لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ادامه ی روند بروزرسانی برای گوشی گلکسی S8 سامسونگ متوقف شد!

ادامه ی روند بروزرسانی برای گوشی گلکسی S8 سامسونگ متوقف شد!

ادامه ی روند بروزرسانی برای گوشی گلکسی S8 سامسونگ متوقف شد!


گفتن این هنوز عجیب به نظر می رسد ، اما امروزه سامسونگ در مورد به روزرسانی های اندروید هنوز بهترین است. امشب اما چندی پیش کمپانی سامسونگ پشتیبانی از بروزرسانی اندروید را برای Galaxy S8 و S8 + خود را پایان داد.

همچنین در صفحه به روزرسانی سامسونگ ، که جزئیات مدل های واجد شرایط برای چه تعداد دفعات بروزرسانی را ارائه می دهد ، سری Galaxy S8 حذف شده است.

سامسونگ به هر حال فقط به صورت دوسالانه گلکسی S8 را به روز می کرد ، البته این مدل گوشی تا به این جای کار بروز رسانی داشته، آخرین به روزرسانی که S8 واجد شرایط بود ، وصله امنیتی آوریل 2021 بود .

قابل ذکر است ، برخی از انواع S8 هنوز در برنامه قرار دارند.  برای مثال S8 Lite هنوز به صورت دو ساله به روزرسانی می شود و S8 Active نیز تا حدی سرسختانه ، به روزرسانی های سه ماهه دریافت می کند.

 

سخن آخر 


گلکسی S8 و S8 + با پیرایش عظیم حاشیه های بالایی و کناری در مقایسه با سایر تلفن های آن دوران ، عصر تلفن های هوشمند بدون حاشیه را آغاز کردند. برای مقایسه ، Galaxy S8 تنها شش ماه پس از نسخه اصلی Google Pixel که دارای نوار فرود قانونی برای حاشیه های بالا و پایین بود ، عرضه شد. همچنین اولین دستگاه سامسونگ در خارج از Galaxy Nexus بود که از پیمایش روی صفحه پشتیبانی می کند. طی دو نسل بعدی ، سامسونگ حاشیه های باریک تری خواهد داشت و ویژگی های طراحی را که در S8 در سایر پرچمداران خود ارائه می شود ، اصلاح می کند.

 

 

همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات