لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

انتشار جزئیات جدید از گلکسی A8s سامسونگ ، دوربین 3 گانه به همراه اندروید 9

انتشار جزئیات جدید از گلکسی A8s سامسونگ ، دوربین 3 گانه به همراه اندروید 9

مشخصات احتمالی از گلکسی A8s سامسونگ فاش شده که عمدتاً نوید مشخصات هیجان انگیزی را برای این میان رده قدرتمند می دهد.

سخت افزار A8s سامسونگ

بر این اساس گلکسی A8s به چیپست اسنپدراگون 710 مجهز می شود که در بین میان رده های قدرتمند کوالکام به حساب می آید. علاوه بر این 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته سامسونگ امکان افزایش حافظه داخلی را فراموش نکرده و به لطف درگاه میکرو اس دی می توانید این میزان را تا 512 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید.

بنا بر این گمانه زنی نمایشگر 6.39 اینچی و از نوع «اینفینیتی او» است. این سری از نمایشگرهای سامسونگ به جای بردیگی از یک حفره بهره می برند که دوربین سلفی را در خود جای داده است. گمان می رود نمایشگر رزولوشن +FHD داشته باشد و از پنل LCD بهره ببرد. در صورت صحت این موضوع، چنین رزولوشنی برای این ابعاد صفحه کمی نا امید کننده به نظر می رسد. جنس بدنه ترکیبی از آلومینیوم و شیشه است و گلکسی A8s ابعادی 159.11 در 74.88 میلی متری با ضخامت 7.38 میلی متری دارد.

گفته شده که دوربین اصلی 3 گانه با حسگرهای 24، 10 و 5 مگاپیگسلی است. تنها حفره داخل نمایشگر هم میزبان یک دوربین سلفی 24 مگاپیگسلی خواهد بود. یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز گلکسی A8s را فراهم می کند و احتمالاً سامسونگ این گوشی را با اندروید 9 همراه خواهد کرد. درگاه شارژ هم آن طور که انتظار می رود USB Type-C اعلام شده است.

اخیراً تصویری از حفره نمایشگر این میان رده منتشر شده بود که خبر قطر 6.7 میلی متری این حفره می داد.

به نظر می رسد در ژانویه سال 2019 یعنی کمی بیش از یک ماه دیگر شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. یکی از رنگ های احتمالی این گوشی هم مشکی خواهد بود. هنوز از قیمت و زمان عرضه گلکسی A8s سامسونگ اطلاعاتی در دست نیست.

  منبع خبر A8s سامسونگ


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات