لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

با قابلیت های جذاب خانواده آیفون 12 آشنا شوید

با قابلیت های جذاب خانواده آیفون 12 آشنا شوید

با قابلیت های جذاب خانواده آیفون 12 آشنا شوید


اپل با افزودن قابلیت ها و ویژگی های ارزشمند جدید همچنان به پیشرفت iOS 14 و iPadOS 14 ادامه می دهد. اخیراً ، اپل iOS 14.4 را منتشر  کرد. این به روزرسانی همچنین شامل یک سری اصلاحات امنیتی برای آسیب پذیری هایی بود که به طور فعال مورد سو استفاده قرار می گرفتند.  iOS 14.4 قابلیت افزودن عکس های Apple  ProRaw  به  iPhone 12 Pro  و 12 Pro Max را به تازگی ایجاد کرده است. همچنین در این مطلب از موبایل آباد قصد داریم تا شما عزیزان را با قابیلت های جدید خانواده ی دوست داشتی و تازه نفس آیفون ها یعنی آیفون 12 آشنا کنیم. 

 

ساختن نماد های برنامه در آیفون 12


اپل همچنین ویژگی های جدیدی را به برنامه میانبرهای خود اضافه کرده است ، از جمله محبوب ترین موارد این است که می توانید نمادهای برنامه خود را ایجاد کنید و ظاهر تلفن خود را کاملاً شخصی سازی کنید. بنابراین می توانید به جای نماد برنامه Apple Mail ، نمادی را بارگیری کنید که تصویر گربه ناز یا نماد Gmail را جایگزین آن کند و از آن برای راه اندازی برنامه استفاده کنید. روند کار تا حدی خسته کننده است ، اما اگر یک صفحه اصلی می خواهید که شبیه هیچ دیگری نباشد ، ارزش آن را دارد که وقت خود را صرف کنید.


آیفون 12 پرو و پرو مکس می توانند عکس های خام بگیرند


این مطمئناً یک ویژگی برای علاقه مندان به عکاسی است ، اما امیدوارم باعث کنجکاوی کسانی شود که می خواهند کمی بیشتر از دوربین آیفون خود بهره ببرند. نسخه iOS 14.3 فرمت عکس ProRaw اپل را اضافه می کند ، که به شما امکان می دهد با استفاده از قالب عکاسی "خام" عکس بگیرید و بدون تخریب تصویر تغییراتی در آن ایجاد کنید همانطور که عکس به JPG تبدیل می شود (استاندارد برنامه دوربین اپل)

 


اضافه شدن ویژگی جدید App Library در iOS 14


ویژگی جدید App Library در iOS 14 به شما کمک می کند تا از تمام برنامه هایی که صفحه اصلی شما را بهم می ریزند خلاص شوید. به جای دیدن همه آنها ، می توانید یک دسته را در یک صفحه کناری پنهان کنید که در صورت لزوم می توانید جستجو کنید. این بدان معنی است که فضای بیشتری برای ابزارک خواهید داشت. (کمی بیشتر در مورد ویجت ها اطلاعات بیشتری کسب کنید)

 

ابزارک های جدید آیفون 12


ابزارک ها جعبه های کوچکی هستند که در صفحه اصلی شما ظاهر می شوند و اطلاعات بیشتری درباره برنامه را به شما نشان می دهند. به عنوان مثال ، در ابزار ک های آیفون 12 می توانید جدیدترین لیست پخش یا پادکست های اخیر خود را در Spotify مشاهده کرده و دوباره به درون آن بپرید. یا می توانید ببینید که حلقه های تناسب اندام Apple Watch چقدر فاصله دارند ، عکس های برجسته عکس های اپل و موارد دیگر را ببینید. اکثر برنامه های اپل مانند بسیاری از برنامه های مهم شخص ثالث مانند Google از ابزارک ها برخوردار هستند. برنامه های بیشتری به طور مداوم پشتیبانی را اضافه می کنند ، بنابراین مرتباً منوی ابزارک های خود را بررسی کنید تا ببینید آیا برنامه مورد علاقه شما پشتیبانی اضافه کرده است یا خیر. تا جایی که نماد برنامه شروع به لرزیدن کرد ، می توانید ابزارک ها را به صفحه اصلی خود فشار دهید و نگه دارید ، سپس روی دکمه + در بالا سمت چپ ضربه بزنید. روی یک برنامه ضربه بزنید و اندازه ویجت را انتخاب کنید و در صفحه اصلی شما ظاهر می شود.


ویژگی تصویر در تصویر آیفون 12


این ویژگی سرگرم کننده است. اگر می خواهید از Netflix ، Apple TV + یا سرویس های دیگر فیلم یا نمایش تلویزیونی در آیفون 12 تماشا کنید ، می توانید از ویژگی جدیدی به نام تصویر در تصویر استفاده کنید . مدت هاست که در iPad و Mac وجود دارد ، اما در نهایت در iPhone 12 نیز قرار داده شده است. همچنین این ویژگی به شما امکان می دهد در حالی که از برنامه های دیگر استفاده می کنید نمایش ها را در یک جعبه کوچک تماشا کنید. این برنامه  با دسته ای از برنامه ها  از جمله  Netflix ،  HBO  Max ، Hulu و Apple TV کار می کند.

 

سخن آخر
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات