لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

همکاری ال جی و گوگل برای انتقال دستیار هوشمند به گوشی LG G6

همکاری ال جی و گوگل برای انتقال دستیار هوشمند به گوشی LG G6

بر اساس گفته Business Business معلوم شد که ال‌جی قرار است برای احیای بخشی از استراتژی مجدد خود در مجموعه‌ی 2017، قصد دارد تا با گوگل همکاری کند و انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار این کمپانی در ماه‌های آینده به دسیار هوشمند و صوتی گوگل مجهز شوند. در صورتی که این خبر واقعیت داشته باشد، ال‌جی اولین کمپانی می‌باشد که از Google Assistant استفاده خواهد کرد. البته در حال حاظر اسمارت‌فون‌های هوشمند Google Pixel نیز به این قابیلت مجهز شده اند. همچنین کمپانی‌های دیگر نظیر سامسونگ، هوآوی و... از این موضوع غافله نماندند و غول‌های چینی سخت در تلاش‌اند برای آنکه گوشی‌های خود را به فناوری دس تیار هوشمند به نام Bixby مجهز نماید.


 آمازون الکسا در گوشی LG G6

جالب است بدانید این کمپانی از آمازون الکسا نیز درخواست همکاری کرده؛ الکسا دستیار AI اختصاصی آمازون است که در بلندگوهای Echo مجهز شده و از مهارت‌های به اصطلاح خود، وظایفی مانند اجرای دستورات و کنتل کردن لوازم را نیز انجام می‌دهد و احتمال می‌رود که ال‌جی می‌خواهد تا گوشی LG G6  خود را به این قابلیت مجهز کند.

تاریخ معرفی احتمالی گوشی LG G6

طبق شایعات، انتظار می‌رود که این کمپانی در اوایل ماه فوریه گوشی پرچودار خود را روانه‌ی بازار کند و امیدوار هستیم که گوشی LG G6  به گفته‌ خود عمل کند و برخی از بینش‌های نحوه دستیار Google با G6 را ارائه دهد.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات