لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی تخصصی گوشی گلکسی s21 سامسونگ

بررسی تخصصی گوشی گلکسی s21 سامسونگ

بررسی تخصصی گوشی گلکسی s21 سامسونگ

 

سامسونگ باری دیگر کاربران را قافلگیر کرد و گوشی کهکشانی خود را روانه ی بازار کرد یعنی گلکسی S21 سامسونگ. در این مطلب از موبایل آباد قصد داریم به بررسی تخصصی این گوشی تازه نفس و قدرتمند سامسونگ بپردازیم. 
ابتدا می پردازیم به قسمت جلویی گوشی گلکسی S21. جلوی این گوشی با صفحه نمایشی 6.7 ایچی از نوع داینامیک امولد 2 و با مستحکم ترین نوع گلس ها که Gorilla Glass Victus است پوشیده شده. روکش پشتی گلکسی S21 مات است و همچنین یک طرح رنگی جدید دو رنگ "Phantom Violet"دارد که در تصاویر این بررسی می توانید مشاهده کنید. همچنین صفحه پشتی گوشی از پلاستیک ساخته شده است . دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور کنار هم در لبه سمت راست تلفن قرار می گیرند و سینی دو سیم کارته در پایین در کنار درگاه شارژ USB-C و کوره بلندگوهای منفرد قرار دارد. گلکسی S21 همچنین دارای مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب است که می تواند حداکثر 30 دقیقه در عمق 1.5 متر در آب زنده بماند.
مانند نسل های گذشته گوشی های سامسونگ ، Galaxy S21 همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است که در قسمت پایین صفحه قرار دارد ، که سامسونگ می گوید 1.7 برابر بزرگتر از تلفن های قبلی سامسونگ است. با این کار با یک چشم به هم زدنی گوشی قفل می شود ، Galaxy S21 همچنین از باز کردن قفل صورت پشتیبانی می کند.


اتصالات گلکسی S21


در حقیقت ، Galaxy S21 مانند نوت 20 ، به صورت استاندارد از اتصالات 5G و همچنین از Wi-Fi  و بلوتوث 5 پشتیبانی می کند. 


سخت افزار گلکسی S21


در مورد قسمت های داخلی گلکسی S21 ، این گوشی با پردازنده Exynos 2100 از نوع 888 Snapdragon استفاده می کند) دارای حداکثر سرعت کلاک 2.9GHz است و اولین چیپست موبایل سامسونگ است که با استفاده از مراحل ساخت 5 نانومتر ساخته شده است. خبر خوب این است که سامسونگ Galaxy S21 با 50٪ سرعت پردازش چند هسته ای سریعتر در مقایسه با Galaxy S20 سال گذشته است . 

حتی در بخش بازی ها خبرهای بهتری است. در این گوشی از پردازنده گرافیکی یکپارچه Mali-G78 استفاده شده که تمام بازی ها را به صورت روان اجرا می کند. این گوشی با رم 8 گیگ با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایت در باار عرضه می شود. 


بررسی دوربینS21  Galaxy


دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی (f / 1.8) ، پشتیبانی از یک واحد فوق عریض 12 مگاپیکسلی (f / 2.2) و بزرگنمایی تله فوتو 64 مگاپیکسلی (f / 2.0) با 10 مگاپیکسل (f / f) 2.2) دوربین سلفی تعبیه شده در یک شکاف سوراخ در بالای صفحه از ویژگی های دوربین های بینظیر سامسونگ گلکسی S21 هستند.
مثل همیشه ، تفاوت هایی در نرم افزار دوربین  Galaxy S21وجود دارد.این اسمارت فون با چند حالت عکسبرداری جدید ، از جمله "K8 Video Snap"  همراه است که به شما امکان می دهد از فیلم ضبط شده K8 و همچنین می توانید با استفاده از  "View's Director" یک تصویر ثابت بگیرید که نمای زنده هر سه دوربین را نشان می دهد هنگام ضبط لنزها ، به شما امکان می دهد با یک ضربه ساده بین آنها جابجا شوید.
تنظیمات جدید "Vlogger View" ، فیلم را از دوربین های جلو و عقب به طور همزمان ضبط می کند. اکنون شامل یک گزینه حرکت آهسته پویا است که کلیپ های مختلف کاهش سرعت را در یک قطعه فیلم ضبط می کند. سرانجام ، روشنایی مجازی اکنون در حالت عمودی در دسترس است و ویژگی جدید قفل بزرگنمایی به "بزرگنمایی فضایی x30 تلفن اضافه شده است.
همانطور که انتظار می رفت ، سه دوربین Galaxy S21 بدون توجه به شرایط نوری که در آن قرار دارید ، عملکرد فوق العاده ای دارند. 
وقتی نوبت به فیلم می رسد ، Galaxy S21 می تواند با رزولوشن 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه ضبط کند ، اگرچه اگر فضای کم دارید (یک کلیپ 20 ثانیه ای با سرعت 8K تقریباً 200 مگابایت است) ، می توانید رزولوشن را کاملاً پایین بیاورید تثبیت 4K در 60 فریم در ثانیه.


باتری گوشی گلکسی S21


این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپری از نووع لیتیوم یونی و نیز از یک منبع شارژ 25 واتی تغزیه می شود. همچنین گوشی گلکسی S21 سامسونگ دارای شارژ بی سیم 15 وات و دارای PowerShare بی سیم است که به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار را شارژ کنید. مانند Galaxy Buds یا Galaxy Watch 3 را به سادگی در پشت تلفن قرار دهید.

اگر به فکر خرید گوشی تمام عیار هستید که پاسخ گوی تمام نیاز های شما باشد و  متفاوت تر از بقیه باشید، بدون شک گوشی گلکسی S21 سامسونگ انتخابی مطمئن برای شماست.
امید واریم از این مطلب موبایل آبادی لذت برده باشید.

اگر گوشی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، می توانید همین حالا با کلیک برروی گزینه ثبت درخواست تعمیرات از کارشناسان موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت کنید. 


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات