لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ال جی تا 3 سال به روزرسانی سیستم عامل تلفن های هوشمند را ارائه می دهد

ال جی تا 3 سال به روزرسانی سیستم عامل تلفن های هوشمند را ارائه می دهد

ال جی تا 3 سال به روزرسانی سیستم عامل تلفن های هوشمند را ارائه می دهد


ال جی روز پنجشنبه اعلام کرد برای رفع نگرانی های مصرف کنندگان ناشی از تعطیلی واحد تجاری تلفن همراه خود ، سه بار به روزرسانی سیستم عامل اندروید را برای تلفن های هوشمند خود ارائه خواهد داد . این شرکت قبلاً دو نسل به روزرسانی سیستم عامل را برای تلفن های هوشمند برتر و یکی برای مدل های خاص بودجه ارائه داده بود ، اما از آن زمان به ترتیب به سه و دو مورد افزایش یافت.


چه مدل هایی از گوشی های ال جی بروز رسانی می شوند؟


دوره به روزرسانی سیستم عامل طولانی مدت در مورد تلفن های هوشمندی که از سال 2019 به بازار عرضه شده اند اعمال می شود که شامل تلفن های هوشمند برتر LG و سری G و V و همچنین مارک های ارزان قیمت مانند LG Stylo و K می شود. این شرکت اعلام کرده است که تلفن های هوشمند برتر  LG Velvet و LG Wing که در سال 2020 به بازار عرضه شدند ، تا 2023 بروزرسانی سیستم عامل خواهند داشت. با این حال ، برنامه ریزی دقیق به جدول زمانی توزیع سیستم عامل گوگل و سایر عوامل مانند عملکرد دستگاه و سازگاری بستگی دارد. به گفته سازنده الکترونیک کره جنوبی ، این تمدید در حال انجام بود تا این شرکت بتواند از مصرف کنندگان خود قدردانی کند و به مصرف کنندگان اجازه دهد بدون نگرانی از دستگاه های ال جی خود استفاده کنند. 

 

خدمات فروش در سطح جهانی


LG همچنین مطابق با دستورالعمل ها و قوانین محلی ، خدمات جهانی پس از فروش مشتری را در سطح جهان ارائه خواهد داد. در کره جنوبی ، این شرکت حداقل چهار سال پس از تاریخ ساخت خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد. این شرکت گفت که مصرف کنندگان همچنان برای تعمیرات به بیش از 120 مرکز خدمات ال جی در کشور دسترسی خواهند داشت. آنها همچنین تا سه سال پس از اتمام خروج شرکت از طریق LG Pay ، ادامه دسترسی خواهند داشت. در اوایل این هفته ، این شرکت اعلام کرد که واحد تجاری تلفن همراه خود را در پایان ماه ژوئیه تعطیل خواهد کرد. ال جی اظهار داشت که   برای ادامه تعهدات خود در ارتباط با شرکت های مخابراتی و شرکای خود تا پایان ماه مه تولید تلفن خواهد کرد.


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات