لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

سیستم جدید اپل برای هشدار دادن در صورت تمام شدن باتری آیفون

سیستم جدید اپل برای هشدار دادن در صورت تمام شدن باتری آیفون

طبق آخرین ثبت اختراع ، اپل روی سیستم جدیدی کار کرده است. این فناوری جدید به شما در تعیین زمان اتمام شارژ آیفون کمک خواهد کرد. حق ثبت اختراع در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شد و در اوایل هفته جاری اعطا شد.

طبق گزارش 9To5Mac ، غول مستقر در کوپرتینو سیستم جدیدی را اختراع کرده است که می تواند به کاربران آیفون در مورد زمان پایان کار دستگاه هشدار دهد. این حق ثبت اختراع با عنوان "مشاوره هوشمند برای اخطار شارژ" است. به عبارت دیگر ، سیستم جدید به جای کمک به صرفه جویی در دوام باتری مانند بیشتر ویژگی های iOS ، صرفاً ساخته شده است تا کاربران بتوانند از نحوه دوام باتری آیفون های خود در طول روز مطلع شوند ، که این امر براساس استفاده اخیر آنها است. .

در حال حاضر ، کاربران اپل فقط از کمبود باتری مطلع می شوند ، فقط یک دستگاه فقط حدود 20 درصد شارژ باقی مانده است. بنابراین ، سیستم جدید به لطف اعلان شخصی سازی شده ، اعلان را بسیار مفیدتر می کند. 


آیا کاربران مک نیز دسترسی به این قابلیت خواهند داشت؟

برای کاربران Mac ، ویژگی مشابهی از قبل در دسترس است که macOS مدت زمان تخمین باتری را به کاربر نشان می دهد. با این حال ، حق ثبت اختراع سیستم پیچیده تری را نشان می دهد ، زیرا همچنین رفتار کاربر را در روزهای مختلف هفته شناسایی می کند تا هشدارهای باتری را برای هر روز متناسب تنظیم کند. علاوه بر این ، این کار همچنین بر اساس مکان کاربر کار خواهد کرد ، اگرچه این شرکت تقویت می کند که داده ها به صورت محلی پردازش و ذخیره می شوند تا حریم خصوصی کاربر حفظ شود.


سخن آخر

امیدواریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات