لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی گوشی هوآوی mate 40

بررسی گوشی هوآوی mate 40

مدتی پیش هوآوی از دیگر کمپانی‌های مطرح در زمینه‌ی تولید تلفن‌همراه، از پرچمدار جدید خود در 22 اکتبر رونمایی کرد. گوشی هوآوی mate 40 یک گوشی با طراحی بینظیر، مدرن و پیشرفته‌. اگرچه ما این

همین حالا تعمیر کن !
را تقریبا پرچمدارمیدانیم، اما باید گفت که چیزی از یک گوشی درجه‌ یک کم ندارد؛ درادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این دستگاه قدرتمند و جذاب کمپانی هوآوی بپردازیم.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

طراحی و صفحه نمایش هوآوی میت40

وقتی شد حرف از ظاهر این گوشی می‌شود ، ناخودآگاه ترتیب دوربین این گوشی به چشم می‌خورد که در پشت این قرارداده شده و بسیار زیبا و خیره کننده به نظر می‌رسد. در قسمت جلویی این گوشی، از صفحه نمایش بزرگ 6.76 اینچی با فناوری oled تشکیل شده است که توجه شما را به آن جلب می‌کند. همچنین در هر دو طرف دارای یک منحنی 88 درجه است که حاشیه‌های قابل مشاهده را به سمت چپ یا راست پنهان می‌کند. یک دوربین سلفی با برش دوتایی نیز وجود دارد ، اما بقیه قسمت جلویی آن تمام صفحه است وقتی این دستگاه را روشن می‌کنیم نوربسیار واضح وعالی را دارد. در کل می‌توان گفت کمپانی هوآوی یک گوشی متفاوت، بی نقص و فوق‌العاده را روانه‌ی بازارکرده و قراراست با گوشی‌های پرچمدار رقیبان خود رقابت کند.

سیستم عامل و سخت افزار گوشی هوآوی mate40

سخت افزارهای این دستگاه همگی به پردازنده Kirin 9000 A14 با چیپست های 5 نانومتری مجهز شده‌ است که الته هوآوی اعلام کرده که این پردازنده ترانزیستورهای بیشتری نسبت به iPhone 12 و 12 Pro دارد در حالی که اپل اعلام کرده بود سرعت پردازنده ی A14 Bionic از تمام گوشی های اندرودی 50 درصد سریع تر است. همچنین براساس گفته های هوآوی شما در اسمارت‌فون مدل میت 40 نیز از اتصالات 5G مجهز شده که می‌توند خبر خوبی دیگر برای کاربران باشد. این دستگاه قرار است با رم های 8 گیگ و با حافظه داخلی 256 در بازار به فروش برسد.

دوربین گوشی هوآوی mate 40

همانطور که در مطالب بالا عنوان شد، این گوشی به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده که ترکیب گرد مانند و سیاره‌ ای ایجاد کرده است. همچنین از ماژول های دوربینی قرمز، زرد وآبی نمی‌توان چشم پوشی کرد. درقیمت پشتی، گوشی هوآوی میت 40 از 4دوربین تشکیل شده است. دوربین 50 مگاپیکسی (اصلی) 12 مگاپیکسل لنز فتو با بزرگ‌نمایی 3برابری ، 8 مگاپیکسل لنزتلو فتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال 10 برابری و 20 مگاپیکسل لنز اولترا واید یا فوق عریض دوربین های‌ تشکیل دهنده ی قست پشتی این دستگاه می‌باشند. در کل باید گفت هوآوی سابقه طراحی گوشی های هوشمند با دوربین های عالی را دارد و میت 40 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

باتری گوشی هوآوی  mate 40

 

هوآوی معملولا از باتری های قدرتمندی برای اسمات‌فون های خود به کار می‌گیرد که در مورد گوشی mate 40 pro هم این موضوع صدق می‌کند. این دستگاه مجهز به یک باتری قدرتمند 4300 میلی آمپیری شده که البته ظرفیت آن از سوی کمپانی هوآوی اعلام نشده است. نکته‌ی جالب تر استفاده از شارژر66 واتی است که براساس آزمایشات انجام شده در مدت 45 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود که فوق العاده است.

نتیجه گیری 

در پایان باید گفت که هوآوی با وجود تحریم‌های آمریکا، همچنان پیشتاز در تولید و پیشرفته شدن اسمارت‌فون های خود قدم بر می‌دارد که با رونمایی از پرچمدار جدید mate 40 رقیب های خود را حسابی به چالش انداخته است. همچنین این شرکت قیمت نهایی جدید گوشی خود را اعلام نکرده و باید دید که چینی ها چه قیمتی را برای این دستگاه تعیین خواهند کرد.

 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات