لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

برنامه هایی که باید در گوشی داشته باشیم

برنامه هایی که باید در گوشی داشته باشیم

برنامه‌های لازم برای گوشی 

به طور کلی نیم بیشتری از افراد صاحب گوشی های موبایل هستند. اما جالب است بدانید اکثر ما هنوز کاربرد بسیاری اپلیکیشن ها در گوشی را نمی‌دانیم و اصلا به آن‌ها توجه نمی‌کنیم.

اپلیکیشن های کاربردی برای گوشی 

در ادامه چند اپلیکیشن ضروری درگوشی های موبایل شما را معرفی خواهیم نمود:


برنامه های لازم برای گوشی - Lingua Player

اپلیکیشن لیندا پلیر یک برنامه قدرتمند در پخش فیلم است. از ویژگی های مهم این برنامه می‌توان به امکان پخش موزیک در Lingua Player اشاره کرد که نسبت به اپلیکیشن معروف MX Player مزایای بهتری دارد.

برنامه های لازم برای گوشی - AccuBattery  

شما درطول روز چقدر از گوشی خود استفاده می‌کنید؟ بدون شک در طول شبانه روز  به طور میانگین 6 الی 8 ساعت را با تلفن خود وقت می‌گذرانید. همچنین کار با برنامه های سنگین و دیتا دار انرژی گوشی را می‌برد. بنابر این حتما یک اپلیکیشن ذخیره شارژ را نصب نمایید. 

نصب برنامه Accu​Battery

در صورت وجود مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی، همین حالا از کارشناسان حرفه ای ما در موبایل آباد مشاوره رایگان دریافت کنید.  

برنامه های لازم برای گوشی  - یاد داشت های گوشی Gnote

بدون شک اگر مطلبی را بر روی کاغذ بنویسیم از یادمان نخواهد رفت و حتما در کنار خود یک قلم و کاغذ داشته باشید. اما اگر هم نبود مشکلی نیست. زیرا گوشی های هوشمند شما این کار را انجام می‌دهند. برنامه یاد داشت برداری امروزه در اغلب گوشی های هوشمند وجود دارد. اما اگر هم نبود می‌توانید از برنامه ی یادداشت برداری Gnote برای گوشی استفاده کنید.

برنامه های لازم برای گوشی  -  پاک سازی کننده ی گوشی 

تلفن شما با نگاه داشتن فایل عادت دارد و هر چقدر که فایل در آن بریزید ذخیره می‌کند که این کار حافظه دستگاه را پر می‌کند. بنابر این می‌توانید با نصب یک تمیز کننده، جلوی این اتفاق را بگیرید. می‌توانید از اپلیکیشن Phone Cleaner نیز استفاده کنید.


برنامه های لازم برای گوشی  -   ضبط فیلم یا عکس از صفحه نمایش - SCR Recorder 

امروزه ضبط فیلم یا عکس، به دلیل آنلاین شدن مدارس و دانشگاه ها، یکی از پرکاربرد ترین برنامه ها برای دوره کردن دروس آن ها شده و اگر گوشی این قابلیت را نداشته باشد ممکن است مطالبی که مدرس عنوان کرده خیلی زود فراموش شود. بنابر این می‌توانید از برنامه ضبط نمایشگر دستگاه استفاده کنید.

نصب برنامه SCR Recorder

جمع بندی

اگه این مطلب براتون مفید مفید بود، توصیه میشه برای دوستانتون هم بفرستین تا اونا هم بتونن استفاده کنند.

راستی برنامه ی کاربردی گوشی شما چیست؟

برامون در قسمت دیدگاه ها بنویسید!


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات