لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ایجاد پست در اینستاگرام دسکتاپ کامپوتر ممکن می شود

ایجاد پست در اینستاگرام دسکتاپ کامپوتر ممکن می شود

ایجاد پست در اینستاگرام دسکتاپ کامپوتر ممکن می شود 

 

گزارش شده است که اینستاگرام در تلاش است تا تجربه دسک تاپ خود را بهبود بخشد ، که در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد پست ها را مشاهده کنند اما آنها را ایجاد نکنند. طبق گفته یکی از توسعه دهندگان برنامه ، اینستاگرام ممکن است به زودی به کاربران امکان ارسال پست از طریق رابط وب دسکتاپ را بدهد.

طبق تصاویر از ویژگی جدید ، کاربران می توانند تصاویر را از کامپیوتر خود بکشند و رها کنند ، آنها را برش دهند ، فیلترها را اضافه کنند ، ویرایش کنند و تقریباً هر آنچه را که شما از این فرایند در یک دستگاه تلفن همراه انتظار دارید ، اما اکنون در دسکتاپ. روند کار را می توانید در زیر مشاهده کنید:

به نظر می رسد تنها حذف توانایی گرفتن عکس از دوربین روی دستگاه است ، حتی اگر این عملکرد در نسخه وب تلفن همراه برنامه موجود باشد. همین محدودیت در فیلم های IGTV وجود دارد که در حال حاضر تنها گزینه ایجاد پست های اینستاگرام از طریق دسک تاپ است.

 

 

اینستاگرام تا حد زیادی یک برنامه متمرکز بر موبایل است که حتی در بهترین تلفن های ارزان قیمت اندرویدی نیز موجود است . هنوز هم ، رابط وب دسکتاپ ممکن است برای برخی از کسانی که ترجیح می دهند تصاویر و فیلم ها را در صفحه بزرگتر مشاهده کنند و مانند تبلت تاشو سامسونگ مانند  Samsung Galaxy Z Fold 2 ، مفید باشند مفید واقع شود. همچنین امکان ارسال پست از طریق دسک تاپ فرد باعث می شود که این تجربه با برنامه موبایل به برابری نزدیک شود.


اگرچه هیچ صحبتی در مورد استفاده گسترده از این ویژگی یا عدم وجود آن وجود ندارد ، اما آوردن این قابلیت روی دسک تاپ ضرری ندارد. همچنین مشخص نیست که آیا اینستاگرام قصد دارد به کاربران اجازه دهد انواع دیگر پست ها را از طریق دسک تاپ شما ایجاد کنند ، مانند Stories یا Reels یا نه ، اما این فقط به تدارکات مربوط می شود.

 

 

Paluzzi اظهار داشت که ممکن است به زودی از زمان توسعه داخلی ، این ویژگی به دست ما نرسد ، اما به نظر می رسد برای تهیه تصاویر از صفحه آماده است.

در همین حال ، اینستاگرام فقط توانایی افزودن ضمایر به نمایه شما را اضافه کرد ، اگرچه شاید در لحظه رابط وب ظاهر شود.

 

سخن آخر 


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات