لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آموزش رفع ارور های رایج در گوشی آیفون

آموزش رفع ارور های رایج در گوشی آیفون

 

گوشی‌‌های آیفون، از آن دسته اسمارت‌فون‌هایی هستند که از قدرتمند‌ترین سخت افزارها و نرم افزارها پیروی می‌کنند. اما بروز خطا و مشکل در آنها دور از انتظار نیست. یکی از مشکلات متعددی که در اکثر این مدل گوشی‌ها رخ می‌دهد، وجود ارورها در موبایل‌های اپل هستند. در صورتی که از صاحبان گوشی‌های آیفون و یا تعمیرکار موبایل این برند هستید، برای رفع این مشکلات باید آشنایی جامعی با ارورهای رایجی که در در ادامه شرح می‌دهیم داشته باشید. 

 

چرا ارور های گوشی آیفون دارای اهمیت هستند؟

 

آشنایی با ارورهای رایج آیفون از آن روی اهمیت دارد که به واسطه‌ی همانند بسیاری از گجت‌های امروزی، اشکالات پیش آمده در سخت افزار یا نرم افزار خود را به واسطه ارورها یا کد خطاهایی به کاربر اعلام می‌کنند آنها می‌توان اشکالات پیش آمده در دستگاه را شناسایی و برطرف کرد.

 

همین حالا آیفونتو تعمیرکن


ارور های آیفون به چند بخش تقسیم می‌شوند؟

 
ارورها در گوشی آیفون به 2 بخش مربوط به سخت افزار و نرم افزار آیفون تقسیم بندی می‌شوند که برای هر کدام از آن ها یک کد تعریف شده است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.
 

ارور های نرم افزاری آیفون

 
همانطور که پیشتر نیز گفتیم یکی ارور‌هایی که اکثر کاربران آیفون با آن‌ها مواجه می‌شوند، مربوط به بخش نرم‌افزار گوشی‌های این کمپانی است که در ادامه با هم برررسی خواهیم کرد.
 
 

ارور 6 آیفون

 
این ارور در هنگام ریستور و دانگرید کردن کاربر با گوشی آیفون رخ می‌دهد که میبایست آی‌دیوایس خود را به پورت USB دیگری در کامپیوترتان متصل کنید.
 
 
تعمیر فوری، تحویل سریع گوشی آیفون!

ارور 18 آیفون

 
این خطا مربوط به آیتیونز است و اغلب درصورت قدیمی شدن نسخه آن روی می دهد که با آپذیت کردن آن، این ارور برطرف می‌شود.
 


ارور 20 آیفون

این ارور به هنگام ریستور به کاستوم فریمور رخ می‌دهد. در این شرایط لازم است کاربر آنتی ویروس و فایروال را غیر فعال نموده و دستگاه را به حالت DFU Mode برده و ری استور کند.

 

ارور 1002 آیفون

این خطا در هنگام ری استور کردن ظاهر می شود و برای رفع این ارور حتما باید سیستم را مجدداً ری استور کنید.

 

ارور 1014 آیفون

این ارور از رایج ترین ارور هایی است که در آیفون رخ می‌دهد وبه این معناست که کاربر اجازه دانگرید کردن را ندارد و باید از کاستوم فریمور استفاده کند.

 

ارور 2000 آیفون

در این ارور باید تمامی پورت های USB غیر ضروری که به سیستم متصل شده را جدا کرد و آیفون را راه اندازی مجدد نمود.

 

ارور 3002 آیفون

زمانی که سرور اپل مشکل داشته باشد، با این ارور مواجه می‌شوید؛ برای رفع مشکل باید سیستم مجدداً راه اندازی شود.

 

ارور های سخت افزاری آیفون

دسته‌ی دیگری از ارورها مربوط به بخش سخت افزاری آیفون است و در صورتی که هر یک از این ارور ها را دریافت کنید، ممکن است هر یک از قطعات سخت افزاری آیفون شما تحت تاثیر قرار گیرد.
 
 
 

ارور 1 آیفون

 
این ارور معمولاً زمانی نمایش داده می‌شود که شما در حال دانگرید کردن گوشی آیفون خود در ورژن‌های پایین تری باشد و در صورتی که آن را آپدیت کنید این مشکل برطرف می‌شود.
 
 

ارور 10 آیفون

 
این ارورزمانی رخ می‌دهد که آیفون شما بوت نشده باشد و برای رفع این ارور می‌توانید عملیات ریستور کردن در این گوشی را انجام دهید. اما در صورتی که با این کار دستگاه شما بوت نشد حتما نزد یک تعمیر کار متخصص مراجعه کنید.
 
 

ارور 13 آیفون

 
این ارور نیز همانند ارور 6 است و ممکن است در هنگام ریستور کردن به نسخه بتا و مخصوص توسعه‌دهنده رخ دهد.
 

ارور 23 آیفون

 
این ارور نشان دهنده پورت USB دستگاه می باشد. شما می‌توانید با یک پورت یو‌اس‌بی دیگر کامپیوترتان و کابل دیگر امتحان کنید.
 

ارور 1002 آیفون

 
این خطا در هنگام ری استور کردن ظاهر می شود و برای رفع این ارور حتما باید سیستم را مجدداً ری استور کنید.
 

ارور 1014 آیفون

 
این ارور از رایج ترین ارور هایی است که در آیفون رخ می‌دهد وبه این معناست که کاربر اجازه دانگرید کردن را ندارد و باید از کاستوم فریمور استفاده کند.
 
 

تعمیرات موبایل معتبر کجاست؟

 
در صورتی که سخت افزار و نرم افزار شما با هیچ یک از این ارور ها سازگاری نداشت. حتما تعمیر آن را به دست یک تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیرات تلفن همراه بسپارید. اما کجا؟
 

تعمیر آسان تلفن همراه

 
بی شک امروزه پیدا کردن یک تعمیر کار ماهر، متخصص و با تجربه از دشوار ترین کار ها شده. از طرفی اعتماد مشتریان نسبت به تعمیرکاران به دلیل سوء استفاده آن‌ها از حریم خصوصی در تلفن‌های همراه کمرنگ تر شده. نگران نباشید موبایل‌آباد مانند همیشه به یاری شما آمده. شما کاربران عزیز می‌توانید تعمیرات گوشی آیفون خود اعم از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را به دست نمایندگان ما در موبایل آباد بسپارید. همچنین این شرکت امکان ثبت درخواست تعمیرات تلفن همراه ‌آنلاین را برای مشتریان نیز فراهم نموده تا آن‌ها به آسان ترین راه ممکن و بدون حضور و اتلاف وقت تلفن همراهشان تعمیر گردد.
 

مزیت موبایل آباد نسبت به دیگر مراکز تعمیراتی تلفن همراه

 
تعمیر تلفن با داشت دستگاه های به روز
تحویل سریع موبایل در زمان موعود
اطمینان مشریان و حفظ حریم خصوصی آن ها
داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه
استفاده از قطعات اورجینال
خدمات حضوری و آنلاین تعمیرات موبایل
 
 
 
تعمیر آسان و سریع تلفن همراه
 
 
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات