لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رویداد آنلاین Spring Loaded اپل در تاریخ 31 فروردین

رویداد آنلاین Spring Loaded اپل در تاریخ 31 فروردین

امسال ، رویداد بهاری اپل در تاریخ 20 آوریل ساعت 10 صبح PT / 1 بعدازظهر ET برگزار می شود. با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 ، این رویداد کاملاً مجازی بوده و مستقیماً از اپل پارک پخش می شود. همچنین اپل این رویداد را با "Spring Loaded"  نام گزاری کرده است. 


چه محصولاتی در رویداد Spring Loaded اپل معرفی خواهد شد؟

ما انتظار داریم این رویداد یک فیلم ویدئویی از پیش ضبط شده با زیبایی باشد که شامل تیم کوک ، مدیر عامل شرکت اپل و دیگر مدیران اپل است. شما می توانید رویداد را از طریق وب سایت اپل ، در YouTube و از طریق برنامه Apple TV در iPhone ، iPad و Mac پخش جریانی کنید.

iPad Pro

یکی از شایعات برجسته این است که اپل در نیمه اول سال 2021 آیپد پرو جدیدی با فناوری نمایشگر مینی LED منتشر خواهد کرد. انتظار این است که نور پس زمینه مینی ال ای دی  ابتدا به آیپد پرو 12.9 اینچی برسد. mini-LED  شکل جدیدی از نور پس زمینه  است که برای صفحه های LCD استفاده می شود که شامل بسیاری از مزایای مشابه OLED است اما اغلب اوقات می تواند باعث افزایش روشنایی ، بهبود بهره وری انرژی و خطر کمتری برای سوختن شود. به همین دلیل اپل قصد دارد از آن در دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگتر به جای OLED استفاده کند Mini-LED همچنین انتظار می رود Mini-LED اواخر امسال به لیست  MacBook Pro  بیاید.

 


نحوه استفاده از iPad به عنوان teleprompton

انتظار می رود سری iPad Pro (2021) از نظر طراحی تقریباً مشابه مدل 2020  باشد. بنابراین بزرگترین تغییر احتمالاً تغییر فناوری نمایشگر خواهد بود ، به علاوه تراشه جدیدی که احتمالاً بر اساس A14 درون آن باشد تا عملکردی بهتر داشته باشد. به نظر می رسد این تراشه مبتنی بر پردازنده M1 است که اپل در اولین Apple Silicon Mac mini، MacBook Pro و MacBook Air استفاده می کند.

 

معرفی آیپد مینی  iPad mini 5

گفته می شود که اپل همچنین در حال  کار  بر روی iPad mini جدید است که می تواند امسال عرضه شود. گفته می شود iPad mini جدید از یک نمایشگر 8.4 اینچی با حاشیه های کوچکتر بهره می برد. متأسفانه ، از نظر طراحی مانند iPad Air 4 و iPad Pro تعمیرات اساسی انجام نخواهد شد ، در عوض اپل حاشیه های بالا و پایین ، دکمه خانه و Touch ID را حفظ خواهد کرد. اپل آخرین بار iPad mini را در سال 2019 به روز کرد و پردازنده سریعتر A12 Bionic و همچنین سایر پیشرفت ها را به ارمغان آورد. همچنین انتظار می رود بروزرسانی 2021 آیپد مینی با افزایش پردازنده ، احتمالاً با پردازنده A13 یا حتی A14 اپل ، افزایش عملکرد داشته باشد. سرانجام ، شایعات حاکی از آن است که اپل در حال توسعه یک آیپد ارزان قیمت جدید است.


معرفی AirTags  

AirTags تقریباً دقیقاً دو سال است که شایعه شده است و ما سرانجام می توانیم در آستانه راه اندازی لوازم جانبی ردیاب مورد باشیم. انتظار می رود AirTags رقیب اپل برای ردیاب های بسیار محبوب Tile موردی باشد که هم اکنون در بازار موجود است. اپل همچنین اخیراً اعلام کرده است که شبکه Find My در حال حاضر از لوازم جانبی شخص ثالث پشتیبانی می کند ، از جمله ردیاب موارد Chipolo ، دوچرخه های الکترونیکی VanMoof و یک جفت گوش محافظ بلکین. ممکن است اپل بخواهد این اعلامیه را قبل از افشای AirTag های مورد انتظار خود اعلام کند. AirTags برچسب های فیزیکی کوچکی است که می توانید به هر محصولی مانند کوله پشتی ، کلید و کیف پول وصل کنید. سپس ، می توانید آن موارد را از طریق برنامه Find My در دستگاههای Apple خود پیدا کنید. 

 


تلویزیون اپل

مشابه AirTags ، به روزرسانی Apple TV نیز برای چندین سال در این مرحله شایعه شده است. گزارش های اخیر حاکی از آن  است که یک تلویزیون جدید اپل  برای مدتی در سال 2021 هنوز در مسیر پیشرفت است ، اما جزئیات آن مشخص نیست. اخیراً شواهدی پیدا شده است که نشان می دهد تلویزیون جدید اپل می تواند پشتیبانی از فناوری نمایش 120 هرتز را اضافه کند. بلومبرگ همچنین گزارش داده است که اپل تی وی به روز شده دارای یک ریموت جدید است که از برنامه Find My پشتیبانی می کند.

 

آیا مک جدیدی در راه است؟

اپل اذعان کرده است که تقریباً دو سال طول خواهد کشید تا کل سیستم Mac به تراشه های Apple Silicon منتقل شود. به همین ترتیب، ما انتظار داریم که مکینتاش جدید سیلیکون اپل در سراسر سال 2021 اعلام شود.  شایعات در حال حاضر حاکی از  آن است که می توان انتظار داشت نسخه جدید iMac و همچنین مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید امسال وجود داشته باشد. 


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات