لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

اینستاگرام ابزار جدیدی را به تازگی رونمایی کرد 

اینستاگرام ابزار جدیدی را به تازگی رونمایی کرد 

اینستاگرام ابزار جدیدی را به تازگی رونمایی کرد 


اینستاگرام امروز ابزاری جدید را اعلام کرد که به کاربران امکان می دهد درخواست پیام مستقیم حاوی کلمات ، عبارات و شکلک های توهین آمیز را به طور خودکار فیلتر کنند. این ابزار افراد مشهور و شخصیت های عمومی است که تعداد زیادی DM مضر و ناخواسته دریافت می کنند.

این به روزرسانی بر اساس فعالیت اینستاگرام برای مبارزه با سخنان نفرت در این سیستم عامل است. در ماه فوریه ، این شرکت گفت که غیرفعال کردن حساب کاربرانی که چندین پیام آزار دهنده ارسال کرده اند ، آغاز خواهد شد . در سال 2018 ، این شرکت فیلتر نظرات توهین آمیز خود را گسترش داد تا به طور خودکار نظراتی را که به ظاهر یا شخصیت شخص حمله می کنند ، مسدود کند .

 

 

فیلتر درخواست پیام را می توان در بخش جدیدی از برنامه به نام "کلمات پنهان" روشن یا خاموش کرد. وقتی روشن است ، پیام های توهین آمیز به یک پوشه جداگانه منتقل می شوند. DM های موجود در این پوشه پنهان است و به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به خواندن آنچه که می گویند ، پیام ها را مرور کنند. اگر کاربری پیامی را لمس کند ، می تواند آن را بخواند ، حذف کند یا گزارش دهد.

این شرکت می گوید که با "سازمان های پیشگیرانه ضد تبعیض و مبارزه با زورگویی" همکاری کرده است تا لیستی از پیش تعیین شده از عبارات توهین آمیز ارائه کند. همچنین کاربران می توانند لیست خود را بر اساس آنچه نمی خواهند ببینند ، سفارشی کنند.

 

اینستاگرام گفت این ویژگی جدید در هفته های آینده به "چندین کشور" راه پیدا خواهد کرد ، هرچند مشخص نکرده کدام کشورها هستند. این شرکت قصد دارد طی چند ماه آینده به کشورهای بیشتری گسترش یابد.

به عنوان بخشی از اطلاعیه امروز ، اینستاگرام همچنین گفت که در حال استفاده از ابزاری است که به مردم امکان می دهد حساب های جدید آزار دهنده ها را به طور پیشگیرانه مسدود کنند. اکنون ، هنگامی که یک کاربر شخصی را در برنامه مسدود می کند ، این امکان را دارد که هر حساب جدیدی را که شخص ایجاد می کند مسدود کند. این شرکت با بیان اینکه فقط از "انواع سیگنال" برای شناسایی حساب های جدید از همان کاربران استفاده می کند ، از مشخص کردن نحوه انجام این کار خودداری کرد. این ویژگی در چند هفته آینده در سطح جهانی از بین خواهد رفت.


سخن آخر 
 


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات