را وارد کنید، سپس کارشناسان ما با شما تماس حاصل می نمایند.

همینطور گوشی شما با سرویس پیک رایگان تحویل و بعد از تعمیر آن را برای شما ارسال می کنیم.

در نهایت اگر تجربه، پیشنهاد و یا انقادی در خصوص گوشی گلکسی a30 سامسونگ دارید در زیر این پست برای ما کامنت کنید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات