لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

برنامه Self Service Repair برای تعمیر آیفون در خانه

برنامه Self Service Repair برای تعمیر آیفون در خانه

تا به حال به تعمیر تلفن همراه خود در خانه فکر کرده‌اید؟  
با توجه به اینکه تلفن همراه ما، به عضو جدا نشدنی در زندگی‌مان تبدیل شده و تقریبا در انجام همه امور با ما همراه است، در مواقعی که به مشکل میخورد و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، وسواس زیادی برای انتخاب تعمیرکار خواهیم داشت.
پس بدون شک همه ما حداقل یکبار به این فکر کرده‌ایم که کاش تلفن همراه‌مان را خودمان تعمیر کنیم.   
حال اپل با راه اندازی یک برنامه جدید به نام  «Self Service Repair» برای کاربرانش این امکان را فراهم می‌کند که تعمیران آیفون خودشان را در خانه انجام دهند.
به واسطه این برنامه کاربران به قطعات و ابزار های اصلی اپل دسترسی خواهند داشت و این امکان را  دارند که تعمیرات رایج نظیر تعویض باتری، تعویض صفحه نمایشگر و ... را انجام دهند.  

طبق گفته اپل، Self Service Repair  ابتدا برای آیفون 12 و آیفون 13 و سپس در آینده‌ای نه چندان دور برای رایانه‌های مک با تراشهM1  در در دسترس قرار خواهد گرفت.
همچنین اضافه می‌کند که این برنامه در اوایل سال 2022 در ایالات متحده و پس از آن در کشورهای دیگر راه اندازی خواهد شد.
به واسطه این برنامه، مشتریان به بیش از 5000 ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل (AASP) و 2800 ارائه‌دهنده تعمیرات مستقل می‌پیوندند که به این قطعات، ابزارها و دستورالعمل‌ها دسترسی دارند.

ظاهرا در فاز اول، به مشتریان امکان دسترسی به قطعات و ابزارهای اصلی اپل برای متداول ترین ماژول‌های سرویس‌شده نظیر نمایشگر آیفون، باتری و دوربین داده می‌شود و سپس در اواخر سال  برای تعمیرات بخش‌های دیگر قطعات مرتبط در اختیارشان قرار می‌گیرد.  

جف ویلیامز، مدیر ارشد اجرایی اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: این برنامه به مشتریان در صورت نیاز به تعمیر دستگاه‌های خود، «انتخاب بیشتری» می دهد.   
در سه سال گذشته، اپل تعداد مکان‌های خدماتی دسترسی بیشتر به قطعات اصلی اپل، به مشتریان ما حق انتخاب بیشتری هنگام تعمیر دستگاه می‌دهد. در سه سال گذشته، اپل تعداد مکان‌های خدماتی با دسترسی به قطعات، ابزارها و آموزش‌های اصلی اپل را تقریباً دو برابر کرده است و اکنون ما گزینه‌ای را برای کسانی که می‌خواهند تعمیرات دستگاه را خودشان انجام دهند، ارائه می‌کنیم.

ارائه این برنامه توسط اپل، تصمیمی بزرگ و مهم محسوب می‌شود، چرا که این شرکت تاکنون مخالف سرسخت هر نوع تعمیراتی در خانه بود.
از طریق این برنامه، مشتریان می توانند قطعات اصلی اپل، اسناد دسترسی و همه موارد مورد نیاز خود را خریداری کنند.

حال باید منتظر اخبار و جزئیات بیشتری در قیمت و... این برنامه باشیم.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات