لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

 اپل ios15 با جدید ترین قابلیت ها معرفی کرد

 اپل ios15 با جدید ترین قابلیت ها معرفی کرد

 اپلios15  با جدید ترین قابلیت ها معرفی کرد

 

امروز اپل از iOS 15 ، یک بروزرسانی بزرگ با ویژگی های قدرتمند که تجربه آیفون را تقویت می کند ، iOS 15  تماس های FaceTime را طبیعی تر می کند ، SharePlay را برای تجربیات مشترک معرفی می کند 


قابلیت جدید  FaceTime


اکنون کاربران می توانند هنگام برقراری ارتباط با دوستان در FaceTime ، از جمله گوش دادن به آهنگ ها همراه با Apple Music ، تماشای یک برنامه تلویزیونی یا فیلم به طور همزمان ، یا به اشتراک گذاری صفحه خود برای مشاهده برنامه ها با یکدیگر ، تجربیات خود را با SharePlay به اشتراک بگذارند بنابراین کاربران می توانند هنگام اتصال از طریق FaceTime ، نمایش ها یا فیلم ها را روی صفحه بزرگ تماشا کنند و SharePlay پخش همه را به صورت همگام نگه می دارد.

 

مکث پخش ویدیو SharePlay در Apple Music


SharePlay هنگام مکالمه FaceTime گوش دادن به آهنگها را با هم در Apple Music آسان می کند.
تماس های FaceTime همچنین توانایی ایجاد پیوندی از iPhone ، iPad یا Mac را دارند و آن را از طریق Messages ، Calendar ، Mail یا برنامه های شخص ثالث به اشتراک می گذارند ، بنابراین هر کس می تواند از طریق مرورگر وب خود به تماس FaceTime بپیوندد دستگاه های Android و Windows. 3 تماس FaceTime در وب رمزگذاری شده پایان به انتها است ، بنابراین حریم خصوصی به خطر نمی افتد.


قابلیت جدید SharePlay در ios 15 


با SharePlay ، کاربران اکنون می توانند هنگام برقراری ارتباط با دوستان در FaceTime ، از جمله تماشای یک برنامه تلویزیونی یا فیلم به صورت همگام در Apple TV یا به اشتراک گذاری صفحه خود برای مشاهده برنامه ها با یکدیگر ، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.


تجربه جدید اعلان ها


در این ویژگی عکس های مخاطب برای افراد و آیکون های بزرگتر برای برنامه ها اضافه می شوند که شناسایی آنها را آسان تر می کند. در واقع اعلان جدید اعلان های غیررسمی را برای تحویل در زمان مناسب تر ، مانند صبح و عصر جمع آوری می کند. با استفاده از هوش روی دستگاه ، اعلان ها بر اساس اولویت مرتب می شوند  و براساس تعاملات کاربر با برنامه ها تنظیم می شوند. پیام های فوری فوراً تحویل داده می شوند ، بنابراین ارتباطات مهم به طور خلاصه ختم نمی شوند و به راحتی می توانید به طور موقت هر برنامه یا موضوع پیام رسانی را برای ساعت بعدی یا روز قطع کنید.


Powered Intelligence Powers Live Text  جستجوی پیشرفته کانون توجه و موارد دیگر


Live Live با استفاده از هوش درون دستگاه متن را در عکس تشخیص می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا اقدامی انجام دهند. به عنوان مثال ، کاربران می توانند تصویر دستورالعمل دست نویس خانوادگی را جستجو و مکان یابی کنند و یا یک شماره تلفن از ویترین فروشگاه را با گزینه برقراری تماس ضبط کنند. با استفاده از موتور عصبی اپل ، برنامه Camera همچنین می تواند به سرعت متن را در لحظه شناسایی کند ، مانند رمز عبور Wi-Fi نمایش داده شده در یک کافی شاپ محلی. با استفاده از Visual Look Up ، کاربران می توانند در مورد هنرهای مشهور و مکانهای دیدنی در سراسر جهان ، گیاهان و گلهای موجود در طبیعت ، نژادهای حیوانات خانگی و حتی کتاب پیدا کنند.


سخن آخر 


امیدواریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. نظر شما درباره ی ویژگی جدید ios چیست؟ لطفا در قسمت دیدگاه ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request