لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آیفون 12 پرفروش ترین گوشی در سال 2021

آیفون 12 پرفروش ترین گوشی در سال 2021

آیفون 12 پرفروش ترین گوشی در سال 2021


سال گذشته ، اپل آیفون 11 در نیمه اول در رتبه برتر جدول پرفروش ترین تلفن های هوشمند قرار داشت. بعداً ، این دستگاه یکی از پرمصرف ترین تلفن های هوشمند برای کل سال نیز بود. امروز ، Counterpoint Research  گزارشی برای 10 مدل پرفروش جهانی برای ژانویه 2021 ارائه داده است و اپل با آیفون 12 در بالای لیست، دوباره بر این لیست تسلط دارد.

 

تلفن های هوشمند آیفون 

 

طبق گزارش ، آیفون 12 ، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس 71٪ از کل فروش اپل در ماه را به خود اختصاص داده و سه مقام اول در لیست 10 برتر را به خود اختصاص داده است. همانطور که قبلا گزارش شد ، تقاضا برای دستگاه های 5G اپل به دلیل عرضه دیرهنگام در سال 2020 زیاد بود.

آیفون 11 سال گذشته هنوز در مکان چهارم قرار دارد و این تعجب آور نیست با توجه به اینکه دستگاه هنوز هم برای دوستداران اپل ارزش بالایی دارد. همچنین ، این گزارش می گوید که 1/3 از کل فروش اپل از ایالات متحده حاصل می شود.

 

بیشتر بخوانید: ممنوع شدن ورود مجدد الجی و سامسونگ به کشور

 

پر فروش ترین گوشی سال 2021

 

اپل همچنین دو دستگاه دیگر در این لیست دارد و یکی از آنها آیفون 12 مینی است ، بله درست شنیدید. گزارش ها می گویند که اپل می تواند نسخه مینی Q2 را متوقف کند اما به نظر می رسد در ژانویه فروش زیادی داشته است. مدل دیگر آیفون ، آیفون SE 2020 است .

لیست Top-10 بار دیگر فقط سامسونگ و شیائومی جدا از اپل مشترک هستند. ما ردمی 9A و ردمی 9 را در رده های پنجم و ششم داریم. این گزارش می گوید که تلفن های زیر 150 دلار 25٪ از کل فروش شیائومی در ژانویه را تشکیل می دهد.

صحبت در مورد سامسونگ ، گلکسی A21s و گلکسی A31 که اخیراً در هند کاهش قیمت داشته اند ، به ترتیب مکان هفتم و نهم را به خود اختصاص داده اند. سرانجام ، این گزارش می گوید که شیائومی به تدریج در منطقه MEA در حال رشد است در حالی که سامسونگ به دنبال جذب HONOR بیشتری با دستگاه های Galaxy A خود است.

 

پر فروش ترین گوشی سال 2021

 

همانطور که گفته شد ، با عرضه تعداد بیشتری دستگاه میان رده 5G در ماه های آینده ، می توان انتظار داشت که آنها امسال بر لیست 10 برتر غلبه کنند.


سخن آخر
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات