لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آیفون 13 چه مشخصاتی دارد؟

آیفون 13 چه مشخصاتی دارد؟

آیفون 13 چه مشخصاتی دارد؟


سری آیفون 12 اپل ، از بسیاری جهات ما را تحت تأثیر قرار داده است ، به ویژه قابلیت های بینظیر دوربین این گوشی . اما اخیرا شایعه شده نسخه ی جدید تری از آیفون که با نام آیفون 13 هست به زودی معرفی خواهد شد. 


طرح آیفون 13


یک گزارش از Mac Otakara ، که با منابع در زنجیره تامین اپل صحبت کرده است ، گزارش می دهد که در نهایت آیفون 13 یک بریدگی نازک تر ارائه می دهد . این امر می تواند با حرکت بلندگوی بلند انجام شود. 
همچنین درز جدیدی از طرف "منابع صنعت" ادعا شده که آیفون 13 دارای بریدگی کوچکتر خواهد بود. اپل ظاهراً با ترکیب روشن کننده سیل مادون قرمز ، حسگر و پروژکتور نقطه که هم اکنون سیستم قفل گشایی Face ID آیفون 12 را تشکیل می دهد ، در یک ماژول واحد به این کوچک شدن ناچ دست خواهد یافت. با داشتن دو سنسور کمتر ، باید شاهد بریدگی باریک تری در آیفون 13 باشیم.

نمایشگر آیفون 13


گزارش از تحلیلگر "مینگ چی کو" خبر از ارائه چهار اندازه برای آیفون 13 را می دهد. بنابراین شما می توانید انتظار یک 5.4 اینچی آیفون 13 کوچک، 6.1 اینچی آیفون 13، یک 6.1 اینچی آیفون 13 نرم افزار و یک آیفون 13 پرو حداکثر 6.7 اینچی.  در حال حاظر نوع نمایشگر برای آیفون 13 اعلام نشده است.


 زاویه باز بهبود یافته در دوربین آیفون 13


بزرگترین شایعه در حال حاضر بهبود لنز فوق العاده واید است. در حال حاضر دیافراگم فوق العاده گسترده ای در آیفون 12 f2.4 است ، اما گزارشی که توسط MacRumors مشاهده شده نشان می دهد که دیافراگم در مدل بعدی f1.8 خواهد بود. هرچه عدد دیافراگم کوچکتر باشد ، نور بیشتری به لنز وارد می شود و در نتیجه تصاویر بهتر به ویژه در نور کم ایجاد می شود. این گزارش همچنین حاکی از آن است که این بروزرسانی در تمام مدل های آیفون 13 رایج خواهد بود.
در حال حاضر هیچ شایعه معتبری وجود ندارد که از تغییرات فاحشی در دوربین صحبت کند ، بنابراین می توان تصور کرد که تنظیمات کلی لنزهای سه گانه تقریباً ثابت بمانند. واقعاً تعجب آور نیست. اپل فقط لنز تله فوتو خود را روی 12 Pro Max ایجاد کرده است و باید دید در آیفون 13 چه تغییراتی را در دوربین لحاظ خواهد کرد. 

سخت افزار گوشی آیفون 13


نمی توان در مورد سخت افزار آیفون نظر داد اما احتمالا انتظار می رود اپل از سخت افزار A14 Bionic که در نسخه های آیفون 12 استفاده کرده بود، در آیفون 13نیز از همین نوع سخت افزار استفاده کند. 


درگاه شارژ باتری آیفون 13


آیفون 12 حداکثر شارژ 20 وات را دارد و ما هنوز شایعاتی در مورد سرعت شارژ برای سال جاری نشنیده ایم. با این حال طبق گفته بلومبرگ ، آیفون 13 احتمالاً شامل شارژ بی سیم معکوس نخواهد بود ، که به شما امکان می دهد آیفون دستگاه هایی مانند AirPods Pro و Apple Watch را شارژ کند.  همچنین در قسمت باتری هنوز اخاری از سوی اپل اعلام نشده است. اما با حال از پرچمدار جدید اپل انتضار می رود ضرفیت اتری قوی تری را برای این مدل به کار گیرد.

تاریخ انتشار آیفون 13


اگر تاریخ عرضه آیفون 13 از الگوی اپل برای عرضه های قبلی پیروی کند ، می توانیم در جمعه چهارم سپتامبر 2021 این دستگاه را در قفسه ها ببینیم. 

 

قیمت آیفون 13


انتظار می رود این قیمت ها به همان اندازه آیفون 12 باشد ، به ترتیب 699 ، 799 ، 999 و 1099 دلار. اپل تمایل دارد ساختار قیمت گذاری خود را نسلی نسلی سخت تر نگه دارد ، بنابراین انتظار افزایش قیمت برچسب را نداریم.


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات