لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8+

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8+

طبق آخرین گزارشات، پیش فروش پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی S8 از تاریخ 9 فروردین شروع خواهد شد و گلکسی S8 جانشین S7 می‌شود. همچنین اولین بار است که سامسونگ در حذف حاشیه‌ها بسیار جدی عمل می‌کند. S8 در سال 2020 مانند یک گوشی هوشمند نسبتاً مدرن به نظر می‌رسد که برای تلفن‌های بیش از سه سال کاملا قابل تحسین است. اما در مورد S7 یا S6 نمی‌توانید همین حرف را بزنید‌، و این گواه این است که سخت افزار S8 چقدر خوب است.


پردازنده و سخت افزار S8 و S8+


البته سامسونگ اطلاعات دقیقی از گلکسی  S8و S8+ را منتشر نکرده، اما احتمالا مغز متفکر این  دو پرچمدار اسنپدراگون 835 است و از یک صفحه Super AMOLED  با رزولوشن 1440x2560  بهره می‌برند؛ پردازنده گرافیکی گلکسی S8و  S8+ احتمالا ادرنو 540 می‌باشند و دارای 4 و 6 گیگ رم به همراه 64 گیگ و 128 گیگابایت هستند.


دوربین گلکسی S8 و S8+


احتمال می‌رود این دو گوشی از دوربین های نسبتا خوبی برخوردار باشد و به نظر می‌رسد لنز‌های 12 و 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های باکیفیت در پشت آن ها قرار داده می‌شوند.


باتری گوشی گلکسی S8 و S8+

بر اساس گفته‌ها، سامسونگ قصد دارد اوضاع باتری را بهبود بدهد و قرار است از باتری قدرتمند 3500 میلی‌آمپری در گوشی‌های پرچمدار S8 و S8+ استفاده کند و برای کاربران گیمینگ که از برنامه‌های سنگین و دیتا دار استفاده  می‌کنند، فوق العاده می‌تواند باشد.

 نتیجه گیری

سامسونگ ادعا کرده که هر دو گوشی از استاندارد IP68 برای جلوگیری از ورود آب به دستگاه تا عمق 1.5 متر، سنسور اثر انگشت، اسکنر چشم، پورت USB نوع C و جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره‌مند خواهند شد و با توجه به قابلیت هایی که در بالا عنوان شد، امیدوار هستیم که شایعات تبدیل به واقعیت شود و هر چه زودتر شاهکارهای جدید سامسونگ را مشاهده کنیم.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات