لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

افزایش سرعت دانلود از تلگرام

افزایش سرعت دانلود از تلگرام

افزایش سرعت دانلود از تلگرام

از آنجا که اکثر افراد دوست دارند آخرین mp3 آهنگ ها ، فیلم ها ، فیلم ها را در تلگرام بارگیری کنند، بنابراین سرعت بارگیری اهمیت زیادی دارد، به خصوص هنگامی که هر پرونده بزرگی را بارگیری می کنید. بنابراین ، ما ترفندهای برای افزایش سرعت بارگیری یا دانلود از تلگرام را به اشتراک گذاشته ایم. البته در ابتدا باید گفت این حقیقت است که سرعت بارگیری در اینترنت به ISP بستگی دارد اما هنوز هم اصلاحاتی وجود دارد که می تواند با به کار گیری آن ها دانلود سریع در تلگرام انجام شود.

دلیل پایین بودن سرعت بارگیری:


سرعت پایین بارگیری شما می تواند دلایل زیادی داشته باشد. شاید دلیل برخی از به روزرسانی ها ، یا هرگونه بدافزار یا ویرایش رجیستری دیگری باشد که سرعت اتصال به اینترنت شما را کم می کند. 

 

نحوه افزایش سرعت بارگیری در تلگرام:

 


بنابراین در زیر ما نکات و ترفندهای کار برای افزایش سرعت بارگیری آسان را به اشتراک می گذاریم. فقط کافی است تک تک ترفندهای افزایش سرعت بارگیری را دنبال کنید. تا بتوانید حدس بزنید که حداکثر سرعت اینترنت را دارید.

 

از سرورهای سریع DNS برای افزایش سرعت بارگیری استفاده کنید


DNS نقشی اساسی در حفظ سرعت بارگیری در اینترنت شما دارد. بنابراین ، برای افزایش سرعت بارگیری ، باید از سرور سریع DNS استفاده کنید.

 

از روتر یا مودم Wifi با سرعت بالا استفاده کنید


این ترفند یکی از بهترین راه ها برای افزایش سرعت بارگیری است اگر میخواهید فیلم ها یا فایل های تلگرام شما سریعتر دانلود شوند باید از مودم با فای فای قوی استفاده نمایید.

 

استفاده از Internet Download Manager 


برای بارگیری پرونده های مورد علاقه خود باید از IDM استفاده کنید. IDM از ویژگی های بسیاری مانند پشتیبانی مکث و ازسرگیری برای پرونده ها برخوردار است. IDM معمولاً پرونده های شما را تقسیم کرده و به صورت موازی بارگیری می کند که باعث افزایش سرعت بارگیری می شود. اگرچه ، IDM نرم افزاری پولی است اما می توانید از 30 روز آزمایشی آن استفاده کنید.

به روزرسانی های خود را خاموش کنید 


این روش در واقع بسیار خوب عمل می کند. اگرچه ، ما به شما توصیه نمی کنیم که به روزرسانی برنامه های شخص ثالث را خاموش کنید اما حداقل هنگام بارگیری هر پرونده می توانید جلوی اجرای آنها را در پس زمینه بگیرید. این روش باعث افزایش عمر باتری لپ تاپ شما نیز می شود.


نصب آنتی ویروس روی گوشی 


بعضاً ، بسیاری از بدافزارها در گوشی شما نصب می شوند که سرعت بارگیری را در پس زمینه کاهش می دهد. این بدافزارها نه تنها سرعت اینترنت بلکه عملکرد و دوام باتری را نیز کاهش می دهند. بنابراین ، اسکن ویروس را انجام دهید. 

این روش ها مطمئناً سرعت اینترنت و همچنین سرعت بارگیری فایل های در تلگرام شما را افزایش می دهند. اگر این مطلب از موبایل آباد برایتان مفید بود آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
اگر تلگرام شما به مشکل خورده با تکمیل فرم درخواست تعمیرات تلفن همراه از مشاوران حرفه ای ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات