لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

برنامه پیام رسانی سیگنال پرداخت های ارز رمزنگاری شده را آزمایش می کند

برنامه پیام رسانی سیگنال پرداخت های ارز رمزنگاری شده را آزمایش می کند

برنامه پیام رسانی سیگنال پرداخت های ارز رمزنگاری شده را آزمایش می کند

 

 

سیگنال و MobileCoin با هم همکاری می کنند تا پرداخت های همتا به همتا را بدون دخالت بانک به تلفن همراه سریع انجام دهند.

برنامه پیام رمزگذاری شده Signal در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد با رمز ارزهای رمزپایه محرمانه MobileCoin به دوستانشان پرداخت کنند. 

سیگنال ویژگی جدید را بتا اعلام کرد که فعلاً فقط در انگلیس در دسترس است. کاربران سیگنال در انگلیس باید ویژگی جدید Signal Payments را مشاهده کنند که به آنها امکان می دهد با استفاده از MobileCoin پرداخت ها را ارسال کنند. 


در حالی که بسیاری از افراد با MobileCoin ، سازنده سیگنال و پروتکل رمزگذاری سیگنال end-to-end آشنایی ندارند ، اما Moxie Marlinspike به MobileCoin توصیه کرد که بر اساس مشخصات Wired 2017 ، ارز رمزنگاری شده را هم خصوصی و هم کاربر پسند بسازند . 

بنابراین نکته قابل توجه این است که یک برنامه پیام رمزگذاری شده به زودی ممکن است نه تنها ارتباطات رمزگذاری شده پایان به انتهای صدا و متن را فعال کند ، بلکه پرداخت های خصوصی را نیز مجاز می کند. این تفاوت با WhatsApp و iMessage ، که اجازه پرداخت را می دهند ، اما اغلب برای انجام معامله به بانک ها متکی هستند. 

دلیل اینکه ویژگی پرداخت سیگنال همتا به همتا (P2P) در حال حاضر فقط در انگلیس در دسترس است ، این است که مبادله ارز رمزنگاری شده که MobileCoin از آن استفاده می کند FTX است که از معاملات کاربران آمریکایی پشتیبانی نمی کند. طبق گفته Josh Goldbard ، بنیانگذار MobileCoin ، ویژگی پرداخت ها به همان سرعتی است که از Venmo استفاده می شود.  

 


 

سیگنال ادعا می کند که Signal Payments به کیف پول MobileCoin مرتبط است انتقال وجه بین مخاطبین ، پیگیری موجودی حساب و بررسی سابقه معاملات با یک رابط ساده را آسان می کند. 

طراحی MobileCoin به این معنی است که سیگنال به موجودی ، سابقه معاملات کامل یا وجوه شما دسترسی ندارد. همچنین اگر بخواهید می توانید وجوه خود را در هر زمان منتقل کنید. به برنامه یا سرویس دیگری بروید.


ویژگی P2P در حال حاضر در Signal برای دستگاه های Android و iOS کار می کند اما در برنامه دسک تاپ کار نمی کند.


سخن آخر
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات