لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی LG G8 ThinQ (ال جی 8 تینکیو)

بررسی LG G8 ThinQ (ال جی 8 تینکیو)

ال جی G8 ThinQ از برادر کوچک تر خودش (G7) پیشی گرفته است و همان شکل دکمه، مانند سری قبل G با کلید اختصاصی گوگل اسیستنت در سمت چپ ال جی G8 قرار دارد و در آخر سنسور اثر انگشت در پشت گوشی طراحی شده است . همچنین برای اولین بار این گوشی صفحه نمایش OLED دارد که از روشنایی بالایی برخوردار میباشد.

جالب ترین قسمت مخفی شده این گوشی دوربین z این دستگاه است که در کنار دوربین جلو ال جی G8 قرار گرفته است.این دوربین برای عملکرد بهتر از سنسور مادون قرمز (Infineon) بهره مند میباشد که برای دقیق تر باز کردن قفل چهره 3D و الگوی حرکات دست استفاده میشود.

در نهایت سه روش مختلف برای باز کردن قفل LG G8 استفاده میشود:

  1. حسگر اثر انگشت سریع و با کیفیت بالا

  2. باز شدن قفل چهره به صورت 3D که از دوربین z در جلو ال جی G8 استفاده میشود.

  3. Hand ID (تشخیص الگوی منحصر به فرد که توسط رگه های کف دست تشخیص داده میشود)

ال جی G8 ThinQ  در حال جنگ با دیگر رقبای سرسخت خود مثل سامسونگ S10و آیفونXS می باشد.به این ترتیب، می توانید ال جی G8 را با بهترین اجزاء با سیستم عامل اندروید و پردازنده اسنپ دارگون 855 کوالکوم همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 512 گیگابایت) و همینطور چندین ویژگی عالی مانند حسگر TOF و صفحه نمایش کریستال Sound OLED در نظر بگیرید.

علاوه بر این ها، ال جی G8 ThinQ در رقابت می تواند کامل باشد. در هر صورت ما نمی توانیم تصمیم بگیریم که آیا این گوشی عملکردش چگونه خواهد بود. این چیزی است که در طول زمان مشخص می شود.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات