لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی تخصصی گوشی می 11 شیائومی

بررسی تخصصی گوشی می 11 شیائومی

بررسی تخصصی گوشی می 11 شیائومی

 

کاهش محبوبیت هواوی در بازار گوشی های هوشمند باعث ایجاد فرصتی برای رقیب خود شده و شیائومی به وضوح تمام تلاش خود را می کند تا با تولید گوشی های هوشمند با بهترین کیفیت، فناوری بالا و پایین ترین قیمت تولید کند. اینبار این کمپانی از شاهکار تازه نفس خود به نام MI 11  رو نمایی کرده است. در این مطلب از موبایل آباد با ما همراه باشد تا با بررسی این گوشی بینظیر از کمپانی شیائومی بپردازیم. 

 

 

بررسی  Xiaomi Mi 11طراحی و ویژگی های اصلی


Xiaomi Mi 11 نه تنها تعداد انگشت شماری از نسخه های داخلی را دریافت کرده بلکه باعث رنگ آمیزی تازه ای نیز شده است. عقب Mi 11 که در رنگ های خاکستری، یا آبی موجود است ، در پوشش شیشه ای مات و مات رنگین کمانی پوشش داده شده است. همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت نوری در زیر صفحه نمایش است که بسیار سریع است و در یک چشم به هم زدن قفل گوشی باز می شود. 


بررسی نمایشگر گوشی MI 11 شیائومی 


Mi 11 دارای یک صفحه نمایش لبه به لبه 6.81 اینچ است که دارای رزولوشن طبیعی 1440 3200 و حداکثر سرعت تازه سازی 120 هرتز است. همچنین این گوشی از فناوری  AMOLED و با مقاوم ترین با استفاده لای گلس Victus که امروزه مقاوم ترین گلس های گوشی است تشکیل شده.

 

سخت افزار گوشی Xiaomi Mi 11 


 Xiaomi Mi 11اولین تلفنی است که با چیپست اسنپدراگون 888 وارد بازار می شود ، که بر اساس نقاط قوت قبلی و اولین پردازنده Qualcomm ساخته شده با فرایند ساخت 5 نانومتر است دقیقاً مانند Apple A14 Bionic، Samsung Exynos 2100 و هواوی Kirin 9000.. همچنین این گوشی دارای 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و همچنین 8 گیگابایت RAM است که در بازار عرضه می شود. 


دوربین گوشی شیائومی MI 11


وقتی به پشت این گوشی نگاه می کنید دوربین های بزرگ این گوشی خودنمایی می کنند. دقیقاً مانند محفظه دوربین اپل ، Mi 11  یک مربع گرد است که در گوشه بالا سمت چپ پنل عقب گوشی قرار دارد. به نظر می رسد کاملاً متفاوت از آرایش اپل است ، با دوربین اصلی که به وضوح توسط حاشیه نقره ای احاطه شده است. این گوشی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و همچنین دارای دوربین های فوق عریض و ماکرو است. همچنین یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در یک شکاف سوراخ در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

باتری گوشی شیائومی MI11


از جمله از ویژگی های خیره کننده این اسمارتفون می توان به باتری 4600 میلی آمپری ساعتی اشاره کرد. همچنین شارژ سریع 55 وات از طریق USB-C ، پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 وات از دیگر قابلیت ها در بخش باتری و شارژدهی این گوشی است. 

 

سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات