لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

اپل آپدیت بتای 10.3.1 آی او اس را 21 دی ماه عرضه می کند

اپل آپدیت بتای 10.3.1 آی او اس را 21 دی ماه عرضه می کند

به‌تازگی خبری منتشر شده است که طبق آن، کمپانی اپل قصد دارد 21 دی اولین نسخه بتای آی‌اواس 10.3 را عرضه کند. ظاهرا قرار است همراه با این آپدیت قابلیت‌های  جدیدی به سیستم‌عامل انحصاری اپل اضافه شود که یکی از آن‌ها حالت تئاتر نام دارد.

این حالت دارای آیکونی به شکل پاپ کورن است و به کاربر اجازه می‌دهد در  سالن سینما یا تئاتر، تمام قابلیت‌هایی که باعث آزار دیگران می‌شوند (مانند صدا)، غیرفعال شوند. تماس‌های ورودی و پیامک‌ها نیز شامل قابلیت‌هایی خواهند بود که با فعال شدن حالت تئاتر به وضعیت غیرفعال تبدیل می‌‌شوند تا در سینما و محیط‌های مشابه باعث آزار دیگران نشوند.

علاوه بر موارد ذکرشده، میزان روشنایی صفحه نمایش کاهش‌ می‌یابد و زنگ اعلانات و هشدارها نیز غیرفعال می‌‌شوند. ظاهرا حالت تئاتر به‌صورت دستی قابل فعال کردن است؛ اما شواهد نشان می‌دهند اپل در سال 2012 پتنتی ثبت کرده است که در آن قابلیتی مشابه و مبتنی بر جی‌پی‌اس در نظر گرفته شده بود و با ورود به مناطق از پیش مشخص‌شده‌، آیفون کاربر به حالتی مشابه حالت تئاتر می‌رفت.

چندی پیش اپل نسخه 10.2 آی‌اواس را منتشر کرد که شامل اموجی‌های جدید و قابلیت‌های جالب دیگر می‌شد. حال به نظر می‌رسد که پس از گذشت تقریبا یک ماه، این کمپانی قصد دارد 21 دی‌ماه نسخه‌ی بتای آپدیت جدید را عرضه کند.

منبع:زومیت


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات