لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آنر 20 پرو با دوربین سلفی مخصوص روی نمایشگر معرفی میشود.

آنر 20 پرو با دوربین سلفی مخصوص روی نمایشگر معرفی میشود.

20 پرو با دوربین سلفی ویژه ی رو نمایشگر 31 اردیبهشت در لندن معرفی میشود. طبق خبر ها آنر در 31 اردیبهشت (21 مه) گوشی های سری 20 خود را از جمله آنر 20 لایت وآنر 20 پرو و همچنین احتمالا نسخه ی موسکینو آنر 20 را در لندن رو نمایی کند.

تا به حال اخبار مختلف و غیر رسمی در مورد آنر 20 و آنر 20 پرو منتشر شده است . رندر های فاش شده گوشی های هوشمند جدید آنر در رنگ های مختلف : آبی و مشکی و سفید طراحی پنل پشتی گوشی های جدید آنر را به خوبی نشان میدهد. انتظار میرود آنر 20 با دوربین سه گانه به بازار عرضه شود و از دوربینی با بزرگنمایی سه برابری بهره ببرد.

همچنین با توجه با عکس های پخش شده از منابع ناشناس نشان میدهد آنر 20 پرو از روزنه ی روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی بهره ببرد. آنر 20 پرو از چهار دوربین در پنل پشتی برخوردار میباشد: دوربین فوق عریض , دوربین معمولی40 مگاپیکسلی, دوربینی با بزرگ نمایی پنج برابری و دوربین سه بعدی time of flight.

آنر 20 پرو با آخرین تراشه ی هوآوی یعنی کرین 980 با فناوری 7 نانومتری و حافظه رم 8 گیگابایتی رونمایی خواهد شد. با توجه به شایعه ها به نظر میرسد که باید منتظر آنر 20 با نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشیم. احتمال بزرگ تر بودن صفحه نمایش آنر 20 پرو نسبت به آنر 20 امکان پذیر میباشد. تیم موبایل آباد بعد از بروز رسانی خبر ها در مورد سری آنر 20 بلافاصله آن را به اشتراک میگذارد.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات