لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آموزش نصب دو واتساپ روی یک گوشی

آموزش نصب دو واتساپ روی یک گوشی

آموزش نصب دو واتساپ روی یک گوشی 


آیا می خواهید دو حساب مختلف واتس اپ برای کار و زندگی شخصی خود داشته باشید؟ آیا می خواهید از حساب های WhatsApp دوگانه در یک گوشی استفاده کنید؟ 
در حالی که برنامه پیام رسانی به یکی از مهمترین قسمتهای زندگی ما از نظر ارتباطات دیجیتال تبدیل شده است ، بزرگترین هدف WhatsApp این بود که به یک بستر تبدیل شود که شما را به خانواده و دوستان خود نزدیک کند ، اکنون به یک کانال ارتباطی محبوب برای مشاغل و سازمانهای دیگر نیز هست.
با این حال ، افرادی هستند که پرمشغله هستند و تمایل دارند تا یک حساب جداگانه از واتساپ در کار شان داشته باشند و حساب دیگری نیز به عنوان حساب شخصی در واتساپ. اما چگونه می شود دو حساب جداگانه واتساپ روی یک گوشی ایجاد کرد؟

داپلیکیت گرفتن واتساپ با استفاده از برنامه در  اندروید


اگر می خواهید از حساب های دوتایی WhatsApp استفاده کنید ، چندین برنامه وجود دارند که به برنامه شبیه سازی یا App twin معروف هستند. این همان ویژگی است که برای استفاده از WhatsApp دوگانه در تلفن یا هر برنامه دیگری نیاز دارید ، اما همچنین باید دو سیم کارت در تلفن خود داشته باشید.

WhatsApp دوگانه، نحوه استفاده از دو حساب WhatsApp در یک تلفن هوشمند
مرحله 1: WhatsApp را از فروشگاه Google Play نصب کنید و سپس شماره اصلی خود را ثبت کنید
مرحله 2: اگر قبلاً یک حساب WhatsApp روی تلفن خود اجرا کرده اید ، مرحله 1 را رد کرده و به تنظیمات تلفن خود بروید.

 

مرحله 3: به Dual App / Clone app / App Twin بروید و روی آن ضربه بزنید.
مرحله 4: اکنون لیستی از برنامه های قابل کلون را مشاهده خواهید کرد ، روی گزینه WhatsApp ضربه بزنید و سپس نصب را انتخاب کنید

مرحله 5 : حساب WhatsApp دوم را تنظیم کنید و برنامه ثانویه را باز کنید.

مرحله 6: اکنون بر روی موافقت و ادامه ضربه بزنید در حالی که به WhatsApp اجازه دسترسی به پرونده ها و همچنین مخاطبین را می دهید.

مرحله 7: اکنون از شما خواسته می شود شماره تماس خود را ثبت کنید. فقط به یاد داشته باشید که شماره ثانویه خود را اضافه کنید و سپس ، می توانید حساب های دوتایی WhatsApp را روی یک تلفن هوشمند اجرا کنید.

اگر تلفن هوشمند شما از برنامه Dual App / Clone / App Twin برخوردار نیست ، می توانید برای استفاده از دو حساب WhatsApp در همان تلفن هوشمند ، یک برنامه شخص ثالث به نام Parallel Space را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید.


دوگانه کردن حساب واتساپ در اندروید و آیفون


توجه کنید این یک روش کلی در مورد نحوه دوگانه کردن حساب واتساپ  بر روی گوشی های اندروید و  آی یو اس است. اما روش های جداگانه ای نیز برای هر کدام از آن ها در نظر گرفته شده است که می توانید واتساپ خود را دوگانه کنید.

 

موبایل آباد با داشتن حرفه ترین متخصصان در زمینه تعمیرات موبایل هر گونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شما را برطرف خواهند کرد. کافیست همین حالا روی ثبت درخواست تعمیرات موبایل کلیک کرده و از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات