لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی محصولات جدید رونمایی شده در کنفراس اپل Hi Speed 2020

بررسی محصولات جدید رونمایی شده در کنفراس اپل Hi Speed 2020

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره کمپانی اپل در مراسم Hi speed 2020 محصولات جدیدش را رونمایی نمود. یکی از محصولاتی که بسیاری از سایت ها نیز پیشبینی کرده و به بررسی آن پرداختند، آیفون 12 اپل بود؛ در ادامه نگاهی داریم به این گوشی تازه نفس کمپانی اپل. پس با ما همراه باشید.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

رونمایی از گوشی پرچمدار آیفون 12

این کمپانی در مراسم Hi speed اپل که در13 اکتبربرگزار شد، یک سوپرایز داشت و آن رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون 12 با استفاده از قدرتمند‌ترین پردازنده از نوع A14 Bionic بود که 4 محصول از آن را به خانواده آیفون‌ها اضافه نمود. مدل گوشی های آیفون 12 عبارت اند از ( پرو، مینی، معمولی و پرو مکس)


امکان اتصال داده 5G در آیفون 12


از مهم‌ترین امکاناتی که اپل در گوشی‌های آیفون ایجاد کرده، امکان اتصال داده 5G می‌باشد. همچنین اپل در کنفرانس خود، خبر از یک سوپرایز داده بود و آن گوشی آیفون 12 مینی به عنوان سبک‌ترین و باریکترین گوشی 5G جهان بود و همچنین به کمک قابلیتی به نام Smart Data Mode توانایی سوییچ کردن خودکار بین شبکه‌های 5G و 4G را دارد. اپل می‌گوید مودم 5G آیفون 12 در شرایط ایده آل سرعت دانلود 4 گیگابیت بر ثانیه (500 مگابایت بر ثانیه) را به ارمغان می‌آورد.

صفحه نمایش آیفون 12


اپل همچنین در صفحه‌نمایش تمامی مدل گوشی‌های آیفون 12 از پوشش سرامیکی که براساس گفته‌های اپل، قوی ترین صفحه نمایشگر دنیاست استفاده کرده؛ همچنین این کمپانی برای ساخت Ceramic Shield با شرکت کورنینگ که آن را با محافظ صفحه گوریلا گلس می‌شناسیم همکاری کرده است.


شارژر مگ سیف آیفون 12


کمپانی اپل در گوشی‌های آیفون 12 به دلیل شرایط زیست محیطی شارژر و هنزفری را در پک این موبایل‌ها حذف نموده و میبایست آن‌ها را جدا خریداری نمایید. اما اپل هوشمندانه عمل کرد و آن هم رونمایی از شارژر بی‌سیم و آهنربایی مگ سیف بود. همانطور که قبلا گفته شد، اگر به یاد داشته باشید شارژر های مگ سیف سیم دار بودند. اما اپل در این مدل از فناوری آهنربایی و بی‌سیم برای شارژ کردن گوشی‌های آیفون 12 استفاده نموده است. همچنین این کمپانی از «MagSafe Duo» نیز رونمایی کرده که به وسیله‌ی آن می‌توانید آیفون خود را به همراه یک دستگاه دیگر به صورت همزمان شارژ کنید. شارژهای جدید اپل خروجی برابر 15 وات دارند.

هوم پاد مینی اپل

و اما آخرین محصولی که اپل به رونمایی از آن پرداخته، اسپیکر هوشمند هوم پاد می‌باشد؛ اما با ظاهری کوچک تر؛ این اسپیکر هوشمند این امکان را به شما می‌دهد تا با دریافت صدا از Apple TV خود به سطح بعدی، از طریق آیفون خود یک تماس ورودی بگیرید، به موسیقی گوش دهید یا تجربه تلویزیون خود را ارتقا دهید همه آنها به HomePod mini متصل می شوند. 

جمع بندی 

همانطور که انتظار میرفت کمپانی اپل در مراسم Hi speed  که در 13 اکتبر برگزار شد حرف های زیادی را برای گفتن داشته است که مهم ترین آن ها رونمایی از گوشی های پرچمدار جدید و تازه نفس آیفون 12 بود. اپل رنگ بندی این گوشی ها را به ترتیب در آیفون 12  و آیفون 12 پرو در چهار رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری و آبی و درآیفون 12 پرو مشکی سورمه ای سفید، قرمز و سبزاعلام کرده است. همچنین این کمپانی در پایان این کنفرانس تاریخ عرضه‌ی این محصولات به بازار را از 23 آبان ماه اعلام کرده است.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات